[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 59
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 60

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Elindult a jogállamisági mechanizmus Magyarország ellen
Ezzel kezdetét veszi a már régóta lebegtetett folyamat, amely nagyjából 6-9 hónapig tarthat, és amely azzal is járhat, hogy forrásokat von meg az EU Magyarországtól.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 27, szerda, 14:18:58 (46 olvasás)
(Tovább... | 1101 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Az ukrán háború eseményei 2022.04.26-án
Az amerikaiak szerint Ukrajna megnyerheti a háborút, az ENSZ evakuálná Mariupolt
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 26, kedd, 21:58:42 (42 olvasás)
(Tovább... | 38232 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Hatalmasat bukott a szlovén illiberalizmus
Jansa először is a pártjához hű személyeket ültetett a kormánytól független szervek élére, majd közbeszerzésekkel nekikezdett egy hozzá hűséges klientúra építésének a gazdaságban.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 25, hétfő, 18:57:46 (47 olvasás)
(Tovább... | 4216 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Odesszai támadásban három hónapos lányával meggyilkolt édesanya.
Ördöghöz hasonlította Putyint a nyolc áldozatot követelő odesszai támadásban három hónapos lányával meghalt anya.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 24, vasárnap, 11:02:20 (89 olvasás)
(Tovább... | 1485 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Freedom House: már Albánia és Montenegró is megelőzi Magyarországot
FH mutatói szerint a demokratikus normák Albániában, Észak-Macedóniában, Montenegróban, sőt még Szerbiában is jobban érvényesülnek, mint Magyarországon.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 21, csütörtök, 10:50:10 (47 olvasás)
(Tovább... | 3705 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

A NATO-nak kell döntenie Európa biztonságáról az ukrajnai háborún túl
Robert Pearson is osztja azokat a gondolatokat, melyek szerint Putyin az egykori Szovjetunió határaihoz akar visszatérni, amihez több európai ország feletti ellenőrzést kellene megszereznie.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 19, kedd, 11:10:24 (58 olvasás)
(Tovább... | 6580 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Hodász atya: Annyira jót tenne az egyháznak, ha elapadnának az állami források
Hol van a Bibliában, hogy a lopott pénz csak addig lopott, ameddig mi nem kapunk belőle?
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 16, szombat, 20:03:31 (55 olvasás)
(Tovább... | 5318 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

A HÚSVÉT EREDETE, TÖRTÉNETE ÉS JELKÉPEI
A Nap mozgása mellett a Hold mozgásától is függ a dátum némileg a héber naptárhoz hasonló módon. A húsvét helyes időpontja gyakran vita tárgya volt.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 16, szombat, 13:33:06 (46 olvasás)
(Tovább... | 9416 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

A kormánypárti Bencsik Gábor szerint tarthatatlan a közmédia elfogultsága
Akkor most, a számomra is örvendetes negyedik kétharmad után veszek egy nagy levegőt, és kimondom azt, amit a jobboldalon is mindenki tud: a magyar közszolgálati televízió politikai elfogultsága tarthatatlan.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 12, kedd, 19:24:32 (59 olvasás)
(Tovább... | 3022 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Ma van a Magyar Költészet Napja
Ki kell hangsúlyozni, hogy ez a Magyar Költészet Napja, ugyanis létezik egy Költészet világnapja március 21-én is.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 11, hétfő, 11:10:34 (53 olvasás)
(Tovább... | 1342 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Rengeteg katonát küldött a biztos halálba Putyin
Az orosz katonák tudatlansága annyira magas szinteket mutatott, mint a dozimétereink, amelyekkel a háttérsugárzást ellenőrizzük azokon a helyeken, ahova a betolakodók betették a lábukat
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 09, szombat, 13:16:01 (59 olvasás)
(Tovább... | 2331 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Mítoszromboló: 5 orvosi tény, amit a vitaminipar nem hirdet
Vitaminhasznosulás vs pénzkidobás. Egyperces mítoszromboló következik a Vakcinainfó - Az orvos válaszol csoport orvosaitól.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 08, péntek, 17:46:07 (61 olvasás)
(Tovább... | 2258 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

NBC: Tömegével mennek Budapestről vissza Ukrajnába a menekültek
Az ukránok problémái különösen élesek Magyarországon, ahol a nyelvet nehéz megtanulni, az infláció az egekbe szökik, és kevés a munkalehetőség
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 08, péntek, 11:05:20 (72 olvasás)
(Tovább... | 1397 betű van még | 2 hozzászólás | Pontok: 0)

Juhász Gyulára emlékezünk
Anna1955

85 éve április 6-án, 54 éves korában hunyt el Juhász Gyula költő, a 20. század elején hazánk egyik legjelentősebb és legismertebb költője.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 07, csütörtök, 15:28:26 (105 olvasás)
(Tovább... | 2194 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Vujity Tvrtko írása
Nehéz szívvel írom ezeket a sorokat, hiszen az én hazám számomra a világ legszebb országa! Most éppen itthon vagyok, amúgy több, mint 12.000 kilométerre lakom Magyarországtól.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 07, csütörtök, 13:32:35 (181 olvasás)
(Tovább... | 9881 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Kiss Tamás: Az ellenzék számlálóbiztosaként mutattam meg, hova kell tenni a szav
Húszezer önkéntes szavazatszámláló vállalta, hogy felügyelje az országgyűlési választások tisztáságát. Bár a csalások megakadályozása volt a céljuk, a valóság, amivel szembesültek,
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 07, csütörtök, 11:57:34 (74 olvasás)
(Tovább... | 15214 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Mérő László is szavazatszámláló volt, és már érti a vidéki világot, amelynek nag
„Az idei választás során kettővel is gyarapítottam tévedéseim hosszú sorát (amiről tavaly egy negyed könyvet írtam, erről szól A dörzsölt szélkakas-könyv harmadik negyede). A nagyobbik és érdektelenebbik tévedésem az volt,
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 06, szerda, 14:35:20 (78 olvasás)
(Tovább... | 4825 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Groteszk derű: Örkény-egypercesekkel ragasztják le a választási plakátokat a II.
Olyan gesztussal emlékezik a 110 éve született Örkény István íróra a II. kerület, aminek talán ő is örült volna, írja közösségi oldalán Őrsi Gergely polgármester.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 06, szerda, 11:01:21 (53 olvasás)
(Tovább... | 2284 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Puzsér Róbert: "Jakab Péter nem pusztán utolsó, jellemtelen áruló, de egy pszich
"Kevés jellemtelenebb politikus létezik Budapest főpolgármesterénél, a Párbeszéd nevű piócapárt társelnökénél, az örökös mamlasznál és hazudozónál
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 20:59:03 (81 olvasás)
(Tovább... | 2500 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Bocsánatot kért követőitől Gődény György
A közösségi oldalán értékelte a múlt vasárnapi választások eredményét a Normális Élet Pártjának (NÉP) elnöke, Gődény György.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 20:06:38 (42 olvasás)
(Tovább... | 3082 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Kommunikációs vereség
Az ellenzéki összefogás súlyos vereséget szenvedett az április 3-i választáson. Ennek miértjeiről máris jelentek meg gyorsértékelések, de nyilván jönnek majd elmélyültebb elemzések is.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 19:41:16 (44 olvasás)
(Tovább... | 19685 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Még nem tudni, mennyire veszélyes az új, Angliában terjedő koronavírus-mutáns
Új koronavírus-mutációt találtak Nagy-Britanniában. Az XE-nek nevezett mutánst már több száz embernél kimutatták, de egyelőre még viszonylag keveset tudnak a vírusvariánsról– számol be a hírekről a The Independent.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 19:17:52 (53 olvasás)
(Tovább... | 1509 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Van rá esély, hogy Putyint elítéljék háborús bűnök miatt?
Joe Biden a bucsai tömegsírok felfedezése után ismét háborús bűnösnek nevezte Vlagyimir Putyint. Az USA elnöke szerint az orosz vezetőnek nemzetközi bíróság elé kellene állnia, de ez korántsem lenne egyszerű.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 19:09:20 (46 olvasás)
(Tovább... | 4332 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Megindítja a jogállamisági mechanizmust az Európai Bizottság a magyar kormánnyal
A – régi, új – kormány nem tett, illetve ígért érdemi lépéseket az uniós pénzekkel való magyarországi visszaélésekkel szemben. Várható volt, mégis súlyos csapás lehet ez a koronavírust, illetve az orosz agressziót megszenvedő magyar gazdaságnak.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 05, kedd, 18:58:00 (54 olvasás)
(Tovább... | 10482 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

A XXI. század, avagy a verspályázat margójára
Kankalin

A következő cikkben a tavasszal lezajlott verspályázattal kapcsolatos véleményemnek és érzéseimnek adok hangot, amelyek a mai napig érlelődtek bennem.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Július 15, hétfő, 12:58:33 (751 olvasás)
(Tovább... | 4036 betű van még | 6 hozzászólás | Pontok: 0)

Helybenutazás III.
csega

A fejlődés és a haladás elengedhetetlen feltétele a kemény, kitartó munka; de mi van akkor, ha az emberen már a “munka” szó hallatán pánikszerű tünetek jelennek meg?
Adminisztrálta: Administrator Ideje: április 19, péntek, 19:04:50 (372 olvasás)
(Tovább... | 7302 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Helybenutazás II.
csega

Egyes emberek szerint van a fizikai sík, van a lelki sík, és a kettő között egy záróvonal: nincs átjárás. Én ezt a gondolkodásmódot szeretném megkérdőjelezni.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Március 08, péntek, 11:16:49 (314 olvasás)
(Tovább... | 5774 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Helybenutazás I.
csega

Hadd kezdjem egy találós kérdéssel: Hogyan lehetséges az ismeretlen felé utazni, ha az ember egy helyben ücsörög?
Adminisztrálta: Administrator Ideje: Március 07, csütörtök, 14:50:39 (365 olvasás)
(Tovább... | 4312 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

Szokások, rögzülések
csega

Szeretnék megosztani egy módszert, pontosabban ötletet, amit arra használok, hogy szép lassan megszűntessem a káros szenvedélyeimet, és jobb szokásokat alakítsak ki magamnak. Nem nagy dolog, csak pár hallott/ismert technika kombinációja.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 23, vasárnap, 07:09:23 (376 olvasás)
(Tovább... | 9536 betű van még | 1 hozzászólás | Pontok: 0)

Gondolatkísértetek
csega

Nem olyan rég láttam egy dokumentumfilmet Albert Einsteinről, hogy hogyan alkotta meg és bizonyította be egyik elméletét. Ezzel kapcsolatban jutott eszembe pár gondolat, most már meg is tudtam őket írni.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: December 01, szombat, 18:24:07 (364 olvasás)
(Tovább... | 3809 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds