[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 1
Rejtve: 1
Összesen: 226

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vannak még Istenek ?


Kedves Kháma, Kerlac és mélyen tisztelt Fullosok! - Köszöntelek benneteket, igazán öszinte örömmel nyugtáztam, hogy mégis vannak Istenek.


Ugyan már nem túlzás ez az állitás egy kicsit, á dehogy, ilyen az élet.
A halandó ember tervez és a hallhatatlan Istenek végeznek. Hidd el nekem hüséges olvasóm, ez igy igaz. Mert ugye eme állitásomnak vannak kézzel fogható bizonyitékai is, amit itt most feltárnék Tinéktek .
Engedelmetekkel közreadnám nehány baráti hangos gonolatom. Ime :
Eme törénetem kezdödött vala az Ùrnak 2004-ik esztendejében, ezidötájt volt ugyanis amikor is rátaláltam a Világhálón a Fullextrára. Nagy örömmel fedeztem fel a Honlap adta lehetöségeket és barangoltam naphosszat köztetek, igazán jó kis társaságra bukkantam. Teltek-múltak a napok, hónapok, már majdhogy nem egészen függövé váltam, olyannyira vonzott a Honlap és az oldalon jelenlevök tisztes Tábora.
Adodott úgy, hogy majnem minden nap jelen voltam hosszú órákon át .
Èlveztem a jelenlétet és annak minden percét .
Itt most anélkül, hogy valakit is kihagynák meg kell emlitsem az oldal lelkét, - Admint -aki korrektségével, segitökészségével és tudásával a motorja ennek az Oldalnak.
Remek érzékkel rendelkezö, széleslátókörü, igazi- "webmaster"- aki mindig jelen volt és van. "Ideális füllel és látó szemekkel" van megáldva.
Ezenkivül remek érzékkel válogatta ki a környezetébe a Honlap munkatársait, ök a moderátorok, akik különleges titulussal birnak, ök az Angyalok és Lovagok társasága, ök a biztositékai az élö Oldal feltételeinek, önélkül ez az oldal igen csak nehezen képzelhetö el és aligha müködne. Talán nem túlzok, ha azt mondom nem létezhetne nélkülük ez az oldal . Ök azok akik a háttérben segitik és összefogják a Honlapon müködö napi életet. Nagyszerü emberek, minden elismerésem az övék. Ebben a virtuális világban nem könnyü ennyi információt és ennyi akaratot kordába tartani.
Jó érzékkel és empatikus hozzáállással rendszerbe foglaják az itt zajló életet. Ez igy helyes. ez adja meg a vonzerejét a Honlapnak.
Egy dolog nélkül viszont ez a Honlap sem müködne, mégpedig itt és most emliteném meg azokat, akik nap mint nap ellátogatnak ide és alkotásaikkal gazdagitják, szinesitik e portál életét és keresik egymás társaságát, együtt alkotnak, szórakoznak, müvelödnek, csiszolják egymást, együtt lélegeznek a Listával.
Élnek az adott lehetöségekkel, mert ugye a lehetöségek adottak és határtalanok, csak élni kell velük, de nem visszaélni .Ha szabad most itt igy fogalmaznom, akkor ez egy Szabadon választott müfaj, ahol illik az iratlan szabályokat betartani. Igen ez az egyik legfontosabb alapköve minden kapcsolat tartásnak, valamint megtalálni a közöset ami összeköt bennünket és erösiteni azokat . Ilyen feltételek mellett lenni jelen, lándzsát törni nemes cselekedet . Az együtt élés velük nagyszerü dolog, de még nagyszerübb dolog, ha ezt tovább gyarapitjuk, fejlesztjük kiszélesitjük az adott keretek között, ez legyen az igazi cél mindenki számára, aki idelátogat.
Hogy mi köze az Isteneknek mindehhez?csak annyi, hogy saját személyem a példa arra itt, hogy amióta eme Listán elöfordulok nem sikerült úgy egyeztetni az óhazába történö látogtásom, hogy eljussak a Fullosok által meghirdetett találkozókra. De vannak Istenek, mert tavaly is és az idén is azért kaptam kárpótlást, gyógyirt helyezetemre. Még pedig tavaly nyáron Kháma, Veva és Vigi volt az aki kiváncsi volt a hazatérrö honfi személyére és vette a fáradságot és találkozott velünk Bp-en és Szentendrén.
Csodálatos embereket ismerhettem meg személyükbe, akik egyben nagyszerü alkotók is. Sok szép irás tanúskodik erröl a Honlapon már.
Az idén pedig egy ember kapott lehetöséget, hogy találkozzon velünk, ö Kerlac volt, élt is a lehetöségel és mit ád Isten egyböl kettö lett, Kháma is vele jött. Igazi meglepetés volt ez számomra. Ráadásként ajándékba kaptam a Fullosok elsö Antologiáját is. Nagyon köszönöm Tinéktek kedves honfi Barátaim, engedtessék meg nekem eme elragadtatás, mert hát ezek után, bátran kijelentem, hogy vannak Istenek, csak oda kell figyelni rájuk egy kicsit. Látod kedves olvasóm, ime rám is figyelnek az Istenek. A kitartó egymásban bizó emberek elöbb vagy utóbb megtaláják az egymáshoz vezetö utat, ami bizony sokszor igen rögös és kanyargós, de megéri végig menni rajta. Én már kipróbáltam és öszintén mondhatom nem csalódtam.
Igazi Barátokra találhatsz Te is, söt szerelmek is köttetnek a Honlapon, egymásra találnak öszinte emberek, fonodnak össze, kapcsolatok születnek ebbe a rohanó vituális világba. Söt kezdhetnek Újéletet a hétköznapok egyszer, a valós világában.
Ime kedves olvasóm, igy müködik ez a Portál a világ hálók rengetegében, ide mindig érdemes bekukkantani.

maradok baráti tisztelettel irányotokba
köszönöm a szókat
a tollnál jelen vala
mvh:shf

Ideje: Július 12, kedd, 15:32:50 - stefanicus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Vannak még Istenek ?" | Belépés/Regisztráció | 7 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Vannak még Istenek ? (Pontok: 1)
- mango Ideje: Július 12, kedd, 15:45:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...látod,stef...?!

Vannak még :))

Örömmel olvastalak!

Szeretettel: mango



Re: Vannak még Istenek ? (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Július 12, kedd, 16:03:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Stefanicus,

Cikked örömmel olvastam, mert nagyon egyet értek Veled. Bár én még csak március óta járogatok ide, de azóta megváltozott az életem, sok mindenben. Talán én nem hívnám Isteneknek ezeket az embereket, de mindenképpen, kedves, nagyon sok szeretetet adó, igazi irodalmároknak, művészeknek. Akik nem sajnálják idejüket, energiájukat, hogy segítsenek, a csetlő botló kezdőnek, (mint Én is vagyok). Köszönet nekik Tőlem is.

Szeretettel Angyaligirl



Re: Vannak még Istenek ? (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Július 12, kedd, 21:54:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Én köszönöm hogy a vendéged lehettem, és megtiszteltél a barátságoddal. :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.49 Seconds