[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 325
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 325


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Drága győzelem

Vihar rázta az ablakon lehúzott rolókat. A bezártság miatt, fülledt meleg volt a szobában.

Éva nem tudott aludni, pedig nagy szüksége lett volna rá. Holnap nehéz napja lesz.

Emlékezett.

- Rajta - élesen hasított a fülébe a síp hangja, aztán már csak a zene ölelte.

Sok-sok órán át, napokon át, hónapokon át, éveken át két szó zakatolt - újra és rajta.

Kimerültség, fájdalom, taps, ölelések, kimerültség, fájdalom, taps, ölelések...

Józsi bácsi, az edzője nagyon szigorú volt. Egész gyermekkorát meghatározta.

- Gyermekkor? Milyen az? - merengett Éva - tanulás, edzés, fájdalom, versenyek, győzelem, kimerültség, és ez ismétlődött újra és újra.

Tizennégy éves volt - az első versenyre készült juniorként - amikor Józsi bácsi a színes pirulákat adta. Egy egész maréknyit, s csak annyit mondott - bevele, ettől leszel erősebb - nevetett öblös hangján.

Egy ideje minden versenyt megnyert.

Nagyon vágyott arra, hogy apja arcán ne a várakozást lássa, hanem őszinte elégedettséget.

Ezt eddig nem látta. Talán majd holnap...

Egy kép rögződött benne nagyon régről - apa, nem akarok menni, olyan unalmas, és nem is játszunk - a válasz mindig az volt - egyszer majd hálás leszel azért, hogy nem hagylak elkallódni.

Rettegett a másnapi versenytől.

Először indul felnőtt kategóriában, ellenfelei nagy nevek. Igazi példaképek.

Sajnos, az edzésen csúnyán elrontott egy egyszerű szaltót, és megrándult a lába.

Nem szólt az apjának, ne aggódjon miatta, mert győznie kell!

Józsi bácsi most is, mint mindig segített...



A stadion megtelt.

Nem csak rokonokkal, itt már a sportot kedvelő rajongók is szép számmal megjelentek.



Éva örömmel nézegette magát az öltöző tükrében, mert gyönyörű arcánál csak a teste volt szebb.

A torna, minden izomzatát tökéletessé formálta, és amikor a tükörbe nézett, talán csak aprócska mellei voltak azok, amelyeket nem szívesen látott. Szerette volna, ha neki is kerekded domborulatai lennének, mint amilyeneket a címlapokon megjelenő celebeknek látott.

Apja kinevette, mikor ezt mondta.

- Édesanyád is ilyen gyönyörű volt. Ma nagyon büszke lenne rád, és nagyon boldog.

- Tudom, Ő mindenkit legyőzött, de aztán én megszülettem...

- Ne gondolkodj most csacskaságokon, az a fontos, hogy győzz.

- És te Apa? Te is boldog leszel?

- Igen - felelte az apja.



Zúgott a taps, az utolsó ugrás is megvolt, érezte, hogy sikerült. Ma nem győzhette le senki.

Nem érzett fájdalmat, nem számított semmi, csak apja szemében lássa, hogy boldog.



Sötét volt, és nem értette a kiabálást, próbálta kinyitni a szemét, de nem ment.

- Hol van az Apu? - próbálta kiáltani, de az sem ment.

Aztán szirénázott egy mentő, és ismét sötét lett...

- Apa, Apa, nézz rám, kérlek! Ugye győztem?



- Apu nincs itt drága kincsem - hallott egy melegen búgó nagyon édes hangot, és megszünt minden félelem.

- Anya? - Igen, drága kislányom. Apa mindig nagyon boldog volt veled, hidd el...




Cím: Drága győzelem
Kategória: Novella
Alkategória:
Szerző: Lőrinczi L. Anna
Beküldve: May 2nd 2016
Elolvasva: 508 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Novella főoldalára | Megjegyzés küldése ]


Anna1955 2016-12-08 14:31:03
Top of All
Drága Almasy apó! :)) Nagyon örülök, hogy rám találtál itt is. Ezen a felületen sok prózát olvashatsz a Minden Ami Irodalom a menübe lépve. :)))


Almasy 2016-11-28 17:07:56
Top of All
Drága Anna! Nem értem, hogy lehet, hogy ezt az írásodat eddig nem olvastam. De most rátaláltam és igaznak és szépnek éreztem. Szívemből gratulálok. Remek írás. Szeretettel ölellek GYUpp


Anna1955 2016-05-18 07:06:40
Top of All
Nagyon köszönöm, hogy olvastál Miklós. :)


MZ_per_X 2016-05-16 08:47:00
Top of All
Kedves Anna !

Gratulálok megrendítő, jó emberismeretről tanúskodó, szépen felépített írásodhoz.

Miklós :-)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds