Category: Vers
Review Title: Egy az álmodók közül


"Tedd a dolgod, hagyj fel az érzéssel, hisz tudod, hol a helyed. Mit vársz még, az idő elszállt, s hogy elpocsékoltad életed már oly késő bánat. Most tör rád a szomjúság? Erről ki tehet? Nem más, csakis magad. Hogy sívó sivatag az, mi körülvesz, bár délibábos oázist lát homályos szemed, miközben elepedsz. A Világ nem érted s miattad forog tengelyén, nem vagy csillag sem napfény, hogy világíts, melegíts. Egy vagy a porban alant rohanó hangyanépből, egy a terheket cipelő szürkeségből, egy szivárványos szerelemre gondoló, kezével levegőt markoló - egy az Álmodók közül." /Csingi/ Egy, az álmodók közül Egy, az álmodók közül, talán egy vagyok Festve a maroknyi égre délibábot Kicsiny hangyaként menetelve, látod? Mégis végtelen, mit szívemből adok Egy, az álmodók közül, talán egy vagyok Kicsiny bensőmben csupa fény lobog Elő az apró lapáttal: tűnj el hegynyi homok Kincsek ragyognak a mélyben: lássatok! Egy, az álmodók közül, talán egy vagyok Ki bolondul elhisz még gyermekmeséket Szomjazva szerelmet, lefestve a szépet Kiért egyszer majd megállítják a napot Egy, az álmodók közt, s csodákat álmodok... 2004 05.11.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=966