Category: Vers
Review Title: Pársorok


Viadukt Néznek csendben a hídról. Fénylő arcuk az érett napba hanyatlik. Még izzik a mély szerelem.
Mennyei Föld Bolyhos vattacsomók melegítik télteli álmát. Alszik a mennyei Föld, angyali szárnyak alatt.
Gyógyszer Fekszik a gyermek a lázban, vértelen ajkai mészben. Fogja az anyja kezét, gyógyszere még a remény.
Sírvers Itt élt. Várta a Sorsot. Bajnoki teste belepve. Por lett és mocsadék. Lelke hiába kiált.
Trianon Vad szél, told magyarok szekerét, ne ragadjon a múltba, mit Trianon feketén bólogató szeme vés.
Fess teli... Dél van. Kondul a gyomrod. Fess teli ünnepi tálat. Mennyei angyallal. Mannaesőt ne kivánj!
Csillaghullás. Tűz van. Fenn a tejúton ércalakot hajigálnak. Hullik a csillageső. Reszket az éj, fut a föld.
Kocsma porában Füstös a kocsma, porában fürdik a vézna, kilengve hajlik. A sör, bor után mássza a pincebogár.
Iskolapad Iskolapad fenekén oly szűkre szabott a világod. Nyisd ki a könyveidet, tágul a tér, s felemel.
Hűség Gyermeki arc, hű boldogság aranyozza be lényed. Kincsed az isteni fény. Élj vele, vissza ne élj!
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=3279