[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 162
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 162


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kortárs írók lettünk...
mango

Egy irodalmi kör fog összegyűlni, aminek Lacobá is oszlopos tagja, és Karácsonyi meglepetést szeretne szerezni.


Egy nekem szóló levelet adok most itt közre.
Nem sértek levéltitkot: Lacobá hozzájárulásával történik minden...



*


Anikó! Bíró Lotti közéiskolai felvételi fogalmazása jutott a napokban a kezembe. Úgy érzem mindannyiunk számára nagyon kellemes, hogy egy nyolcadikos lány bennünket választott témának, illetve azt a kölcsönös örömöt, amit köztünk lelt. Most már harmadszor járt közöttünk Anita67 nagylánya, ő egyébként keresztapám unokája. Aki a régi zagyvai színtársulat kiemelkedő alakja volt. Mi most dolgozunk azon, hogy több mint 30 év után újra legyen színtársulat Zagyvarónán, talán éppen Bíró Lottival.

Olvassátok szeretettel Lotti írását, mellyel felvételt nyert az adott gimnáziumba.

Lacoba

_________________________________

Középiskolai Felvételi Fogalmazás

Bíró Lotti (Dornyay Béla Általános Iskola 8. osztály)


Kortárs írók között

Egy álmos, decemberi reggelen épp iskolába igyekeztem, amikor egy autó lassított, és Lacobá dugta ki fejét az ablakon.

- Szállj be, - mondta – majd én elviszlek!

Ne gondoljon senki rosszra, mert Lacobá egy régi ismerősünk, és általában – nagy örömömre – arra szokott engem megkérni, hogy szerepeljek valahol. Na, most is ez történt. Beültem az autójába, és már rögtön ecsetelte is, hogy a következő fellépés Budapesten lesz. Egy irodalmi kör fog összegyűlni, aminek Lacobá is oszlopos tagja, és Karácsonyi meglepetést szeretne szerezni. Azt találta ki, hogy nekem és pár régi iskolatársamnak fel kellene olvasni néhányuk szerzeményét. Nem igazán lelkesedtem az ötletért, mert így a hétvégi lazításomnak vége, és amúgy is utálok szerepelni, mert nagyon izgulós vagyok. Végül is, nem is szívesen, de igent mondtam.

Elérkezett a nagy nap. Korán indultunk, és délután kissé fáradtan értünk célba, mivel utunk során összekoccantunk egy furgonnal, és kitérőket is tettünk Lacobá ügyes-bajos dolgai miatt. Egy budapesti iskolában volt megtartva a rendezvény. Kb. 50-60 amatőr író-költő fogadott minket. Érdekes volt élőben találkozni körtárs írókkal, hisz tanulmányaim során zömmel a múlt nagyjaival foglalkoztam. Antológiájukat olvasva szerintem többen is híresek lesznek majd közülük.

Először azt hittem, hogy egy unalmas „csak éljem túl” délután áll előttem, de kellemes csalódás ért, ugyanis felolvasásommal nagy sikert arattam. A novella szerzője rögtön gratulált és láttam, hogy milyen nagy örömöt szereztem neki.

Társaim is előadták a kis műsorukat, s éreztem, hogy egyre emelkedik a hangulat. Izgatottnak, feldobottnak, boldognak láttam az egész társaságot. Ez az emelkedett hangulat engem is magával ragadott, s még napokig zsongott bennem. És ekkor megértettem milyen hatalma van a költészetnek.

Hazafelé nyoma sem volt a fáradságnak, és izgatottan meséltem otthon a szüleimnek, milyen szép előkarácsonyt sikerült varázsolnunk. Másnap az internetes oldalukon meghatódva olvastam köszönő soraikat.

Azóta voltam Farsangi találkozón is ugyanott. Március 15-én pedig mi látjuk őket vendégül itt Salgótarjánban.

Ideje: Március 19, hétfő, 18:05:06 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Kortárs írók lettünk..." | Belépés/Regisztráció | 14 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- winner Ideje: Március 19, hétfő, 19:34:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Valóban megható és megtisztelő ez a levél.



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- mango Ideje: Március 19, hétfő, 19:41:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon kedves a kislány dolgozata - mi pedig a dolgozat "főszereplői" vagyunk...

Furcsa érzés, - nagyon megtisztelő :)



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Március 19, hétfő, 19:44:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szóval akkor Lacóbá, igazi név. Ebből következik, hogy C-vel kell mondani. Érdekes, míves, megtisztelő.



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Március 19, hétfő, 20:14:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves , és szimpatikus ennek a kislánynak a hozzáállása, és az élményei is meggyőzőek - kell nekünk a fiatal tehetség , és minél több, mert Mi már nem fiatalodunk , de viszont öregszünk ...



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- Khama Ideje: Március 19, hétfő, 21:05:32
(Adatok | Üzenet küldése)
Most nagyon boldog vagyok. Álmomban sem gondoltam, hogy iskolai dolgozattá válunk valaha. Lotti az első pillanattól a szívembe lopta magát, és ez azóta csak fokozódott. :)))) Mindig tudtam hogy hatalmas erőt képviselünk együtt, de magam is meglepődtem, hogy ez ekkora hatással bírt egy ifjú lánykára. :))))



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Március 20, kedd, 09:47:25
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönet Lottinak! És köszönet mindenkinek, aki hozzátett ahhoz, hogy ide (is) eljuthassunk! :)



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Március 20, kedd, 11:00:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon megtisztelő volt ez a dolgozat az egész fullextrára nézve! :)



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- Lotti92 Ideje: Március 20, kedd, 13:06:37
(Adatok | Üzenet küldése)
Igazán köszönöm a dicsérő sorokat és azt is ,hogy e társaság műveit előadhatom.
Mégegyszer köszönöm!:))



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- hori Ideje: Március 21, szerda, 21:21:58
(Adatok | Üzenet küldése)
Én, csak mint "olvasó", de örülök! :) :)



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Március 21, szerda, 22:28:10
(Adatok | Üzenet küldése)
Megható, amikor egy fiatal így ír rólunk. és saját magáról is. Hogyan élte meg a a nagy napot, ami nekünk annyi örömet adott.



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Március 22, csütörtök, 06:35:47
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Lotti!

Emlékszem csillogó szemeidre, ott decemberben, amikor mi nézhettünk fel rád, és társaidra. Akkor döbbentem rá én is, hogy leírt verseim felett többé nincs uralmam, és addigi magabiztosságom csak dadogássá szelídül, ha visszahallom soraim. Köszönöm mindannyiunk nevében, hogy emberibb EMBER vagy köztünk!



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- Lotti92 Ideje: Március 22, csütörtök, 16:34:31
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves prayer!

Bárcsak tudnék én is ilyen szépen fogalmazni!
Nagyon jól estek szavaid.

S mindenkinek köszönöm az anyukám nevében is, hogy V.I.P. tagok lehetünk.



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Március 22, csütörtök, 18:22:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagy érdeklődéssel olvastam a fogalmazást, örülök, hogy megismertem Bíró Lottit.



Re: Kortárs írók lettünk... (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Március 23, péntek, 19:16:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Miböl lesz a cserebogár...
Ezek a gyermekkori emlékek, kezdések sokszor egy életre szólnak..

Örömmel olvastalak, Drága Anikóm!
Zsizsu.:))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds