[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 60
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 60


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Beszélgetős: A sátán fiai


1.
Az l895-ös év vízválasztóként hatott úgy, a világ, mint a magyar történelemben. Javában folytak a Milleneumi ünnepségek Magyarországon.


Ezer éve, 895-ben, a honfoglalás alkalmával vettük birtokba ezt a mesés kincseket, rejtő birodalmat, a Kárpátok ölén megbújó kis tündérországot. Árpád a második honfoglalás levezénylésével ezer évre magára hagyta az országba bevezetett magyarok népét, hogy bizonyítsák be, isteni segítség nélkül is meg tudnak maradni ezen a földön.
Míg Magyarország a millennium lázában égett, aközben a sátán sem pihent a babérjain. Ő is lázas tevékenységbe kezdett. Elhatározta, hogy a kétezredik évre elpusztítja, rombadönti isten földi birodalmát. Kiválasztotta a neki megfelelő személyeket, és szoros kiképzésben részesítette őket a pokol tornácán berendezett dácsában.
Az első számú jelöltje Lenin volt. Ez a rendkívül eszes, rafinált, minden hájjal megkent, de kegyetlen elszántsággal rendelkező anarchista l87o-ben született Oroszország szibériai tartományában. Huszonöt éve annak, hogy kiképzés alá vonta. Bevetésre készen állt, hogy elkezdje a nagy mű végrehajtását, majd a később felnövő három társa pedig folytassa és befejezze azt.
Kettesszámú jelöltje Sztálin, a grúz postarabló volt. Ő kilenc évvel volt fiatalabb Leninnél, l879-ben született Grúziában félkézről. Anyja nemes kisasszony volt, apja pedig egy részeges csizmadia, aki jópénzért a nevére vette a sátán által nemzett fiúcskát. Holtbiztos, hogy a Sátánnak valami köze volt a fogantatásához, mert mind a két kezén, mind a két lábán hat-hat újjal rendelkezett, ami egyértelműen a Sátán jele. Sztálin méltó utódja volt a sátánnak. Sőt, egyes cselekedeteiben még szülőapján is túltett!
Hármasszámú jelöltje az impotens, félheréjű, szintén fattyú Adolf Hitler volt. A Barnaui vámos és unokahúga szerelméből fogant l889-ben. De, beszélik, hogy fogantatásakor mintha szarvakat láttak volna az őt nemző részeg vámos halántékain… bizony, a sátán nemzette őt is. Így hát mostoha testvérek voltak Sztálinnal. Mivel a sátán szülöttje volt, teljesen elferdült a lelkivilága, és hogy ne vonja el áldásos tevékenységétől a házasélet, a sátán egyik heréjét összeroppantotta és elsorvasztotta. Hitler soha nem nősült meg, kivéve élete utolsó pillanatát, amikor visszatért a pokolba, magával vive szerelmét, Éva Braunt.
A negyedik jelöltje Rákosi, az Adai zsidó fűszeres fia volt. Rákosit is a maga ábrázatára teremtette a Sátán. Alacsony, hordóhasú és kopasz, de rettenetesen nagy ambícióval és ésszel megáldott emberkét gyúrt belőle. l892-ben látta meg a napvilágot. Ő volt a négy sátánfi közül a legfiatalabb. Óriási ésszel rendelkezett. A nőknél soha sem volt sikere, és az így felszabaduló energiáit is a Sátán szolgálatába állította. Meg is lett az eredménye.
Történetünk idején a Sátán birodalmában bérmálást tartottak. Ez a mágikus esztendő volt a legaljasabb, hogy a Sátántojásából kibújt négy ördögfiókát a Sátán örökbe fogadhassa, és vérszerződést kössön velük. Belzebub pokolbéli palotájába tartották a beavatási ünnepséget.
A hatalmas, monumentális piramis palota a Styx folyó szigetére épült. Ez volt a Holtak Birodalmának fővárosa. Minden mérnöki pontossággal volt megszerkesztve és felépítve. A Pokol Piramisa fekete obszidiánból épült. A selymesen bársonyos kő kísértetiesen verte vissza a rávetődő sugarakat. A megvilágítást egy piramisgenerátorban elhelyezett atomerőmű biztosította. Fényárban úszott minden. A főpalota körül 666 négyzetkilométeres körzetben helyezkedtek el a kiszolgáló épületek, a személyzet, a papok, és a pribékek szállásai.
Tulajdonképpen az évezredek alatt elhalt személyek pokolra került lelkeit sűritette anyagba Belzebub, hogy átnevelésük évei alatt szolgáljanak neki. Az Átnevelő Intézetet maga Arisztotelész vezette. Olyan nevezetes tanáraik voltak, mint Platón, Homérosz, Néró, nagy Sándor, Kis Pipin, Vlad Tepes (Drakula), Kossuth Lajos, Rokkefeller, és még végtelen sorban lehetne sorolni a híres, nevezetes paptanárokat. Rájuk az a tanulási feladatul szabatott ki, hogy saját hibáikat elemezve, azok korrekcióit tanítsák a pokol fiainak.
Itt mindenki jóvátehette bűneit és egy ütőképes hadsereget, képezhettek ki a Sátán stratégiai terveinek végrehajtására. Komoly atomtudósaik is voltak, köztük Teller Ede, Neiman János és Radzeford… Gőzerővel folyt az Új Világrend kádereinek kiképzése. A cél az volt, hogy felkészültségük és tárgybeli tudásuk sokkal magasabb legyen a Hit és Erkölcs Birodalmának tudós, politikusaiénál, hadvezéreinél, iparmágnásainál és gazdasági stratégiáiénál.A kiképzettek, továbbszolgálva az újoncok képzését végezték. Akik viszont annyira jók, tisztességesek és fedhetetlenek voltak a földi életben, hogy becsületükön egy légyszarnyi folt sem esett, alkalmatlanná váltak a kiképzésre. Ők alkották a kisebb létszámot.
Ezeket,a kiselejtezett embereket Mengele vette birtokába és kísérleteket végzett rajtuk orvosaival. Az agyukat vizsgálta, sőt a génjeiket boncolta, hogy melyik gén, agysejt okozza náluk ezt a becsületességhez való elferdült ragaszkodást. Mikor a vizsgálatokkal végzetek akkor a kiszuperált, semmire sem használható jó lelkeket forró szurokban főzve elevenen elégették. Füstjük az égbe szállt.
A Nagy beavatás napja elérkezvén egész napos ünnepséget szervezett a Ceremónia Mester. Fanfárok hangja nyitotta meg a négyszögletű térre bevonulók sorát. A kétoldalt láthatatlanul elhelyezkedő vak zenészekből álló Tűzoltó Zenekar rázendített az Aida bevonulási indulójára. 666 fehér lepelbe burkolt szűz vonult elől, majd a sort szintén 666 szűz fiatal fiú zárta. Felvonultak a tér két ellentétes felére és szembenéztek egymással.
Középen egy tasmán ördögöt helyeztek el. A ceremónia mester eloldozta a kötelékét és a sípszóra megindult a roham. A fiuk és lányok igyekeztek megkaparintani a Tasmán Ördögöt és az oldalfalon, lévő karikán átdobni, hogy a karika alatt lévő hálóba pottyanjon. Az a csapat győzött, amelyik bedobta a hálóba az állatot. A nézőtér közben tombolt a lelátókon. Kábítószereket szíva delíriumba kergették önmagukat. A tálcán kihordott üdítőnek álcázott ajzószerektől teljesen felajzódtak. Vérszomjasan követelték a győztesek Ördöggé válását. Ez úgy ment, hogy a győztes csapat egy obszidán késsel sorra felhasította a vesztesek mellkasát és kitépve a szívüket egy rézüstbe, dobta azokat. A tetemeket egy csúszdán a mélybe lökték, ahol a forró szurokba pottyanva megfőttek, mint a rák.
A szíveket azon melegében feldarabolták és a közönségnek, felszolgálták. Ezután 666 kanördög lepte el a labdateret és letépve lepleiket, a győzteseket sorra megerőszakolta. A megerőszekoltaknak kitépték a szíveiket és ugyanúgy, mint előbb, felszolgálták a közönségnek.
Így ment ez egy darabig, amikor különböző illuzionisták váltották fel őket és tartottak színes bemutatókat. Ezzel a bekáfolt és begerjedt, némi nemileg felajzódott közönséget teljesen lázbahozták. Hogy még nagyobb legyen a felhajtás 666 fekete bakkecskét, engedtek a közönség soraiba. A nézőközönség vadul üzekedni kezdett a kecskékkel. Aztán sorra kerültek a kakasok és a kis Tasmán Ördögök. A nép vadul üzekedett, maszturbált és onanizált.
Délután 6 órakor elcsendesedett minden. A főpalotapiramis platóján hatalmas feketegránit oltárt helyeztek el és vezényszóra kitárultak a piramis ajtajai. Belzebub a fősátán lépett ki teljes főpapi ornátusában. Mögötte segédei a Sátán és Lucifer. Megkezdődött a beavatás. Sorra az oltár elé vezették a beavatottakat. Egyenként a tomporukba égette a sahter a 666-os számot. Majd végtelen csókban forrtak össze Belzebubbal. Lenin volt a legöregebb a maga 25 évével. Ő hozta a karján a kis Matykót, azaz Rákosi elvtársat, aki még csak hároméves volt ekkor.
Miután mind a négyüket ünnepélyesen beavatták és eljegyezték magukat az ördöggel, fekete tógát adtak rájuk és Belzebub jobbján foglaltak helyet. A főpap vezényelte ceremóniát együtt hallgatták a felajzott, tomboló tömeggel. Az ünnepség csúcsa egy fergeteges ördögtánc szinfóia volt, amit a kórussal kiegészített vak, fúvószenekar játszott. A tánc kollektív őrületté és vad motozással vegyes szeretkezésé fajult. Üzekedett asszony,ember,gyerek,állat….A kollektív őrület csúcspontján Belzebub négy keresztfiával elvonult a piramis belsejébe. Kinn pedig a tömeg beletáncolt egy kád, forró szurokba, hogy örökre elnyelje őket a pokol tüze.
Másnap komolyabbra fordult a helyzet. A beavatottak, most már, mint a Sátán Rendjének tagjai feltétlen engedelmességgel tartoztak Belzebubnak. Hívatta is Lenint reggel Belzebub. A sátánfejedelem fekete talárban fején pörgekalapban arcán jóságos mosollyal egy dzsentri benyomását, de legalább is egy hivatlnokét keltette. Nyájasan fordult Leninhez.
– Fiam, felkészültél a feladatra?
– Természetesen atyám. Várom az utasításaidat, hogy a szerint cselekedjek. – Belzebub így fordult hozzá.
– Mint a tanáraid, akik tíz éven át felkészítették, tudatosították benned: kiválasztott vagy. Erre a feladatra, csak, te vagy, egyedül alkalmas! Sarkaiból kell kifordítaod a világot! Ne, félj, nem leszel egyedül. Melletted áll egész vezérkarom, hadsereg és arzenálom. Te az eszmei rész kidolgozásáért, a stratégia gyakorlatba való átültetésért leszel felelős. Kapol tőlem egy csekkfüzetet, biankóként minden lapját aláírtam neked előre. Csak ebben a megadott Svájci bankban vehetsz fel róla pénzt. Ide fogok neked annyit utalni, amennyire csak szükséged lesz!
– Amint ötödik dimenzión keresztül Európába repítelek. Azonnal Svájcban teremsz, és elfoglalod inkognitóban az általam kibérelt lakosztályodat a Savolyban. Megtanítottalak az alakváltoztatásra, a dimenzióugrásokra. Csak akkor élj ezzel a lehetőséggel, ha nincs más kiút számodra! Velem egy ideig nem találkozol. Az Európai ügyekért Lucifer a felelős, vele tartod a kapcsolatot. Tőle kapod meg az instrukcióimat. Elsőre Bakunyinnal, az anarchisták vezéralakjával kell felvenned a kapcsolatot. Nála szert teszel barátokra, mozgalmi emberekre.,akiket felhasználhatsz a későbbiekben a Cári birodalom, majd Európa aláaknázásra, anarchiába züllesztésére.
– Utána átmégy Németországba és elsajátidod Marx összes téziseit. Ezután Angliába teszed át a székhelyedet és Engelssel kimunkáljátok a kommunizmus oroszországi, majd Európai forgatókönyvét. A cél: előbb anarchiába dönteni a világot, majd, a rendcsinálás bajnokaként, megjelenni, és világforradalmat hirdetni! Diadalra vinni elősször Oroszországban, majd közép és nyugat Európában a kommunizmust.
– De, uram, nem túl sok ez a feladat nekem? Félek, hogy összeroppanok a sulya alatt…
– Ne, félj semmitől. Mi, a pokol urai mindig a hátad mögött állunk és kihúzunk a szarból! Ha jól dolgozol, akkor visszatérsz hozzánk és főideológus, mestertanárként fogsz nálunk tanítani.
– Mit uram?
– Természetesen az általad kreált Marxizmus-Leninmust! Van kérdésed?
– Nincs, uram.
– Lesz-e megfelelő segítséged?
– Hű feleségem, Krupszkája a legfőbb támaszom. Agyonművelt, pragmatikus, talpraesett és következetes.A dogmák és a ködösítések szakértő művelője uram .Az utolsó leheletemig kitart mellettem! Nem csalna meg soha! Én annál többször őt. Azért is szenvedek vérbajban uram.
– Hogy bírja megállni, hogy nem csal meg?
– Egy fokkal csúnyább csak az ördögnél, nem kell senkinek sem uram az én drága Nagyezsdám. Esküszöm, neked, hogy az oroszlán ríva enné meg. De a lelke az arany.
– Mit eszel akkor rajta? Mért tartasz ki mellette ember? Hercegnőket szerzek neked, színésznőket, ha akarod!
– Uram, nálam elsősorban az ész, másodsorban a hűség, és utolsósorban a küllem dominál. És, az én feleségem okos, hűséges és fegyelmezett. Hogy nem a világszép nádszálkisasszony? Istenem, nem vagyunk egyformák! Ki ilyen-ki olyan. Nekem a papné, neked a pap! Tökéletesen kiegészítjük egymást. Kell ennél több uram?
– Igazad van, tegyél úgy, ahogy mondtam! Hamarosan további segitőket kapol magad mellé. Képezzük már Sztálint, Trockijt, Buharint és még sokakat, másokat. Ha eljön az idő, és űt a forradalom órája melletted fognak állni és segítenek. De figyelmeztetlek, a forgatókönyvet én írom! És attól egy jottányit sem térhetsz el, mert akkor kitagadlak a pokolból, és neked annyi! Értettük egymást?– fejezte be az eligazítást majd forró, tüzes csókkal engedte útjára Lenint. És Lenin hamarosan megkezdte áldásos tevékenységét.
A világraszóló Milleneumi ünnepségek zaja elhallatszott a Sátán birodalmáig is. Belzebub elérkezettnek látta az időt a cselekvésre. Magához rendelte két fiát: Sátánt és Lucifert. Eligazítást tartott nekik.
–Fiaim, legfőbb támaszaim. Nagy feladat előtt állunk. Mint tudjátok ötszáz évig tudtuk Európát bomlasztani, a kereszténységet pusztítani az oszmán törökök által. Azonban mára Törökország megingott. Agyaglábú Gólemként omlott össze. Elvesztette utolsó tartományait, Európai előretolt bástyáit: Bulgáriát, Albániát, Szerbiát és Boszniát. Ki kellett vonulnia a Balkánról. Most kell résen lennünk, mert ha ebbe a politikai űrbe a szuperhatalmak: Anglia, Franciaország az Osztrák-Magyar monarchia beékelődik, rossz rá gondolni, hogy visszaállítja a kereszténységet. Ez a Sátán birodalmának a megrendülését, és nekem, Belzebubnak az arculcsapását jelentené.
–Nektek most az a feladatotok, hogy megtaláljátok a megfelelő célszemélyeket, akiket a széthulló birodalom romjain fejüket felemelő, feltápászkodó kis sakál népeknek a vezetőivé, királyaivá tudnátok tenni. Ezáltal tudnánk Bulgár, Román, Szerb, Szlovák, Horváth királyságokat létrehozni. Kis bábállamok lesznek ezek, majdnem hogy életképtelenek. De, nekünk éppen ez a jó. Amint megalakulnak, és berendezkednek el, kell hinteni a mételyt bennük a nagy Románia, nagy Szerbia, nagy Szlovákia satöbbi iránti igény megteremtésére.
–Ha ezt eléritek, akkor valamilyen ürüggyel kirobbantunk egy világháborút. Ebből az Osztrák-Magyar monarchia csak vesztesen kerülhet ki. És előre kreált tervek alapján a kis sakál államok között szétosztjuk a feldarabolt alakulat kétharmadát. Úgy kell feldarabolni őket, hogy soha ne tudjanak meghatározóvá válni a térségben. Eddig érthető az okfejtésem fiaim.
–Igen, apánk, tiszta és világos. Mindent megteszünk a cél érdekében.
–Igyekezzetek, van rá húsz évetek. Akkor visszatérünk a dologra. Ha elakadtok, szóljatok és a pokol arzenálja rendelkezésetekre áll.
– Apám, mi lesz, ha sikerül a terv? Hogyan tovább?
– A hogyan továbbot csak felvázolom nektek. A leamputált országok nem nyugodnak bele, és bosszút forralnak. Mindenáron vissza akarják majd szerezni elorzott népeiket, tartományaikat. Kirobbantanak egy háborút, az utolsót. Itt kell nagyon résen lennünk. Erre képezzük ki Sztálint, Hitlert és Rákosit. Ők fogják a világégést kirobbantani és elpusztítani a kereszténységet, isten országát. És amikor már minden romokban hever, akkor jövünk mi! A pokol birodalma előjön földalatti birodalmából és kilép a fényre! Mit szóltok hozzá?
Zseniális. Apánk, hatalmasabb, vagy mint az isten! Lángész vagy! Zseniális! – lelkendeztek és kézcsókra járultak apjukhoz. Belzebub keblére ölelte őket és forró ajakcsókkal forrt össze velük. Aztán levált róluk és útjukra bocsátotta őket. Mondhatnánk úgy is, hogy kieresztette a szellemet a palackból.
Ideje: Augusztus 26, péntek, 21:56:03 - bogumil

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"A sátán fiai" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds