[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 139
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 139


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ez mind én voltam egykor...
szkallas

A Nyugat - a magyar irodalom történetének legjelentősebb irodalmi és kritikai folyóirata...


Füst Milán, aki tagja volt a Nyugatnak, - és kinek irodalmi nagysága nem megkérdőjelezhető, az "Ez mind én voltam egykor.." című művében írja, amit én most az öregség derűjeként idézek: "Mikor boldogít valami? ... - amit gyerekkoromban dajkám adott nekem kóstolni, az nem ilyen volt, - az más volt...
Ebből az következik, hogy igen gyakran más az, amire vágyunk, és más az, amit egyáltalán megkaphatunk."
Füst Milán bölcs megállapítása útmutató mindannyiunk számára, és nem évül el soha nagyjaink emléke sem, - nélkülük szegényebb lenne mai világunk. Az emlékek felszínre törnek, a gondolatok visszatérnek és mindig kedves a magamfajta lassan "öregedő" amatőr irodalmárnak... Még a mai világban sem tűnnek el ezek a fiatalkori emlekek, sokkal inkább sorra feltűnnek, visszajönnek, meglátogatnak...
Ideje: Március 22, csütörtök, 18:28:59 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Irodalom tudástár

"Ez mind én voltam egykor..." | Belépés/Regisztráció | 17 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ez mind én voltam egykor... (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Március 22, csütörtök, 20:54:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves András! E komoly cikkhez ez a megszólítás jár.)Füst Milántól valóban nagyon sokat lehet tanulni. Állítólag morcos öregember volt, de nem tagadta meg tőlünk azt a sok tudást, ami benne volt.
Úgy érzem, Ti rokonlelkek vagytok. (A morcosságot kivéve.) Imádom drámáit és többször kezmbe veszem "Szexuál-lélektani elmélkedések" című könyvét. amit bizonyára Te is ismersz. F. M. szép kort ért el, és bevallása szerint 54 évig foglalkozott szexuálpszichológiával, s utána írta meg a tőle megszokott őszintességgel a könyvét. Kövesd tehát több mindenben a példáját, oszd meg mérhetetlen tudásod velünk.
Könyve elejére írt mottóját is figyelmedbe ajánlom: "Nem azért írok, hogy nektek tessem - tanulnotok kéne valamit." (Geothe)



Re: Ez mind én voltam egykor... (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Március 23, péntek, 17:30:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bizony kedves Szkallas, ahogy az idő múlik a fejünk felett, egyre több lesz az előidézhető emlék... Érdekes, hogy egyre többet gondolunk is a fiatalságunkra...:))))



Re: Ez mind én voltam egykor... (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Március 23, péntek, 19:08:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Dove sono... - a kedvencem Mozart Figaró házasságából. A bárónö panaszkodik, s kérdezi: hová lettek, hová tünteka kedves, meghitt pillanatok?

Egy idö után gyakran elöjönnek emlékeink, s jó öket megörizni... Talán épp ez segit, hogy mindig fiatalok maradjunk?

Légy mindig ilyen, kedves Szkállas!
Zsuzsi



Re: Ez mind én voltam egykor... (Pontok: 1)
- blue Ideje: Március 24, szombat, 16:31:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mindig más amire vágyunk, és amit megkaphatunk, sajnos, a vágyak nem teljesülnek mindig.

szeretettel: gaby



Re: Ez mind én voltam egykor... (Pontok: 1)
- Zsigaiklara Ideje: április 11, péntek, 21:18:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves András, való igaz, hogy az idő múlik, de az emlékek, legyen az jó vagy kevésbé kellemes, akkor is megmarad!

Szeretettel
Klára



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds