[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 342
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 343

Jelen:
Tagi infók a_leb Küldhetsz neki privát üzenetet a_leb a_leb


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fontos ember lettem
MZ_per_X

Mióta megkezdődött a választási kampány, megváltozott körülöttem a világ. Hamarosan titkárságot hozok létre, mert egyedül nem győzöm a postabontást...


Sztolár Miklós

FONTOS EMBER LETTEM
Mióta megkezdődött a választási kampány, megváltozott körülöttem a világ. Hamarosan titkárságot hozok létre, mert egyedül nem győzöm a postabontást. Még azt sem lehet mondani, hogy „minden napra egy szórólap”, hiszen, akad abból bőven. Derűs, gondtalan arcok mindegyiken, sehol egy munkában megfáradt ember, nyakkendők, nyakkendők és nyakkendők. Mindenki szép, mindenki jó, mindenki kedves. Minek ide egyáltalán választás ?

Az előzőek miatt nagyon nehezen tudok különbséget tenni az egyes szóróanyagok között, így aztán - többek között ezért - a szerencsétlenek ugyanarra a sorsra jutnak, a kukába kerülnek. Vajon miért nem tudok hinni egyiknek sem, hiszen, mindent megtesznek jóindulatom elnyeréséért. Én lennék ilyen kegyetlen, netán nem romlott eleget a memóriám ?

Állítólag egymás ellenfelei, egy valami azonban tabu számukra, ez pedig, én vagyok, a választópolgár. Csak azért írom így, mert jobban hangzik, hadd örüljek egy kicsit újabb státuszomnak. Persze, néha adófizető vagyok, ez éppen mondandójuktól függ. Ebben az időszakban arra is nagyon sokan rájönnek, hogy tulajdonképpen magyarok, és az általuk megszólított választópolgárok is azok. Az állampolgár szót azonban mostanában nem hallottam. Vajon miért ?

Lesik minden kívánságomat. Minden óhajomat teljesíteni kell, sőt lehetőleg még annál többet. Egy jótékonysági árverésen nem lenne ilyen kemény verseny. Ott van például a nyugdíj, a 13., a 14. havi. Nem lenne egyszerűbb tisztességes nyugdíjat adni, végül is az nem kegy, nem a mindenkori kormány nagyvonalúságának köszönhető, azért megdolgozott, aki kapja.

Mi legyen a minimálbérrel ? Általában itt sem szokott egyetértés lenni, de van egy dolog, amit mindegyik párt legalább olyan mértékben tiszteletben tart, mint a választópolgárai jólétét, ez pedig, a képviselői fizetés. Nem emlékszem olyan esetre, amikor ne elsöprő többséggel szavazta volna meg a mindenkori Parlament ezeknek a fizetéseknek a mértékét.

Egy biztos, egyre elégedettebb vagyok, hiszen, mindenki a javamat akarja, aki ebben a kampányban megszólal. Ki kell élvezni ezt a helyzetet, hiszen, hamarosan vége lesz, ezek a kedves emberek villámgyorsan be fognak zárkózni hivatalaikba, ahova hozzám hasonló földi halandó be nem teheti a lábát.

Eltelik majd négy év, és valószínűleg újra fontos ember leszek, kapom majd az akkori miniszterelnök telefonhívását, és természetesen, vissza fogom utasítani. Engem ugyan ne zaklasson holmi miniszterelnök. Jönnek majd újra a mosolygós, jó kedélyű kedves emberek, ismét lesni fogják kívánságaimat, meg fogják előzni minden gondolatomat. Csak azt a négy évet kell valahogy kibírni.

- & -

További írásaim: sztolar.fw.hu
Ideje: Február 28, kedd, 17:54:36 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Fontos ember lettem" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Fontos ember lettem (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Február 28, kedd, 20:08:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Miklós!

Nagyon egyetértek veled! Felháborító, hogy a politikusoknak csak négyévente vagyunk fontosak. Megkockáztatom azt is, hogy csak négyévente egy hónapig vesznek tudomást létezésünkről! Pedig... hahó... mi is itt vagyunk!!!



Re: Fontos ember lettem (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Február 28, kedd, 21:36:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szégyenletes ez a pénzpazarlás. Nálam még annyi pozitívum van, hogy a kazánban elégnek. Tudod mi lenne az igazságos? Egy fillért sem költhet egyik párt sem. Majd a tetteik kapmányoljanak a milliárdok helyett. Kopogtató cédula, mi a túrónak, hisz azoknak a milliárdoknak is lenne éhes száj. Tiltani, nem generálni kéne ezt. Hű! Nagyon haragszom! Mi lesz velem ősszel?... Atyavilág...



Re: Fontos ember lettem (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Március 01, szerda, 05:56:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm jókívánságaidat az elkövetkező négy évre, minthogy reményed fejezted ki, hogy én olyan sokáig még élek. Adj király katonát, válassz nép királyt.



Re: Fontos ember lettem (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Március 01, szerda, 07:48:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Miklós,

Mindig kiakadok, az iszonyú papír mennyiségen, amit képesek a postaládámba tömködni, nap mint nap. Jószerével önmagukon kívül szerintem a kutya nem olvassa el. Felesleges pazarlás ez.
Tökéletesen egyetértek veled.....
Érdekes lenne, ha évente választhatnánk! Legalább minden évben lenne egy pár jó hetünk amikor meséket hallgathatnánk, meg álmokat, mert megvalósulni semmi nem látszik az igéretekből....

Szeretem az írásaidat.... Anna :)))



Re: Fontos ember lettem (Pontok: 1)
- LunaPiena Ideje: Március 01, szerda, 07:56:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csak bólogatok, hogy mennyire igazad van!



:) :( (Pontok: 1)
- MZ_per_X Ideje: Március 01, szerda, 09:55:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm hozzászólásaitokat. Örülök - egyben szomorú is vagyok - , hogy ennyire aktuális problémát érintett az írásom.

Miklós



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds