Category: Mese
Review Title: Léggyökér


Ez a léggyökér a szerelemvonalam. Nem mondom, kicsit sok, a szerelem végigkísért a bölcsőtől a majdan sírig. Ami földet ér, az még él, a törött meghalt szegény. De mind az életem egy darabja. Emlékeimben minden szerelmem tovább él. Ez éltet most is valakinek kell vinni, a múltat is. A szerelem sosem untat, csak feldob, gondolataim már messze járnak, az asszonynak vagy a leánynak egy közös, a kölcsönösség. Ez alá sose mentem. Látva látván az aszimmetriát, mentem távol, mert volt rivális. Ta- lonban. Csúnya szó, de mindig hűséges voltam. Ha voltam, teljes énnel. Elhagytuk egymást, sosem én őt, sosem ő engem, az volt a fair, ha már valaki érezte, hogy nem teljes a kapcsolat, szólt és vagy sikerült kiegyenlíteni, vagy vége lett, még ha fájt is. Csodás volt a folytonosság. Kitöltve minden rubrika, minden perc, minden érzés. A léggyökér az kifejező, mert abból is táplálkozik a növény örökre. Akinek nincsenek léggyökerei, elmulasztotta kinöveszteni. Ha stabil a személyiség, mindenfelé gyökereket ereszt. Ha csak bozótvágó késsel az élet nem vágja le őket. De Te vissza- növeszted a szakadt gyökeret. Akarat kell és folytonos ápolása a gyökérnek. Szerelmeim így fonódnak egy- másba, nem szívják el egymástól az életerőt sem. Marad a sok egymásba fonódó múlt és jelen. A főforrás, a törzs lényegtelen. Kapaszkodj ezer gyökérrel, és meglásd, tovább élsz mint az emlék. A léggyökér a szerelem.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=4026