[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 203
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 204

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Lecsap a váltóáram

Hát szóval jöttek. Ittak-láttak-lőttek. A nők meg reggelig bírták, aztán sorra kidőltek.







Igen, pontosan, biztosan sokan felismerték miről is van szó: ez az AC/DC. A nagy, nemzetközi hírnevű banda, egyenesen a kengurufarmok krokodilbőrökkel tapétázott falú világából, a sörös-késes Ausztráliából.




Ők ma is élnek, láthatóan agyonverhetetlenek, bár énekesüket azóta lecserélte a halál, mert ugye az új arcokra ott is szükség van, meg még berekedt volna a sok visítástól, különösen annyi pia után, ami Bon Scott torkán lement az idők folyamán. Aztán reggel fagylalt, finom, jégkockás hamburger és félóra a hűtőszekrény fagyasztó szekciójában. Hát ki bírhatta volna ezt? Esténként pedig az az izületrepesztő, éles patkánysikoly, amitől egyszerre undorodott, és elalélt az ember. Olyan csúnya, hogy már jó, sőt felugrik, üvölt, pogózik, jajgat, sír, feljelent tőle a korszerű, amerikai fiatal.




Ez történt a nem régen lefuttatott AC/DC turnéval az atombombák ősi földjén: Las Vegasban.




És meg kell mondanom, még mindig él a csapat. Igaz, a déli-féltekén már szobraik vannak, és alapító indián istenekként tisztelik őket az arra járó gyerekszexes, kengurukergető Crocodile Dundee-k, azaz kőbevésett, whisky illatú bálványok, azonban mégsem kaszinóban léptek fel, mint az NSYNC, vagy Britney Spears, ahogy szokás itt errefelé. Az ősi, rablógyilkos ausztrál vér nem válik vízzé, piává válik, de most nem erről van szó. Britney és Christina Aguilera már régen lerobbant, kukázó utcalányok lesznek Hollywood valamelyik szennyvízcsatornájának vasrácsos oldalán, mikor ezek a krokodilidomárok még mindig a csajokról, pénzről, szexről és rockról fognak rekedtesen visítva lihegni, mankóikat rázva az ég felé, szexre réges-régen alkalmatlan görnyedt, napaszott testüket vonszolva valamelyik stadion színpadán.




Mert a nagyobb kaszinókban akár 200-300 dolláros jegyeket árulhattak volna a világ minden tájáról idezúduló, havi 2-3 millió túristának. Nem beszélve mondjuk az MGM Grand hipertechnikájáról! De nem … ezek az “Australians for beer!”-gyerekek, a fene se tudja miért, mai napig is “csakazértis”, meg “menj a fenébe”, meg “majd én megmutatom!” ősi, börtönszigeti emlékeikből erőt merítve, képesek visszautasítani akár a vagyonokat is.




De miért, miért is?




Hm.




Hát egy jó rock-buliért!




És pont ezért döngetnek ma is, és fognak is, míg Bon Scott után meg nem térnek majd csendesen krokodilfogakból és tenyérnyi sivatagi póklábakból ácsolt, sörrel és whiskyvel telepakolt koporsóikban teremtőjükhöz: Ausztrália börtönviselt, alkoholista Istenéhez.













Cím: Lecsap a váltóáram
Kategória: Kritika
Alkategória:
Szerző: Tirpak-Vasko Sandor
Beküldve: December 12th 2003
Elolvasva: 2292 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Kritika főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds