[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 343
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 344

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Beszélgetős: Egyetemes morál
bogumil

Megtörtént tehát: Milosevic a Hágai Nemzetközi Bíróság fogja, Szaddam Huszein,az egykori kényúr, szintén fogoly. Rács mögé kerülve, nyilvános bűnperben példát statuálva ítélkezik felettük a világ.


Precedens per lesz ez a javából. Mi ebben a fantasztikus? Volt már nürnbergi per, ítéletek születtek, rács mögé kerültek emberiség elleni bűnváddal a náci főkolomposok, és ennyi.
Ez volt a kezdet, és ötvenöt év múlva újra ott állunk, ahonnan elindultunk! Példát kell statuálni a nemzetközi morál, erkölcsi érzék szembeköpői, a szemfényvesztő, népeket megtévesztő Cipollák ellen. A nürnbergi per olyan volt, mint a félkarú ember: csak az egyik oldal gazembereit ítélték el. A másik címeres gazembert, Sztálint és szekértolóit nem merte pellengérre állítani, mert a győztesek oldalán állt, és a győztesnek mindig igaza van.
Európa újraeszmélése, az Európai Egyesült Államok tégláinak egymásra rakása közben körvonalazódott a moralitás, jóérzés törvényre emelése. Most is kétoldalú az igazság mérlegének serpenyője. A saját népét megtévesztő, nyomorba döntő, erkölcsileg lezüllesztő és kifosztó főkolomposokat állították a népek ítélőszéke elé. „Fejétől bűzlik a hal.” mondja a közmondás, és igaza van. Amíg csak a kishalakat citálták a bíróság elé, a főnök és hívei meg voltak győződve népirtó tevékenységük jogosságáról, és szemfényvesztő módon, népüket is elkápráztatva gonosz bűvöletben tartották. A főkolompos ketrecbe csukásával helyreáll a nemzetközi mércével mért etikai és morális egyensúly a Balkánon, Európa lágy altestében, mint Churchill mondta egykoron.
El fogják őket ítélni, s örök mementóul jelképesen bebetonozzák cellájukba, s mint dúvadat fogják mutogatni.
Na és! Láttunk már ilyet eleget! Kalodába zárt, köztéren mutogatott gazembereket, mi ebben az új?
Az új a dologban az intő jel: kis és nagy diktátoroknak, Fidel Castronak és más népbolondítóknak. Inognak a trónok, s koronák hullanak le, mint Bokassa önjelölt, ex-bokszbajnok császár fejéről is. Európa felébredt csipkerózsika álmából, magára talált. Európában rend lesz, és akit a küszöbön átengednek, belül kerülve már egy egységes erkölcsi morál szerint élheti európer életét. Figyelmeztetés ez a kisebbségeket elnyomó, sanyargatóknak is.
Bizony, bizony – Új Trianon szelleme kísért, de jó értelemben. Most Brüsszel fogja diktálni a tempót, osztja az egységes jogokat és kötelezettségeket. A csörgősipkákat leverik a nemzetek diktátorairól, le egészen a pártok paprikajancsijaikig. A demokrácia hajnalának csillaga jött fel Hágában és oszlani látszik az évezredes sötétség. A küszöb átlépésének ideje közeleg, éppen ezért hazánkban is van még kigyomlálni való.
Vigyázzatok kis magyar politikai szemfényvesztők, kalandorok, mert Európa figyel. Könnyen rátok kerülhet a kényszerzubbony, s leverhetik a fejetekről a csörgősipkát. A nép nem hülye! Kitörli szeméből az általatok rákent politikai csipát, kiönti a neki kevert szólamoktól és ígérgetésektől megavasodott moslékot.
Ideje: Szeptember 11, vasárnap, 20:59:16 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Egyetemes morál" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds