[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 318
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 318


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Levél Istvánnak

elszomorít hogy mindenki elszomorít
a hazaúttal kapcsolatban de hogy még te is... ez sok ,barátom
mi a fene folyik odahaza....és miért érdekel mindenkit...
jamaikában például nem ismerik a probléma fogalmát...azt mondják szituáció,aztán megvárják míg megoldódik magától, főleg fűvel
mexikóban meg mindenki fűszereset főz és tequilát iszik és füvet szív és szeretkezik mert annyira minden semmi sincs de ha valamit meg kell oldani azt mondják manjana ami reggelt jelent amikor majd megoldják de nem érdekel senkit melyik reggel....tudod öregem...a világ meggajdult, segíteni rajta nem lehet....csak magadon lehet, a saját életeden azon pedig azzal hogy élvezed bármi légyen is...
hallottam az idén egy sarah nevű 4 éves kislányt sírdogálni....egy kredencet festettem sarah meg a 3o.ooo dolláros padlófűtésen állt három nenni között és gyümölcsöt nyammogott a fűtött mozaikon ami 15o.ooo be került...ránéztem...lám a milliomos gyerekek is sírnak, a gazdagok is elégedetlenek, mert az ember tulajdonságának ez az alapja ez viszi előbbre de a magyarok a sirámokat mindig is túlzásba vitték.....gyere haza majd meglátod...mondod erre.....én meg azt mindenhol jó de...igyunk egy fröccsöt amíg lehet, utána már úgy se lehet de addig élvezzük ki...én azért akarok visszamenni amit otthagytam, ami már részben nincs meg, de maradt még valami,talán segíteni azt a keveset megőrizni....én nagyban szarok az itteni pénzalapú műbalhéra inkább leszek csóró mint egy tömeggyilkos ország rabszolgája vagy akár állampolgára........ezek nagy szavak, és otthon emelik a gázszámlát, de öregem, hol nem emelik.....a magyar állam lehúzza a magyar népet...otthon rossz a helyzet...megőrültem...én készakarva részt akarok venni benne...ott akarok lenni köztetek....teperni se itt se ott nem fogok, én nem vagyok az a fajta, akkor meg tök mindegy meddig maradok itt a hamburgervilágban, hamburger otthon is van...az nincs aki elmondja, te állat ne edd meg mert véged, az itteni lázadók már tiltanak tőle, lassan nagyon késő lesz, harminc év és nics több olaj, de lesz még bor és irodalom és minden amit földolgozni átgondolni még érdemes és érdekes, a pénzt nem lehet megenni , életünk véges vagy végletes....




Cím: Levél Istvánnak
Kategória: Besorolás nélkül
Alkategória:
Szerző: Meszaros Peter Moha
Beküldve: May 22nd 2006
Elolvasva: 1245 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Besorolás nélkül főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds