[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 137
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 137


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Egyenlőség

Napjainkban állandó jelleggel jelentkezik az egyenlőség fogalma. Általában emberek, nemek, embertípusok, társadalmi csoportok területén igyekeznek értelmezni ezt. Egy matematikai szimbolizált fogalom, kifejezésre juttatja a közös tulajdonsággal rendelkező elemek számának egyeztetését. Nem zárja ki bármelyik elem sajátos tulajdonságának a létezését, mivel az egyenlőség nem azonosság. A matematika jól megkülönbözteti ezt a két fogalmat. Nem így van ez a társadalom területén, ahol e két fogalom általában összemosódik. Vegyük a nemek közötti egyenlőséget, ahol a közös tulajdonság az ember, amely mellett sajátos tulajdonságok vannak jelen úgy fiziológiai, pszichikai, mint az érdeklődési elhivatottság szempontjából. A létező hormonok mások mindkét nemnél, más ingereket váltanak ki, más hozzáállást, elhivatottságot és viselkedést eredményeznek. Mindezek kihatnak az életvitelre, a társas kapcsolatokra. Ez magyarázza meg, hogy nem létezhet azonosság a két nem között, de egyenlőség igen, mint emberek. A társadalmi kapcsolatok területén jelentkeznek feszültségek, mikor az egyenlőséget összemossák az abszurd azonossággal, amelyből viták, érdekkülönbségek, egyéniség értékelések, félelem megnyilvánulásai jelentkeznek. Ezeket csak a feszültségek elhárításával lehet megoldani, teljes konszenzus és apátia mellett. Mindkét nemnek megvan a társadalmi elhivatottsága, adottságaiknak megfelelően kell, hogy részt vegyenek a társadalom fejlesztésében, feszültségmentes társadalmi kapcsolataik által, amely közös érdekük. Lehetetlen egyenlőtlen adottságokkal rendelkező személyeknél, ami a nemiségből adódik, azonos elvárások mellett értékelni. Kevés sportágban lehetne sikereket elkönyvelni a nőknél egy ilyen beállítottsággal. Az egyenlőség a sportban azt jelenti, hogy az adottságuknak megfelelő teljesítmények ösztönzését kell célul tűzni, mert csak így érhető el sikerélmény, ami a továbbfejlődés ösztönzője. Így van ez a társadalom minden területén. Minden személy egy egyéniség, testi, szellemi és lelki egyensúlyi állapotában. Egyéniségének szabadságára törekszik, csak tudatával alakítható és változtatható ez az egyensúly. Minden más beavatkozás erőszakos cselekedet, mely lelki állapot változást idéz elő, olyan feszültségeket gerjeszthet, amelyek depresszióhoz és végül pánik betegséghez vezetnek. Az attitűdöket alá kell vetni a társadalmi elvárásoknak és kihívásoknak, mivel mindenki életcélja a társadalom fenntartása és fejlesztése, egy végtelen élet meghonosítása. Ezt csak a természetes szaporulat növelésével lehet elérni. A nők hivatása, mivel csak ők képesek erre, a fogamzás utáni magzat csecsemővé váló érték átalakításhoz. Mesterséges megtermékenyítés létezik, amely célja, hogy minél több nő tudja betölteni ezt a hivatását, mesterségesen még nincs megoldva a magzatnak biztosítani a méhen belüli körülményeket csecsemővé válásához, amely segítené azon nőket, akik nem tudják kihordani magzatukat, és nem azért, hogy mellőzzük a női nem társadalmi elhivatottságát. Az emancipációs mozgalmak sokszor félrevezetik a többséget, olyan célkitűzéseket és követeléseket karolnak fel, amelyeknek semmi köze e két nem egyenlőségéhez. A társadalmi elhivatottságot nem szabad mellőzni, de meg kell teremteni minden feltételt, pozitív diszkrimináció által is, hogy biztosítva legyen ennek elérése, a személyi szabadság és önbecsülés csorbítása nélkül. A nemek közötti egyenlőséget helyesen kell értelmezni a társadalom minden területén, úgy ennek sejtében, azaz a családi kapcsolatokban, mint társadalmi képződmények szintjén, a közös cél eléréséért, a fejlődés biztosításáért, életünk folytonosságáért. A homoszexualitás egy állapot, semmi köze az élet továbbvitelében, ezen személyek megtűrhetők és elfogadhatók mindaddig, amíg igényeik nem ferdítik el és fékezik a társadalmi célokat, és nem vezet csak fokozott élvezethajhászáshoz. Családias változatban elfogathatatlan, melynek szerepe az élet továbbvitele, amit ez nem tud biztosítani. Az emberiség legnagyobb adottságával, a tudattal kell megoldanunk minden felmerülő problémát az egyenlőségben. Ezzel lehet harmonizálódni a társadalomhoz.




Cím: Egyenlőség
Kategória: Cikk
Alkategória:
Szerző: Simon Endre
Beküldve: December 16th 2015
Elolvasva: 485 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Cikk főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds