[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 318
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 318


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kifordított fórum 2
winner

...avagy ismét a Fullexra hozzászólások görbe tükre...


Angyalibaby
Mondtam, hogy jól vezetek! No para!:))))))))))) És még a jogsim is megvan!
Ezenkívül van még egy-két rendőrbiztos ötletem. Lényeg, hogy Ipolytarnócon nem volt rendőr.
Én a sportot is szeretem. Most éppen a relaxálás nevű sportot űzöm. Tudjátok nekem a gondolattól is, hogy futni kell, - izomlázam szokott lenni.
De hát ezért is vagyok Lencsibaba dung-dung golyó.

soman
Khhm, khhm, csákó kiscsávók. Mondom, hogy Ottó és nem Ödön, és nem is Benő. Ők csak a kistestvérkéim.
Felpattanunk a mocira, bedübörögtetjük a lóerőket. Elhúzunk a Borbáláhóz és a Gedeonnal, aki volt már Vendel is, iszogattunk.
Ez a színtiszta megtörténés, mert csapongó képzeletemben csak a valót örökítem meg, de legközelebb mindenkit, titeket is beleálmodlak a buliba. Jól meggondoltátok? :-)

Audrey
Már évtizedek óta Audrey vagyok. De az Odry színpadot nem rólam nevették el, annyira nem évtizedek óta.
Másrészről meg ez hasonlít legjobban hozzám, és ha nem Audrey lennék akkor nem is lennék.
Tudjátok kellene egy jóságos szellem, aki kiemeli a tömegből automatikusan azt, aki arra méltó.
Engedjétek, hogy hadd legyek én. Úgy szeretnék egyszer boszorkány szellem lenni.
És nem kellenek kis csillagok a fejem fölé, maradok inkább a macskáimnál...
Végezetül vegyétek tudomásul, hogy nem vagyok hajlandó visszanézni a múltra, mert nem seggel akarok menni a jövőbe.

skorpió
Kedves Barátaim!
Megvallom nektek őszintén, nem volt türelmem verset faragni ebből a gondolatfolyamból, ezért csak repkedtem a légben. Egészen addig, amíg nem találkoztam egy költőóriással. Na ezért tényleg a földre kellett lépni. ENNYI ! - és nem több.
De kérlek, mondjátok meg nekem, alkotás-e, ha így mondok el egy verset?

szemilla
Mosolyhegyek! Bár retikülöm az nincs, de véső és kőtábla tényleg mindig van nálam. Szorgalmasan vésem a kőtáblámba ha eszembe jut valami zseniális. Éppen ezért, majdnem minden hónapban veszek egy notesz is, hogy mindig legyen nálam valamiféle papírszerűség, ha eszembe jut valami zseniális, de mikor épp eszembe jut, természetesen elfelejtem, hogy van noteszom.
Hogy mi van a noteszben? Természetesen az, hogy pa-dam, pa-dam, pa-dam.

ho
Lelkecskéim galambocskáim
Rendkívül megtisztelő számomra a Főportán állni. Eddig csak ültem itt, de most felállok. Kicsinyég elzártan a nettől mostanság de már tünetmentes vagyok (ezért a késedelmeskedésem) Natehát; eddig sem volt papírcikkcakk, ezután pedig:
Szózuhatagmeredélybevetemagamdeottahelyem melletetekslegyenvelemégegymaroknyiesélyazesőnemesikcsakahóaveszély...
( a főszerkesztő megjegyzése: ez mind egyetlen egy sorban lenne, - de sajnos annyira széttolja a képernyőt, hogy kénytelen voltam a szózuhatagot megszakítani...Bocs winner, és ho! mango)

Luna Piena
Azért most nagyon megölelnélek, olyan szépen írtad meg ezt az írást. De mint alkalmi gésa azt is hozzáfűzöm írásodhoz, hogy … Mit is?
Na majd a hétvégén a Luna-parkban az is megtörténik, amire nem számítunk.

csitesz
Minisztereim és miniszterasszonyaim! Kézbentartom a kérdést. Mármint a női miniszterek részéről. Köszi az aggódást. Éljen a demokrácia! Azért őrizzük meg nem létező komolyságunk, legalább a legközelebbi full-hibáig. Bár én anélkül is komolytalan vagyunk? Nem is olyan könnyű laza, humoros kormányprogram verset írni. Aki nem hiszi, írjon utánam.
Én pedig a feltankolom a zűrhajót és kicsit marháskodom Pirókával, és Nagaszakival.
Ezek után vers csitesztől a versversenyre:

itt a cirkusz,
megérkezett az anyósom.

Puszi a hölgyeknek, ötös az uraknak. Józsi

Fata Morgana
Sziasztok! Hát, hogy jól éreztem magam, azt hiszem, mondanom sem kell. Nem is mondom. Remélem, hogy a későbbiekben nem kell szembesülnöm táncművészetem minden hiányosságával. Erre vonatkozóan már ki is dolgoztam a megoldást. Nem fogok táncolni.
Bár újat hozzátenni nem tudok a többiek hozzászólásához (nem tudom, ki találta ki, hogy kell?), de nem állhatom meg, hogy meg ne jegyezzem, mennyire tetszik a versed: nagyon. :)) Az pedig fatális félreértés, hogy én morgok.

csizi
Oh Emma!
Oh Emma!
Rólad a napsütés, a tenger, Szicília, Róma és a vörösbor jut eszembe. Főleg a vörösbor, meg a többi. Költőkkel azért nehéz levelezni, mert, ......... inkább majd sorban állok autogramért. Inkább nem állok sorba, kérek ott, hol nem áll a sor, ha nem kapok kérés nélkül, mert nekem a kérés, ajaj.
Elnézést, hogy kicsit rossz voltam, de ha egyszer nem voltam jó, akkor csak az előbbi lehetséges.

Paulus
Csak próbálgatom magamat, meg tudom-e közelíteni a régieket valamennyire. Ezért loholok utánuk. Az ismétlődések a vers ritmusához, folyamatosságához, közérthetőségéhez, megértéséhez, világossá tételéhez, gördülékenységéhez, egyszerűségéhez, bonyolultságához járulnak hozzá. Egy ilyen hosszú versben szükségszerűen. De mivel nem voltam megelégedve a verssel, délután kissé átírtam. Ne haragudjatok.
A hiányzó szál pedig a népnemzetinyomorelkötelezettségemért, hogy tudniillik soha nem veszek csempész cigit és támogatom a magyar (dohány)ipart, főként a szegény dúscombú dohánygyári lányok miatt; nehogy utcára kerüljenek ésatöbbi, ésatöbbi... Örülök, hogy olvastál.

Bogumil
A transzcendentális alternatív gyógyászat lényege, hogy naponta írj egy novellát vagy karcolatot. Na én erre vállalkozom és írok is, ha kell, ha nem kell.

gabiga
Ma valahogy tényleg vasárnaptalan vasárnap van az elmúlt élményteli napok után. Ez azért lehetséges, mert ma hétfő van, és szaladnom kell a rímtanodába, mert a tollam megint serceg.

Tamiska
Sebaj, vedd úgy, hogy ez a versem is egy baráti kézfogást takar. Örülök, hogy olvassa néhány tagtárs. Annyira örülök, hogy nektek is ajándékozom ezt a verset. Ez amúgy régi szokásom.
Üdv: TáMi

MZ_PER_X
Sajnálom, hogy el kellett előbb menni, de tudjátok mindig előbb el kell mennem. Egy ilyen hagyományt szerintem vétek lenne megszakítani, csupán azért mert pont én következem.
Örülök, hogy "lejött a színpadról" ez a dolog.
Sajnos igazad van abban, hogy a kokárdát sokan eszközként használják manapság. Megnyugtatlak én kokárdának használom.
Ami a csiszolást illeti, jólesik elismerésed, de meg kell jegyeznem, az alapszitu elég sokat segített, ezért van a kezemben ráspoly.

Rein25
Kedves Dionisia! Megrökönyödve olvasom írásaidat. Az általad írt művek nélkülöznek minden jó ízlést, szinte a pornográfiát súrolják. Műveidet még a bagzó nyulak is megirigyelhetnék.
Kedves Rein, kérlek ne játszd meg a fejedet. Tudom, jól, hogy te is írsz ilyeneket álnéven. Én legalább felvállalom ezt a skrizoféniát.
Puszi neked magamtól.

Ideje: Május 01, kedd, 11:52:48 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Kifordított fórum 2" | Belépés/Regisztráció | 45 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- szemilla (szemilla@citromail.hu) Ideje: Május 01, kedd, 11:57:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
most már fontos és nagy embernek érzem magam:)))) végre bekerültem a winner-paródiába!!!! huurrrrrááááá!!! (mosolyhegyek! - persze úgy könnyű, hogy minden szót a szádba adok...)



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Május 01, kedd, 12:05:35
(Adatok | Üzenet küldése)
"Mert magamat kigúnyolom, hogyha kell..."
Én kivételesen annak is örülök, hogyha más parodizál ki. :-)))) Mert akit kifiguráznak, azt jegyzik a piacon, és ez fontos... :-))) Ezért volt a múltkori sértődésem... :-)))



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- mango Ideje: Május 01, kedd, 13:02:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kétszer nem lehet "pellengérre állítani" valakit....?!

Ez is jó volt, Laci!

...de az első rész! ;)



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Május 01, kedd, 13:23:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hehe. Na várjatok csak. Az tényleg csak novella, nem kapott el a rendőr. Még. Anyu jogsiját jelen állások szerint előbb elveszik, mint az enyém. Őt tényleg 160-nal kapták lencsevégre.:))))))))))))))))
Nagyon jó kis írás lett!:)))))))))
Puszi: Andi



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- dionysia (dionysia@citromail.hu) Ideje: Május 01, kedd, 14:21:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Úristen, Winner barátom, hogy ismerhetsz ennyire????
Honnan tudod, hogy néha tényleg vitatkozik két énem? Puszi neked, te zseni!
Dio-Rien (akik épp egymást püfölik)



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Május 01, kedd, 15:10:02
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon eredeti minden. Tetszik ahogy kiemeled a jellemző dolgokat:))) Már a talin is jókat mosolyogtam rajta. Most is:))))
Üdv.Éva



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- blue Ideje: Május 01, kedd, 16:48:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laci, ismét jót nevettem. Remélem folytatod.

sziamia: gaby



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Május 01, kedd, 17:10:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remek érzéked van ehhez a stílushoz. Tükör-paródia fullextrásan, winner módra szervírozva!
Jók, és felismerhetőek a figuráid, Laci kérem, Te egy írott panoptikumot állítottál ide nekünk. Ez pedig nem semmi!
Külön köszönöm, hogy eszembe juttatad Benőt és főleg Ödönt. Utóbbit éppen ideje lenne életre keltenem.
:-)



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- tokio170 Ideje: Május 01, kedd, 19:44:41
(Adatok | Üzenet küldése)
Wow Winner nagyon jól áll ez a stílus neked!
Egyre jobban törsz a babérokra. :)))



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Május 01, kedd, 20:18:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kifordítom-befordítom - így is jó meg úgy is jó! Nekem így is tetszik, úgy is tetszik: )) szóval érted, Laci! DD: ))



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Május 02, szerda, 08:31:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:)))))))))))))))))))))))



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Május 02, szerda, 10:53:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
újfent remek! :))) egyszázkettes



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Május 02, szerda, 12:17:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tessék! Ott se voltam és valahogy mégis bekerültem... :) A görbe tükröd frenetikusan torzítja valósággá a dolgokat. :)



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Május 02, szerda, 17:59:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Most is nagy élvezettel olvastam szellemes írásodat!
Üdv.: Péter



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 03, csütörtök, 06:17:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó szemed van....no és tehetséged a látásra...:))))))



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Május 03, csütörtök, 07:43:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:D Egyszerűen szuper! :)



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Május 03, csütörtök, 19:32:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hihetetlenül jó emberismerettel rendelkezel! Mit irnál rólam, csak igy látatlanban?

Félek!
De azért kiváncsi vagyok...

Zsuzsi :)))



Re: Kifordított fórum 2 (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Május 05, szombat, 02:57:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kalaplengetés, főhajtás, ötös az Úrnak. Nagyon jó érzékkel látod meg "erős" pontjainkat. Erre születni kell. S mint az ábra mutatja, megszülettél. Külön öröm, hogy anyósos-cirkuszis szösszenetem ennyire megragadt Benned. üdv. Józsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds