[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 207
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 207


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A magyar ezoterikus piac
TimurLink

Asztmától a záróizomgyulladásig mindent gyógyít az extraszensz.


Magyar nyelvű ezoterikus piac

A beteg fiziológiai adatainak távolról figyelemmel kísérése és a beavatkozás az egészségügy jövőjének modern fejezete lehet, ám ebben a témakörben merőben mást kínálnak, mint a jósok, esztraszenzek, táltosok, guruk, asztrálutazók, parapszichikusok, jósok, mágusok, boszorkányok, kiropraktikusok, akiknek működési területe szélesebb, mint azt első pillanatban gondolnánk.
Pszisebészt, távgyógyászt könnyen találunk. Parafenomén és tűzjárásoktató is könnyen akad, akinek az ilyen segítség elengedhetetlen a fáradt hétköznapokon. Gyurcsok József egyházfő a Budapest Tv keretein belül nyilvános adáson belül gyógyít- televízión keresztül. Rontáslevételre, szerelemfordításra, sorselemzésre sokan vállalkoznak, mint pl. Luis Padre, Frabato a Tibetmágus, de a piaci pozíciókat szilárdan tartja a kezében a Magyar Boszorkányszövetség, mely komoly marketinghadjáratba bonyolódott a Mágusszékkel.
A kérdés tétje nyilván az, hogy ki képviseli hitelesebben a természetfölötti erők fölötti hatalmat.
Talán a legátfogóbb kínálatot a Magyar Boszorkányszövetség adja:
A szövetség magát piacvezetőnek tartja, sajátállítása szerint "közönségnyertes" szervezet, mely "1992 óta a legtöbb embernek segített".
Hollókői kirendeltségükön augusztus elseje óta szűkített kínálattal jelennek meg a piacon: szolgáltatásaik közül csak a jóslások, rontáslevétel, szerelmi kötés, szeánsz található meg. Nyilván a boszorkányok is nyaralnak. Ám üdítő színfolt és a közönségkapcsolatok megújító erejére utal /good will/, hogy szombatonként nyílt szeánszokat tartanak szabad téren. A belső public relations munka megerősítésére pályázatot hirdettek belső munkatárs számára.
A szakmai munka hitelességére utal, hogy a szervezet vállalja mások által elrontott hiteltelen kötések, rontáslevételek rendbetételét, korrigálását és a megfelelő szakemberhez történő kiközvetítést. A Magyar Boszorkányszövetség egyébként nem zárkózott el a kolozsvári vendégszerepléstől, noha megoldhatóbbnak tatja a debreceni bemutatót, melyet a Transindex szerkesztősége számára szerettem volna megrendelni. A tárgyalások folynak.

A Magyar Boszorkányszövetség legfontosabb szolgáltatásai:
- a leghatékonyabb boszorkánypraktikák végzése
- horoszkóp készítése
- cigány kártya
- magyar kártya
- lenorman kártya
- tarott kártya
- hosen kártya
- ibgajóslatok
tányérjóslások
- viasz és ólomöntés
- auratisztítás
- karma/eredetvizsgálat - ez más lehet, mint amit a gépkocsiknál megszoktunk
Mágiák:
- szerelmi kötések
- rontáslevétel
- átoklevétel
- prikezsia megszüntetése
- szemmel verés megszüntetése
- elkárhozás feloldása
- démon és ördögűzés
sorscsapások megszüntetése
- szexuális problémák mágikus megszüntetése
- szerencse és karrier elősegítő mágiák
- szellemidézések
- asztaltáncoltatás
- írómédium közvetítése
A Boszorkányszövetség oktatásai:
Szeptembertől csoportos boszorkányképzés indul - gondolom eurokonform -
- minden kedden spiritiszta oktatás
- szerdánként kártyatanfolyam
- csütörtökönként boszorkány nyílt napok !!!
- péntekenként viasz és ólomöntés tanfolyam.
Kívánságra egyéni tanfolyamokat indítanak a hivatalos Boszorkányképzésből.
Sikeres vizsga esetén hiteles oklevelet adnak és "kristály tanúságtételt" is biztosítanak.
Örömmel tudatom, hogy a Boszorkányszövetség virtuális boltja az erdélyiek előtt is nyitva áll, igaz a minimális rendelés 5OOO forint, de "védjegy a garancia rá, hogy a megrendelt termékeket hiteles boszorkányok állítják elő".
A jelenlegi kínálat:
Mágikus védelmet sugárzó pentagramm a legtermészetesebb pozitív kisugárzású égerfából 10500 Ft
Ezüsttűzfa kultikus pentagramm 9500 Ft
Szellemidéző tábla, üveg, ólomfúvott mintákkal 18500 - ez alkalmi vétel.
Voodoo baba, mágikusan kezelt viasszal, megfelelő rituálékkal elkészített varázseszközökkal 2000 ft
Mágikus szerencsepatkó 13000 / a babához képest sokallom/, de tárgyilagosan megjegyzem, hogy ezt a megrendelő horoszkópja lapján összeállított gyógynövények "gyökérparazsán" izzított, asztrálisan megtisztított vastuskóból állítják elő a hiteles boszorkányok, így a 13000 ft nem is sok.
- Szerelmi vonzáskötésű talizmán 15000
szellemidéző asztal 15000
varázspálca, kristályerőbot 8000
varázstőr/ a boszorkányrituálék elmaradhatlan kelléke 12000
varázskard, a "kör kihasításához" 25000- ez húzós
mágikus fekete víz rontáslevételhez 8000
Sajnálatunkra a Boszorkánybor c. termék ármegjelölés nélküli, bár "a vezető vére a közvetítő anyag", boszorkányseprű kapható nyírfa és égernyéllel, de szintén nem találtunk árat.

A Szövetség szimpatikusan széles palettával nyit, állít elő bájitalt, varázsol kristálygömbből, jósol állati belsőségből, zaccból, de vállal reinkarnációs utaztatást előző életbe vissza és előre és mágikus evokációt is biztosít őselemekkel.

Nagy a konkurrencia
Az ezoterikus piac további főszereplői közé tartozik a Karma Stúdió Frabato főmágus vezetésével, aki ráadásul boszorkány nagymester és "ősi mágus". Szolgáltatásai nagyjából megegyeznek a Boszorkányszövetségével, de ő vállal szellem és démonűzést és "anyagi és siker mágia" is szerepel a kínálatában. Nagy erők zsezsdülnek Kluták Rozi jósnőnél./ Ő "paranormáljósnő, látó, spiritiszta". Ő sürgős esetekben hétvégén is rendelkezésre áll, külföldieknek angol nyelven is, vállal rendezvényeket és fellépéseket is. Plusz szolgáltatásnak tekinthető az eddigiekhez képet az auratisztítás, spirituális védelemnyújtás, előző életek feltárása, szellemidézés, és oklevéllel vállalja lakások és üzletek megtisztítását, levédését. Akinek mindez kevés , megtekintheti az ezoterikus szépségversenyt.

A megélhetési mágusok kiküszöbölését tartja feladatának a Mágusszék. Ők komoly testület révén nem vállalnak nyilvános fellépést. Céljuk a kóklerek kiszűrése.
Talizmánfelhozatalban erős a Bűbájos Bolt. Aki az egész életen keresztül történő oktatást komolya gondolja, annak a Mágia Akadémiát ajánlom. Az intézet hat féléves képzést nyújt.
Az általános druidaképzés mellett szellemidézést, káoszmágiát, jóslást, tündérmágiát lehet elsajátítani, szemeszterenként 50 ezer forintért, ám feng shui tanfolyamuk augusztusban 45000 forint helyett csak 30000-ret kóstál.
Árcsökkenés figyelhető meg az ezoterikus szoftverek piacán, mert a Nostradamus asztrológiai szoftver még soha nem volt ilyen kedvező árfekvésű: kijön 39000-ből.
A Hórusz Stúdió "Találkozás a Kabbala angyalaival" tanfolyama csak 10000 Ft, Tarot tanfolyam már 30000től, pszisebészet – hozott szikével - 25000 Ft, s a II. szinten gyógyító angyal vállal segítséget.

Ajánlhatunk még mellnövesztést bioenergiával, életsó terápiát, szellemgyógyászatot, kiropraktikát,egyedi ajánlat a Találkozás az angyalokkal CD 700 forintért. Akinek ez még mindig nem elég, az jobb, ha tőlem tudja, hogy oragazmusterápiával rákot gyógyít egy szegedi férfi, aki ugyan nem diplomás orvos, de 100 dollárért elárulom a címét, van még kronobiológiai tanfolyam szemeszterenként 65000 forint, vizsgadíj 3000, mivel csak három féléves kijön 200000-ből.
Euro-ban számol a gödöllői bejegyzésű tűzjáró cég, amely alapképzését, ami három napos 425 euroért számolja, viszont cégeknek kihelyezett relaxációs bemutatót tart.
Van még transzendentális meditáció, bolygószintű tisztítás, szeretetmasszázs, angyalklub, angyalkör, angyaltanár, tündérképző, a Táltos Iskola cseppjeit ajánlja rossz indulatú daganatok ellen. Cseppjeit tanfolyamon lehet csak megvásárolni, de asztmától záróizomgyulladásig mindenre használható.
Feng shui karóra 20000, sópipa 59000, védikus asztrológiai horoszkóp 15000, ji king tanfolyam 200000, a régi jó Darnel tréning / két napos 62000/.
A Magyar Mágussszék szakmai titokként kezeli, hogy amikor egy olasz kutyaverseny MAGYAR résztvevőinek energiát küldött, az mennyibe kerülhetett, aki még ettől sem lett gazdag, sikeres, elégedett és egészséges annak 30 euroért receptet küldök.

Kerekes Tamás



Ideje: Július 16, vasárnap, 10:57:38 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Anomáliák térben és időben

"A magyar ezoterikus piac" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A magyar ezoterikus piac (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Július 16, vasárnap, 17:00:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó, hogy elolvastam a cikked. Hajlamos vagyok azt hinni magamról, hogy szórom a pénzt, ha éppen van. Most megnyugodtam: amit mindarra elkölthetnék, amit itt felsoroltál, kész vagyon, és az mind a zsebemben van. Még a végén kiderül, milyen spórolós vagyok :))) És ezt önerőből értem el, mindenféle hókuszpókusz nélkül, ihajjjj :)



Re: A magyar ezoterikus piac (Pontok: 1)
- Emericus (imike@labor.hu) Ideje: Július 25, kedd, 23:39:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fantasztikusan jó ez a kis monográfia. Kellene is egy állandó és folyamatosan frissített "guide" az ezoterikus piacról. Sajnálatos, hogy az ezotéria hazai értelmezés szerint mindent magában foglal a bizonyított hatású természetgyógyászati eljárásoktól a legnyilvánvalóbb szélhámosságokig.
Engem mindenesetre lenyűgözött a választék.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds