[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 208
Tag: 0
Rejtve: 1
Összesen: 209


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ébredés
Chokito

Hosszú évek kitartó trenírozása kellett ahhoz, hogy elmondhassam, immár megvan a reggeli ébredésem jól bevált menetrendje.


Ez valahogy úgy kezdődik, hogy hajnali szendergésemből felriadva - bal kézbe a cigis doboz, jobba az öngyújtó - kitámolygás a konyhába. Jól rágyújtok, majd bekészítem a kávét, elvégre anélkül nincs ébredés. Amíg kifolyik a kávé, vakarózás, gondolattalan, tök üres agyú ténfergés, tötyörgés, hiszen még félig alszom, kéne már nagyon az a frissítő kávé. Végre, nagy nehezen kifolyt, csészébe tölt, úgy-ahogy ügyesen egyensúlyozva be a nagyszobába (ha közben kilötykölődött, vissza a konyhába, újabb adag, majd vissza a nagyszobába), villany fel, és kezdődhet az igazi ébredés. Nos, innen két eset lehetséges. Mivel az egész művelet azért még elég kómás állapotban történik, így a különbséget ilyenkor természetesen még véletlenül sem érzékelem. Ám a két, egymástól egészen eltérő metódus végülis mindig ugyanarra az eredményre vezet.

Első eset:
Ha este, lefekvéskor még elég éber voltam, akkor az asztalon már ott vár a megcsomózott zsebkendő. Ez természetesen rögtön szemet szúr. Ha elég sokáig bámulom bamba szemekkel, idővel beugrik: ez azt jelenti, hogy nagyon jó lenne valamit nem elfelejteni. Igenám, de mit??? A fenébe! Pedig biztos fontos volt! Különben miért lenne itt a csomó??? Na nézzük csak, mit is csináltam tegnap este? Biztos azzal van valami összefüggésben, hiszen a villámcsapásszerű, látszólag pillanatnyilag semmivel semmi összefüggésben sem lévő ötletek, gondolatok nem lefekvés előtt támadnak az emberre, hanem a WC-ben, esetleg zuhanyozás, vagy borotválkozás közben. Általában olyankor, amikor semmi esélye az embernek arra, hogy jól feljegyezze magának, s mire valami olyan helyre ér, ahol ezt megtehetné, húszszor elfelejti. Nyilvánvaló tehát, hogy valami, a lefekvést megelőző dolog válthatta ki a nem elfelejtés eme ősrégi, jól bevált módszerének alkalmazását, DE MI???? Olyan baromságok, mint pl. hogy ne felejtsek el reggel kávét inni helyből kizárhatók, mert ki az a marha, aki ilyet el tud felejteni? A ámítógép bekapcsolása sem lehet, mert olyat még nem látott a világ, s magamat ismerve nem is fog. De akkor mi??? Mi a frászt csináltam tegnap este??? Vagy neadjisten: mi a frász járt az eszemben, amivel kapcsolatban valami baromi fontos teendőt kellene ma csinálni? Mondjuk ez utóbbi helyből ki is zárható ... Én hajnali ember vagyok, akinek inkább reggel vág az agya. Estére, hulla fáradtan néha még TV-zni, ámítógépezni sincs kedvem, nem hogy gondolkodni! Nade láttunk már karón varjút, ki garantálja azt, hogy este nekem soha sem juthat semmi értelmes az eszembe? Hát nyilván senki, úgyhogy itt valami nagyon komoly dologról lehet szó! NADE MIRŐL??? Már a második doboz cigit bontom, kávéból a harmadikat hörpölöm, de még mindig semmi! Bele kell ebbe őrülni!!! Mi a frászt nem szabad ma reggel elfelejtenem???!!! Az idő meg természetesen ilyenkor rohan, mint állat, én meg nem állok még mindig sehogy, pedig már rég el kellett volna indulnom a dolgozóba!!! Háááát ... Mindegy most már, kezdjünk el készülődni, mert sosem lesz így belőlünk semmi! Csak nem valami olyan dolog az, amit nem szabad elfelejtenem, amitől ma megpusztul a világ! Mi baj lehet abból, ha nem ma, hanem esetleg csak holnap teszem majd meg? Addigra meg hátha eszembe jut ...
Jéééé! Csak most látom, ez nem is az én zsebkendőm!!! Hanem a nejemé!!! Hiszen akkor nem is nekem nem szabad ma elfelejtenem valamit, hanem Neki!!!
A fenébe!!! Én meg jól elcsesztem itt az egész reggelemet!

Második eset:
Este ájultan zuhantam az ágyba, legkisebb gondom is nagyobb volt annál, hogy zsebkendő csomózgatással foglalkozzam. Csomóra kötött zsebkendő tehát egy szál se, olyan ma reggel nem vár az asztalon, az asztal olyan kis üresnek látszik. Ez természetesen rögtön szemet szúr. Mert hát gondolkozzunk csak! Olyan nincs, hogy ne legyen valami fontos, ami tegnap eszembe jutott, hiszen állandóan jár az agyam! Tuti, hogy valamit elfelejtettem megjelölni csomózott zsebkendővel! De mit??? Nézzük, mit is csináltam tegnap este? Biztos azzal lehet valami összefüggésben ...
Innen a menetrend ugyanaz, mint a csomózott zsebkendős esetben. Addig-addig töröm az agyam, mit is nem lenne szabad elfelejtenem, amit elfelejtettem jelezni reggelre magamnak, míg megint jól elkések a munkahelyemről.

Beérve a munkahelyemre, aztán főnököm szigorú tekintete fogad. "Ma is elkéstél", mondja, "tegnap már szóltam, hogy ha ez mégegyszer előfordul, levonom a fizetésedből! Azt hitted, viccelek???"
Ó, a fene egye meg (természetesen jóval cifrábban!)!
Ez az!!!!
Ez jutott este az eszembe, ezt jelölte az a k. zsebkendő!!!

--------

Este végiggondolva, hogyan is telt a napom, beugrik, hogy jó lenne azért végre beszerezni egy jegyzettömböt, és ebbe jól beírogatni a másnap feltétlenül el nem felejtendő dolgokat. És akkor nincs gond! Reggel majd jól elolvasom, friss fejjel nyilván majd a jó háromnegyedét kihúzom, mint eleve agyament marhaságot, de a maradékból egészen jól megtervezhetem majd a napomat. Venni kell tehát egy jegyzettömböt, mese nincs! Akkor nem lesz majd reggel az a nagy agyturbózás, nincs kapkodás, nincs elkésés! Most ugyan már hiába is mennék, az üzletek sajnos már zárva vannak, na de majd holnap! Holnap veszünk egy jó kis jegyzettömböt! Hogy ezt el ne felejtsem, mindenesetre itt hagyok az asztalon két megcsomózott zsebkendőt. Egyiket a jegyzettömbre, másikat, hogy el ne késsek megint, mert ez tényleg levonja, oszt akkor mibűl lesz nekem jegyzettöböm? Aztán ha majd jól meglesz a jegyzettömb, majd kell egy csomó zsebkendő is, amivel majd jelzem, hogy el ne felejtsem reggel elolvasni a jegyzettömböt. Ez nyilván egy újabb csomózott zsebkendő az asztalra ...

Hoppá!
Nincs több szabadfelhasználású zsebkendőm!!! Az utolsót éppen ma reggel csomóztam ki, s mert már gyűrött volt, vissza nyilván nem rakhattam a helyére, hát jól el is használtam a nap folyamán!
Na nem baj, megteszi a nejemé is.
A lényeg, hogy reggel majd ne felejtsem el: jó lenne nem elfelejteni azt, amit most már tényleg illene nem elfelejtenem ...


Ideje: Március 30, péntek, 11:38:14 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Ébredés" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ébredés (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Március 31, szombat, 18:29:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Akkor nálad megdől az elmélet: akinek nincs esze, legyen notesze - merthogy a noteszbe is elfelejtenéd beírni, amit nem kéne elfelejteni :D



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds