[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 138
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 138


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Végtelen házasság17.

Billy érezte ugyan, hogy eléggé sántít a „Minden filmedet láttam”- szöveg, de amikor a lány ráemelte gyönyörű tekintetét, Billy-nek minden kiszaladt a fejéből. Még jó, hogy a tesztkérdésekre válaszolni tudott. Ez is csak azért volt, mert mostanában megint semmi más nem foglalkoztatta, csak Cynthia és a dalszövegírás. Amióta Julie-val szakítottak, megint gőzerővel Cynthiára koncentrált. Nézte a filmjeit, gyűjtötte a cikkeket és a képeket, olvasta az interjúkat. És írta a dalokat a reménytelen szerelemről. Tudta, hogy a lány éppen jár valakivel ezidőtájt. A szakításról nem jelent meg cikk. Nem volt „tájékoztatva”, hogy a lány otthagyta a fiút.

Amikor Cynthia vonakodott teljesíteni a kérését, Billy mindent feltett egy lapra. Nagyon megküzdött azért az aláírásért, de végül ő nyert.

Meg kell hagyni, humora is volt a lánynak. Amit a papírra írt, Billy-t is feldobta.

Boldogan szaladt az anyukájához, megmutatta neki az írást, összehajtotta és a bal ingzsebébe tette, közel a szívéhez. Majd visszanézett a lányokhoz, és látta, hogy Cynthia messziről figyeli.



Jessica közben élezte a nyelvét középső húgán.

- Kicsit lökött srác. Még a végén randira is hív! – kacsintott nővérére.

- Remélem, nem. – borult el Cynthia arca. – Érje be az aláírásommal. Már így is hálás lehet nekem. Megmentettem néhány órai melótól.

- Most minden vágya az lesz, hogy meg is köszönje.

Jessica meg volt győződve róla, hogy a fiú „megbabonázta” Cynthiát. Kíváncsian várták, hová fejlődik a dolog. Billy valóban levette magáról a kötényt.

Közben odament a pulthoz a másik fiú, hogy rendelést adjon le. Billy súgott neki valamit, és mindketten a lányokat nézték.

- Ajjaj, ennyit a diszkrécióról – nyögött fel Cynthia. – Remélem, vele nem köt fogadást!

- Én azt remélem, hogy idehozza a másikat is. – szólalt meg halkan Elizabeth.

Hát ez bizony így lett.



Édesanyja kénytelen volt fiát elengedni, bár örült, hogy teljesült a kívánsága.

Később odajött hozzájuk Tom. Ő is látta a lányokat, de elsőre nem esett le neki, honnan olyan ismerősek neki. Így inkább a munkára figyelt. Leszedett egy asztalt, és hozott új rendelést. Billy büszkén újságolta, hogy megismerkedett a lányokkal. Tom megkérte, mutassa be őt is az ikreknek. Mindketten odasétáltak hát a lányok asztalához, így teljesült Tom kérése is.

Billy bemutatta nekik a barátját. Cynthia pedig a húgait, és ő is bemutatkozott Tom-nak.

- Te vagy az, aki miatt robotolhatom végig egyedül a délutánt! – dorgálta Cynthiát nevetve.

Cynthia mosolyogva megvonta a vállát.

Billy-nek jó ötlete támadt.

- Lányok, mi sem ebédeltünk még… Nem tarthatnánk veletek? – főleg Cynthiára nézett. – Most, hogy nekem mára lejárt a munkaidőm… – vigyorgott Tom-ra.

A lányok jót nevettek. De aztán Cynthia megrázta a fejét.

- Szerintem az anyukád megöl minket, ha mindketten egyszerre tartotok ebédszünetet.

- Különösen, ha még Mike-ot is hívjuk! – szólt közbe Tom és mindjárt meg is magyarázta. – Ő Billy másik gyerekkori barátja, és benn a konyhán dolgozik.

- És biztosan örülne, ha ő is találkozhatna veletek. – tette hozzá Billy.

- Nem kell az egész vendégseregnek tudnia, hogy kik vagyunk! – suttogta Cynthia. Szerencsére nem volt tele az étterem. Viszont Tom gyorsan elbúcsúzott, mert fizetni szerettek volna az egyik asztalnál.

- Később visszajövök. – ígérte, és kacsintott.

- Szerintem küldd haza a vendégeket – tanácsolta Jessica Billy-nek –, írd ki az ajtóra, hogy privát rendezvény, és akkor az anyukád is velünk tarthat, mert neki sem kell dolgoznia.

- Jó ötlet! Csak sajnos most nem kivitelezhető. De én jöhetek?

- Egy feltétellel – mosolygott Cynthia.

- Hűha. – forgatta a szemét Billy. – Még egy kikötés. Már az aláírást sem adtad ajándékba. Azért vizsgáztattál. Most mit szeretnél?

- Te hozd ki az ebédünket. – Újabb hosszú szemkontaktus Billy és Cynthia között.

- Rendeltetek már?

- Lett volna rá időnk? Lerohantál!

- Te meg ellenőrizted, hogy nem hazudok-e.

- Tudod, hányan próbálkoztak már azzal, hogy az összes filmemet látták?

- Sejtem… Mit szeretnétek rendelni? Felírom, és kihozom.

Cynthia megkérdezte, ő mit szokott választani. Billy felsorolta „kedvenceit”, hozzátéve, hogy Mike igen finoman főz.

A lányok gyorsan döntöttek, Billy pedig visszament az anyukájához. Ezután pedig pár percre eltűnt a konyhában…

Amikor visszajött, két tele tálca volt nála. Mögötte jött Mike, ő hozta Billy ebédjét…



Billy trükkel megpróbálta magukat meghívatni, hogy együtt ebédelhessenek. Nem akart nagyon hamar elszakadni bálványától. Közelebbről meg akarta ismerni, és próbálgatta, meddig mehet el anélkül, hogy a lány gyanakodna. Cynthia mindent feltételekhez szabott. Ahhoz, hogy vele tölthesse az ebédidejét, neki kellett felszolgálnia. De még ezt is szívesen bevállalta, csak közel lehessen hozzá.

Felajánlotta az összes finomságot, és leadta rendelésüket az anyukájának. És elmesélte neki, hogy a lányoknál fog ebédelni. És tanácsot kért tőle, hogyan hívhatná randira Cynthiát. Anyukája szerint Cynthia már így is kivételezett vele, ennél többet most nem kellene várni tőle.

- Kicsim! Szerintem ne ugorj fejest ebbe a dologba. Kaptál egy autogramot, de ne éld bele magad. Ő csak egy lány, akit nem ismersz, csak rajongsz érte. Örülhetsz, hogy egyáltalán találkozhattál vele. A kisujját már nyújtotta, ne akard hirtelen egyszerre az egész karját! Ne ijeszd el. Ne akarj ennél többet. Érd be most ennyivel. Lehet, hogy teljesen más, mint amilyennek Te képzeled.

Édesanyja azt remélte, hogy amíg Billy Julie-val járt, kinőtt ebből az értelmetlen plátói „rajongásból”.

Tévedett.

- Igazad van, de ezt csak akkor tudom meg, ha többször találkozom vele. És most, hogy már itt van, nem akarom, hogy eltűnjön előlem. Mit csináljak, hogy akarjon engem máskor is látni?

Az anyuka felnevetett.

- Úgy viselkedsz, kicsim, mintha még sosem randiztál volna!

- De ez a lány más, anyóca!

- Azt látom. – csóválta a fejét „anyóca”. Majd felsóhajtott, és elkezdte szórni az összes ötletet, ami hirtelen eszébe jutott.

- Beszélgess vele most minél többet. Lehetőleg találj sok közös pontot köztetek. Tudd meg, mivel foglalkozik a színészeten kívül. Hátha van olyan hely, ahol még megtalálhatod. Például, ha sportol valamit, vagy ahová eljárnak szórakozni a testvéreivel, vagy barátnőkkel. De van még egy ötletem.

Billy figyelmesen hallgatta.

- Talán meséld el neki, hogy mit csináltok a fiúkkal. Biztosan tetszene neki a zenétek. Hívd el ma este a klubba, a fellépésre.

- Mutassam meg neki azt a dalt is, amit neki írtam? Szerintem elszaladna…

- Nem, az még korai. Még ne áruld el neki, hogy odáig vagy érte. Ne randira hívd először! Előbb tudd meg, hogy hajlandó-e veled még találkozni. Ha meghallgatja a dalaitokat, és azután már nem akar látni, az elég sokatmondó jel. Akkor aztán tényleg békén kell őt hagynod.

Billy elgondolkodva ment be a konyhába Mike-hoz, hogy megkérje, segítsen kivinni a lányoknak az ebédet. Így ő sem marad ki a sztoriból.

Mike természetesen nem zárkózott el a lehetőség elől, hogy találkozzon a legendás ikrekkel. Jó ürügy volt az, hogy Billy egyedül nem bírta volna kicipelni a négy ebédet. Billy megkérte, valahogy puhatolja ki a lányoktól, hogy kerültek ide. Vajon csak „villámlátogatást” tettek itt, vagy gyakrabban lehet majd őket erre látni. Billy az újságokból már kiderítette, hogy a lányok jó pár állammal arrébb laknak, és nem is értette elsőre, hogy csöppenhettek ide. De tartott tőle, hogy „csak” egy szerencsés véletlennek köszönheti, hogy beszélgethet imádottjával. Minden pillanatát ki kell használnia!



Megint Jessicának indult be az agya, amikor látta, hogy Billy nem egyedül közeledik.

- Lányok, nekem ennek gyanúsan ismerkedés-szaga van! Legyünk óvatosak! – súgta gyorsan, mielőtt még a fiúk odaértek volna.

Billy lepakolta a bolognai spagettit Cynthia elé, a rántott sajtot Jessica elé, a töltött húst pedig Elizabeth kapta. Remélte, hogy nem kevert össze semmit.

Elvette Mike-tól a saját ebédjét – a lasagne-t, és bemutatta a lányoknak a másik legjobb barátját.

Mike azt mondta, nagyon örül, hogy találkozhat velük. Jó étvágyat kívánt nekik és megkérdezte:

- És hogy vetődtetek erre a vidékre, lányok? Nem erre laktok, úgy tudom.

- Eddig nem, de most már itt lakunk. Szeptembertől ide járunk majd suliba is. – szólt Jessica.

Billy-nek torkába ugrott a szíve. Nem nyaralnak, hanem ideköltöznek!

- Reméljük, hozzánk pedig ebédelni fogtok járni – mosolygott rá Mike.

- Ha tényleg olyan jól főzöl, mint ahogy Billy mondja, akár ez is elképzelhető. Most kóstolgatunk.

- Hát, remélem, még találkozunk. Bocs, de nekem robognom kell vissza. Érzem a hátamban a főnökasszony szúrós tekintetét.

- Ne mondd már, Mike! – nevetett Billy. – Nem is házisárkány a mamám!

- Veled nem! De velem és Tom-mal szemben nem lágyul meg a szíve. Megyek is.

Integetett a lányoknak és elsietett.

Billy helyet foglalt a széken és ránézett Cynthiára.

- Csak nem te is az olasz ízvilágot kedveled?

- Nem tudom, miből gondolod ezt… – nevetett Cynthia.

Billy-nek rögtön feltűnt, hogy Cynthia is az olasz ételeket kedveli. Az első „közös pont” már meg is volt.

Elkezdték fogyasztani az ebédjüket, mielőtt túlzottan kihűlne.

Cynthia megkérdezte Billy-t, használja-e a neve rövidítéseképp a B.J. formátumot. Mivel nem, Cynthia szerette volna így hívni. Billy beleegyezett, de aztán felnevetett:

- Szólok a nővéremnek, hogy ez a becenév mostantól le van védve. Neki ugyanez a rövidítése, mert Barbara Jean.

- Helyes. Védessük le.

Billy-nek evés közben járt az agya. Gyorsan kiszámolta, hány évesek a lányok. Tizennyolcnak nézte őket, de tudta, hogy fiatalabbak. Cynthia filmjei alapján belőtte őket tizenhatnak. Nem tévedett.

Nagy mázli, hogy a lányok ideköltöztek, és a sulit is itt kezdik ősszel. Billy szépen csendben elraktározta az információt…



Folyt.




Cím: Végtelen házasság17.
Kategória: Regény
Alkategória:
Szerző: Cynthia Wakefield
Beküldve: March 8th 2011
Elolvasva: 1099 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Regény főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds