[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 346
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 346


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Csak azért....hogy hamarabb


Szóval ott tartottam, hogy csak azért .... hogy hamarabb rend legyen a lakásban. Közben kitört a vihar.


A vihar, ... amitől teljesen kiborultam. Egyik baj jött a másik után.
Kezdődött azzal,...hogy kiderült ....a lakáshitel furcsa szerzet. Igen az. Mindenki ugy tudja, a köztisztviselők után, a közalkalmazottak is megkapják a hitelt állami támogatással. Ezt hittem én is. Én kis bugyuta.
Méghozzá állami kezességgel. Szóval, nekünk is jár az állami kezesség 100 %-ban,....elméletileg.
De a gyakorlat nem ez. Mert a közalkalmazott csak annyit kap, amennyi a menekülési érték.
Amit a bank annak alapján számit ki , amit a becsüs megad a lakás értékének.
Vagyis nem vagyunk egyformák,...a becsüs kezében vagyunk, illetve Ő dönti el mennyit is érünk. Mert a mi hitelünk nem lehet 100%.
De gyanítom,...talán a munkánk nem eléggé tisztán értékelhető. Mert az ágytál ugyan tisztán kerül a beteghez, és üresen. De nem igy visszük el. Talán beleszámolják,. .hogy itt már többet kaptunk. De ez vonatkozik,... a szoba WC-re, ...a libero-ra, ......sőt megkapjuk olykor olykor minden segédeszköz nélkül is. Vagyis a menekülési érték és a 100 % között ez mind a miénk. Még szerencse, hogy akiben empátia van,.... a sajátját nem teszi az egészségügybe.
Sajnos, közalkalmazottak kapnak belőle bőven,...akár eü.-ben dolgozik,..akár pedagógus......akár.......

De nem adom fel.... megoldom,... mert van értelme,... mert valami szép, valami nagyon jó,... valami csoda vár rám.

Majd folytatom...de most csinálom amit kell,...... hogy minél hamarabb rend legyen a lakásban.
Ideje: Augusztus 22, hétfő, 01:07:15 - agnes

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Csak azért....hogy hamarabb" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Csak azért....hogy hamarabb (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Augusztus 25, csütörtök, 08:18:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Ágika,

A mai jogszabályokban logikát keresni, olyan mint szénakazalban a tűt. Még a legyegyértelműbb kérdés is bonyolultá válik, ha elmész a hivatalba, bankba stb. ügyet intézni. A DE meg a HA az mindig adott... Tudod a nyuszika esete, a piros sapkával... Ja hogy nem is volt piros sapkája? No jó DE volt rajta zokni... Ez nem elég indok?.... Nos drukkolok neked nagyon. Nem kis dologba vágtál bele, de igazad van a végeredmény számít és ha meg lesz, elfelejthetsz minden bosszúságot, igazságtalanságot, amikből akad bőven...

Szeretettel Angyaligirl



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds