Category: Sci-Fi
Review Title: naív mese


Egyszer - régen, (mit mondjak? úgy vagy 2 évvel ezelőtt), az egyik kakas talált egy okos-telefont. Ni csak ha rálépek látom magam benne, pedig nem ő volt az, hanem egy másik kakas, aki máris rákukorékolt: "Hé, te ki vagy és mit keresel az én tyúkudvaromban?!"
Erre a kaka megszeppent és elszaladt, azonban egy okos tyúk kíváncsian odalépett és percek alatt megértve mindent kikérdezte az idegen kakast:
"figyelj, te! Hol vagy, melyik udvaron?"
"És te? - kérdezett vissza a virtuális kakas -, te hol vagy?"
"Én az utcasarkon lévő ház udvarán..na de jó akkor már ki is derült, hogy szomszédok vagyunk, kukurikú!"
"úgy bizony, és mondd ott milyen a kaja? van sok kukoricaszem, van egyéb is?"
"Nálunk bőség van, de kevés a tyúk, csibe egy sem és az udvar tágas, szerintem unalmas..."
"Szeretnék odamenni, mondd hogyan lehetne...?"
"Hát kérlek szépen, egyszerűen felrepülsz a kerítésre és onnan ide landolsz:"
"Oké mennék, de hogyan vigyem magammal a telefont?"
"nem kell ide telefon, ha átjössz majd én pártfogásomba veszlek"
Így csevegtek majd egy órán keresztül, Egyszer a tyúk felkerekedett és felugrott a palánkra , de meg is bánta, mert nem egy jóképű kakas várt rá, hanem a róka. "ej az a telefon, gondolta magában és érezte hogy a róka elkapja a lábát s lerántja a kerítésről...onnan kezdve semmire nem emlékszik már.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=4039