[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 325
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 325


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Influenza, te csodás

Mi az, amiről igazán híres Svájc?




A svájci sajtról. Van többszáz, talán többezer bejegyzett márka belőle, büdös, irtja a legyet, de jó!




Miről híres úgy igazán Németország?




A sörről. Tudomasom szerint több, mint ezer sörmárka van bejegyezve svábéknál, isszák, mint ló a hidegvizet, és csodák-csodája még élnek, se tömeges májsorvadás, se delírium trémensz.




Na, és miről olyan híres Kína a Nagyfalon kívül, ami végtére is csak egy istentelen hosszú, otromba csúnyaság?




A pálcikáról. A bokábatört kínai menyecske odalibegi az ember elé a marék rizst, az előkapja nagyapjától örökölt, Mao elnök képmásával díszített chop stick-jét, és már csámcsogja is a finom, vízizű rizsgolyóbist.







És Amerika, miről híres Amerika?




Az influenzáról. Eddig már több, mint ezer influenza vírust sikerült elkülöníteniük a milliárdos költségvetéssel dolgozó tudományos intézeteknek. Mást nem sikerült összehozniuk, sőt mondhatjuk úgyis, az égvilágon semmit, viszont az influenzában nagyot alkottak! Gondoljuk meg, mi kitartás kellett ahhoz, hogy ennyi hasonló, csúnya, gusztustalan bogarat külön üvegcsékbe rakjanak, ezt tárolják, sorszámozzák, beoltsák – kísérleti patkányokba. Így láthatóvá vált, hogy egy részük gyomorra megy, szegény patkány körültaccsolta az automatikus, internetre kapcsolt ketrecet, más részük izületre, a patkány ilyenkor egyszercsak megmeredt, nem mozdult többé, szája félig nyitva, még szeme is egyetlen pontra szegeződve. Megint más részük agyi elváltozásokat okoz. Ilyenkor a patkány énekel, mondjuk az Internacionálét, vagy más gyönyörűszép mozgalmi dalokat. Aztán van olyan része a vírusoknak, ami a májat támadja, epét, szemet, idegrendszert, van amitől egy életre elfárad a beteg, és van, ami egyszerűen rákot okoz. Ez a legjobb, mert ilyenkor a patkány hónapokig él, sőt talán egy egész évig kihúzza. Aztán mikor elevenen elrohadt, ami ugye a rák mellékhatása, úgy is mondhatnánk ez maga a rák, akkor könnyedén felteszik a szemétlapátra, és kidobják a francba.







Ehhez még csak annyit tennék hozzá, hogy van egy speciális törzs, amit nagyon imádok, ez pedig a közép-európai törzs, tehát a magyar, ami megfertőződés esetén könnyedén ellazítja a testet, sajog minden sejt, izület, izom, zúg a fej, fáj a hát, mintha gumikalapáccsal nyomták volna fejbe az embert, aludni kell, és persze a legjobb a hidegrázás. Ez mindent megér, mindenért kárpótol. Ugyanis képzeljük el Nevadát, Las Vegast, ahol nyáron árnyékban is 50 fok meleg van, és a hőmérséklet sokszor éjszaka sem megy le 40 fok alá. Micsoda isteni ajándék ilyenkor egy kiadós, teljestestű hidegrázás! Az ember egyszerűen el sem hiszi eleinte, hogy ilyen csodálatos véletlen esett meg vele, és pont vele, miért pont vele?







Az USA-ba szakadt magyar hazánkfia kényelmesen elnyúlik a pamlagon, nagyot sóhajt, és élvezi, hogy mikor kint emberek tömegeit viszi szívinfarktussal és agyvérzéssel kórházba a sípoló mentő, hiszen ki bírhatja ezt az irdatlan kánikulát, addig ő magárahúzza vastag takaróját, vacog, és boldog szemekkel, élvezettel figyeli a hőgutás külvilágot, majd megállapítja magáról, hogy fázik.







Még elrebeg egy hidegrázós Miatyánkot, ezután köszönetet mond a sorsnak, hogy osztályrésze lehetett a vacogás és fázás ebben a Nevadának nevezett tüzes pokolban, majd keresztet vet, és …







“Influenza, te csodás!”







Cím: Influenza, te csodás
Kategória: Cikk
Alkategória:
Szerző: Tirpak-Vasko Sandor
Beküldve: December 1st 2003
Elolvasva: 1446 Alkalommal
Pont:Top of All
Beállítások: Küldd el ismerősödnek  A publikáció nyomtatása
  

[ Vissza a publikációk listájához | vissza a Cikk főoldalára | Megjegyzés küldése ]


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds