[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 327
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 327


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vasalás, mint férfimunka
Chokito

Nők beszámolóiban gyakran találkozunk azzal a megállapítással, hogy rém bénának tartanak minket a házimunka területén. Vajon igazuk van-e? Nézzük!


Történt, hogy főnököm bejelentette, valami tótumfaktum atyaúristen jön délután hozzánk, jó lenne, ha kivételesen valami szalonképes öltözékben ücsörögnék a bejárat mellett, ne lássa már szerencsétlen, hogy a busás fizetésem ellenére milyen kis igénytelen vagyok ruhaügyileg. Jól van, mondom, de akkor haza kell mennem átöltözni, merthogy reggel nem így készültem. Azt mondta, rendben, de ha már otthon vagyok, a körmeimet is pucoljam már ki, mert azért már mégis csak ... Minderre adott nekem két egész órát. Figyelembevéve, hogy az út oda kb. egy és egy negyed óra, na meg még vissza is kell jönnöm, kifejezetten bőkezű ajánlatnak tűnt az eddigiekhez képest. Így aztán jól hazajöttem, ruha le, öltöny, fehéring, nyakkendő elő. Illetve ...

Hát szóval ...
Fehér ing - az nincs. Nejem valami családi ügyből kifolyólag megint elutazott már hétfőn, esélyem sincs arra, hogy találjak valakit, aki hirtelen kerít nekem egy tiszta, vasalt fehér inget. Gyorsan a telefont, mondom:

- Anyjukom! Nincs fehér ingem!
- Mi az, hogy nincs??? Ott van a szekrényedben, a helyén, legalább nyolc darab, mosva, vasalva!
- Ott nincs. Elfogyott.
- Mi az, hogy elfogyott???!!! Három nap alatt nyolc fehér ing nem fogyhat el csak úgy, nézd meg jobban!!!
- De mondom, hogy nincs! Elfogyott! Az volt legfelül, na! És dolgozni is kellett menni, a kocsmába sem mehettem koszos, átizzadt ingben, na meg a pizsamámat sem találtam ...
- ..... (ez itt a fütty helye, és jó hosszú) és ehhez a fehér ingeket kellett elhasználni????!!!! Sajnálom, akkor nincs több! Vagy pedig akkor vasalj magadnak! Ott van a mosott, vasalásra váró ruhák között még kettő, vasalj ki egyet!
- Ééééééén???????
- Hát ki???? Na mars, hagyjál a hülyeségeiddel!
- Ok, de akkor legalább azt mondd meg, hol a vasaló?
- Hol lenne????!!!! Szerinted hol kell lennie egy vasalónak???!!!! A helyén!!!!

Azzal katt, már meg is szakadt a vonal.
Vazze!
Helyén ...
Helyén!!! HELYÉN!!!! Megőrülök ettől a szótól! Esküszöm, ha találkozom vele, kinyírom, darabjaira szedem, széttrancsírozom az agyát annak, aki ezt a hülye szót kitalálta!!!
Helyén!!!

NINCS A HELYÉN!!!!!!!!!!!

Az előbb néztem!!!
Utóljára ugye akkor használtam, amikor lejött a konyhabútor élfóliája, és újat kellett feltenni. Nejem akkor éppen befejezte a vasalást, a vasaló ott hűlt az erkélyen, csak be kellett kapcsolni, és ment is minden, mint a karikacsapás. S mert a szerszámaimra kényes vagyok, használat után el is pakoltam! ÉS NINCS OTT!!! A kalapács megvan, a ráspolykészletem szintén (na azt adja meg a jó Isten, hogy ezek eltűnjenek!!!), minden a helyén, kivéve a vasalót!!! Illetve hoppá!!! HOL A CSÍPŐFOGÓM??? Neeem! Nem a két szép kis kezemre gondoltam, melyet ezügybeli tevékenysége miatt oly gyakran ér dícséret, hanem az igazira!!! Amivel drótot lehet vágni!!! Ha ezt is manikűrözésre használták (vagy pedikűrözésre? a franc tudja mi mindenre szokták a nők ezeket használni!!!), mint a múltkor a tűreszelő készletemet, hát esküszöm, most már kiverem!!! A balhét! Természetesen! Én komolyan mondom, nem értem!!! Hogy lehetnek ennyire műszaki analfabéták??? Tűreszelő tűreszelésre való! És kész!!! A csípőfogó meg csípésre! Mit nem lehet ezen megérteni???

Na mindegy, vasalni kell, nézzük inkább, hol lehet az a k** vasaló? Hát nem logikus, ha élfóliázás volt, akkor itt a helye a szerszámok között??? Mi ebben az olyan iszonyúan érthetetlen???
A helyén!!!
Nők!!!
Mindig ezzel a baromsággal jönnek, oszt olyan hülye helyeket tudnak kitalálni a cuccoknak, hogy az ember agya megáll! A múltkor is, amikor leszakadt a karnis, kellett volna a partvis! Amire a felmosó rongyot tekerve olyan jól fel tudja mindig törölni utánam a fürdőszobát. Hát nem logikus, hogy a fürdőszobában a helye? Vagy a konyhában, a mosogató mellett! Hát nem? És ehelyett? A gardróbban volt!!! A porszívó mellett!!! A gardróbot kell felmosni vele??? Kérdem én!!! A gardróbot????
Méghogy a helyén!!!!
Na mindegy, hagyjuk.
De ha már szóba jött, nézzük meg. Kitelik Tőle, hogy a vasalót is gardróbban tartja!!!
Na tessék! Mit mondtam??? Lottóznom kéne, az mán tuti!
Na, haladjunk, mert az idő is halad!
Hogy is szokta csinálni? Kell valamit alá tenni, amikor vasalunk? Végülis ... A konyhaasztal elég simának látszik, akkor meg minek? Arra a rászáradt néhány ételmaradékra legfeljebb nem teszem rá az inget. Jéééé! Csak most látom, hogy szabályozható a vasaló hőmérséklete! De jó! Ha ezt tudom! Az élfólia bezzeg majdnem odaégett! Na mindegy. Hány fokon kell ezt vasalni? Valami rémlik, hogy mosni mintha 40 fokon kellene ... Biztos nem bír többet. Ilyen hülyeséget! És ha neadjisten belázasodik az ember??? Ráolvad az ing, vagy mi? Na mindegy, 40 fok az elég kevés, nézzük hát a hőfokszabályzó legkisebb állását. És akkor huzogassuk rajta a vasalót. Hm. Semmi. Nyomjuk rá egy kicsit! Hm. Ez a vasalás ennyire macerás???
Ugyanolyan gyűrött, mint amikor elővettem!
Meddig kell ezt huzogatni??? Zsibbad már a kezem, ez meg még talán gyűröttebb is lett, mint volt! Mit szórakozunk itten! Biztos kicsit magasabb hőmérséklet kell neki, hát adjunk neki! Legfeljebb gyorsabban huzogatom majd!
Cs** meg, most meg ragad!
A hülye életbe, mi ez a barnás szélű lyuk itt a hátán??? Az előbb még nem volt itt! Na mindegy, legfeljebb nem veszem majd le a zakót.
Hehe! Akkor viszont az ujját se kell kivasalni!
Megy ez, mint az ágyba ...
Na nézzük az elejét. Elszaladt az idő, próbáljuk egyszerre a kettőt.
Hm.
Még mindig ragad ...

Azt hiszem, én mégis inkább garbót veszek ...

HOL A GARBÓM????!!!



Ideje: Március 24, szombat, 14:33:49 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Vasalás, mint férfimunka" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Vasalás, mint férfimunka (Pontok: 1)
- blue Ideje: Március 24, szombat, 14:58:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A pamutgarbót azért lehet, hogy meg kell vasalni. )))))))))

gaby



Re: Vasalás, mint férfimunka (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Március 25, vasárnap, 08:05:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagggyon jó! Akkor megyek, és el kezdek mosni. Utána jön a vasalás! Az egyedüllét örömei! üdv. Józsi



Re: Vasalás, mint férfimunka (Pontok: 1)
- parakalo Ideje: Március 25, vasárnap, 15:23:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jó kis délutánt szereztél nekem. Miután a címet elolvastam az villant be, hogy a pasim mikor utoljára vasalt megégette a kezét... mondtam neki, hogy máskor vegye le magáról az ingét vasalás előtt. Kíváncsi lettem ezek után, hogy mások hogy vasalnak.



Re: Vasalás, mint férfimunka (Pontok: 1)
- dionysia (dionysia@citromail.hu) Ideje: Március 26, hétfő, 10:41:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ez jóóó!
Nálunk a párom vasal, mert hálistennek háklis az egyenruháira. Hogy tökkkkéletesen legyenek vasalva-hajtva.
Egyszer nagyobbik öcsém szívatott meg elég rendesen. Volt neki egy kordbársony inge, hozta nekem, hogy vasaljam ki. (teszem hozzá, akkor még a régi, német 20 kilós fémvasalónk volt, útáltam. Őt is meg a vele való vasalást is)
De most, azonnal csináljam meg. Gondoltam, biztos siet valahova. Mittomén, haverokkal bulizni vagy a városba. Vért izzadva kivasaltam azt a nyavalyás inget, majd megkérdztem:
- Hova mész?
Erre ő: sehova.
És magára húzta a frissen (otthonra) kivasalt inget és befeküdt vele az ágyba TV-zni. Nem mondom meg, hová kívántam akkor. Soha többé semmi ruháját nem vasaltam.



Re: Vasalás, mint férfimunka (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: Március 28, szerda, 22:05:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó emberismerő vagy, Chokito. Gratulálok a cikkedhez.



Re: Vasalás, mint férfimunka (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Március 29, csütörtök, 11:18:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
És ez szóról-szóra igaz! :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds