Category: Vers
Review Title: Az úton végig kell menni


Hogyan mondjam el lelkem álomtengerét Hogyan mondjam el - hogy te is megértsd Utam visszafordul és hozzám szalad nevetve Megkérdezi merre menjen hol keressen elveszve De szemében könny csillog száradón Tagadja önmagát áltatón Merre menjek? Előre ahol madaram sem járt nagy titokban Szellő rohant házfalakba ki-nem-nyitott ablakokba Hazautak megálltak pihenni kitalált fák hűsében Kibontott szárnyakkal szállni féltek szélvészen Szellő simogatja szivárvány-ölelte arcomat Leporolja ezer éves lábnyomaimat Keresztút Lepihenek keresztemre ölelve kék eged Alszom életem - álmomban szép Veled Fájnak sóval hintett sebeim hófehér emlékben Nevetek szívemből mosolyogva nem-ébren Keresztem adj keretet testem kínjának Simogasd kezem fogadd be lelkem imádban Megyek Megyek hozzád kopogni szíveden Nyiss ajtót – elfáradtam - lerogyok – életem Gyógyíts meg sebeim – nézd égő szemeim Öleld át értelmetlen elfutott jégesős éveim Karjaidban a félelem félelmétől nem félek Átölelnek Benned végtelen álmok és remények Te vagy az? Megjöttél? Gyere ide. Ölelj át.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=822