[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 314
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 315

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Karácsonyi történet



Gyermekként az ember csodálja a karácsonyt:zsibaj,mocorgás,édes süteményillat,hó,szeretet,ajándékok.Talán hét éves lehettem,amikor először szembesülnöm kellett azzal,hogy nem a Jézuska díszíti fel a fát.

Emlékszem,hét éves lehettem és már nagyon vártam a karácsonyt.Titkon abban reménykedtem,hogy megláthatom Jézust és beszélhetek vele.Szemem előtt nem az amerikai filmekből elhíresült ajándékkövetelés lebegett,hanem a találkozás a Megváltóval.A nagymama rendszerint mesélt róla,amikor ottaludtam náluk és még egyszer a templomba is elvitt.Jó lett volna találkozni Isten egyszülött fiával.

Eljött a várva várt nap, huszonnegyedike.A hó fehér bundába öltöztette a tájat,olyan volt,mintha fényesen csillogó cukormáz borítana mindent.Az ablakon kinézve látni lehetett,ahogy a kéményekből először füstpamacsok,nem sokra rá pedig öblős,vastag füst kanyarog,hogy aztán felfelé emelkedve lágyan beleágyazódjon a felhőkbe.Felkelés után azonnal rohantam ki és kértem apát,hogy hozza be a fát.

-Majd este.Olyan korán van,hogy még a Jézuska is biztosan alszik.-bajsza alatt ajkai halvány mosolyra húzódtak.Tudomásul vettem,hogy estig várnom kell.Arcomra hirtelen kiült a pirosság,elkezdtem izzadni.Ma már tudom,hogy miért ez történt velem:izgultam.

-Elviszlek majd a nagymamához és,amikor hazaérsz,már fel lesz díszítve a fa.

-De én szeretném meglesni a Jézuskát.

-Azt nem szabad!Nem szereti ha nézik,miközben díszíti a fát.

-De...

-Majd meglátjuk.

-Rendben,akkor majd meglesem a mama Jézuskáját is!Ez után a mondat után apa csak mosolygott.Anya felöltörtetett.Még az általam hihetetlenül utált szűk harisnyát is felvettem.Most nem számított semmi,csak az,hogy láthatom végre!

Néhány perc múlva a kocsi lefékezett a nagymama háza előtt.A kapu tárva-nyitva.Ez általában azt jelenti,hogy az unokatestvéreim is itt vannak.Bementünk a nagyszobába...és egyszerűen hihetetlen volt,amit láttam!Az unokatestvérem szája tele volt tömve szaloncukorral és közben próbált ráerőltetni egy csllag alakú díszt a fa tetejére.A szemeim hirtelen megteltek könnyel.Nem szóltam egy szót sem,csak néztem ezt a fura jelenetet.Apa úgy döntött,hogy hazavisz.Csalódott voltam.Akkor egy pillanatra eltűnt a karácsony,eltűnt a szeretet.De csak egy pillanatra.Azóta a család együtt díszíti fel a fát minden egyes karácsonykor.Nagyon szeretek díszíteni,mert ilyenkor együtt van a család,beszélgetünk és jól érezzük magunkat.

Azt hihetné az ember,hogy számomra eltűnt Jézus.Pedig nem.Most értettem csak meg,hogy mit is jelent ő valójában:Ő a szeretet,mely összeköti az embereket,ezáltal egy jobb világot teremt.A hitem aznap nem gyengült,hanem erősödött.A szívembe minden áldott karácsonykor beköltözik a magasztos szeretet.Teljesült a vágyam:találkoztam Jéziussal és még beszélgetni is sikerült vele.




Cím: Karácsonyi történet
Kategória: Besorolás nélkül
Alkategória:
Szerző: Kormányos Attila
Beküldve: January 12th 2008
Elolvasva: 1222 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Besorolás nélkül főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds