[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 316
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 317

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Michelangelo Naddeo: Honfoglalás... The magyars are back home
stelltesor

Egy nagyon kellemes meglepetésben részesült az Osservatorio Letterario szerkesztősége: május 11-én adták fel ezt a kizárólagosan angolul írt könyvet, amelyet most szeretnék bemutatni.


Nagyon szívesen teszem, már csak azért is, mert az etruszk-magyar témák mellett jó hosszú ideje figyelemmel kísérem népünk történelméről szóló legújabb kutatási eredményeket is mind szakmai továbbképzés miatt, mind természetes egyéni kíváncsiságból. Még nagyobb örömömre szolgál az a tény, hogy a hazaiak mellett más nemzetek kutatói, tudósai is foglalkoznak hazánk, népünk történelmével, és sok esetben hasonló eredményekre jutnak mint hazánk fiai. Míg az egész világon mozog a föld, addig a Magyar Tudományos Akadémia továbbra is hallgat, statikus ez ügyekben, még meg sem cáfolja a legújabb eredményeket, amelyek a korábbi, általa el nem ismert kutatási eredményeket támasztják alá akár magyar, akár egyetemes történelmi viszonylatban.
A szerző, Michelangelo Naddeo kutatási kritériumai ugyanazok voltak, amelyek szerint Kiszely István és Magyar Adorján végezték kutatásaikat. A szerző Eurázsiában a pannonok (Közép-Európa széles területén élő őshonos nép) által hátrahagyott kulturális jelzőnyomra talált, amely alapján rekonstruálható a vándorlásaik.
Fontosnak tartom aláhúzni a szerző felhívását, hogy a könyvet ne soroljuk a linguisztika kategóriájába. Ez a könyv egy trilógia második kötete, amelyben elődeink honfoglalását terület-visszafoglalásnak nevezi, s hangsúlyozza a szerző, hogy e dokumentációkkal bizonyított – és nem feltételezett – kutatási eredményei szerint Európa egész történelmét újra kell írni!
Többek között tudomást szerezhetünk arról, hogy az utolsó két évszázadban a történettudomány-kutatás, a régészet, a nyelvészet a legjobb európai tartalékokat arra fordította, hogy bebizonyítsa és valorizálja kontinensünk idoeurópai identitását.
Azonban Európa nem volt lakatlan az idoeurópai sztyeppe lakók érkezésekor, mint ahogy egyesek ezt a véleményt tartották fent! Milyen örökséget kaptunk Európa első őslakosaitól? Kik voltak ők, hogyan éltek, imádkoztak, beszéltek? Milyen társadalommal, művészettel intézményrendszerrel rendelkeztek?
A szerzőnek az a szándéka, hogy visszanyerje európai öntudatunk számára legrégebbi őseink örökségét. Ehhez hozzáfűzi – nem zárván ki a finnugor eredetet – az alábbiakat: «Célom, hogy mindannyian együtt, egyformán és jogosan büszkék lehessünk kultúránk közös finnugor, szaharai, és indoeurópai eredeteire.»
Íme e kötetben tárgyalt témakörök:

A pannonok kultúrális öröksége Európában,
Az ugor-finn örökség (elő indo-európai) Európában,
A pannonok vándorlásai (Out of Pannonia),
A selyem útja,
A rovások Ázsiában,
A pannonok Közép-Ázsiában hagyott öröksége,
A magyarok adalékai a kínai civilizációnak,
A magyarok Japánban?
A magyarok Európába hozott kulturális öröksége.

A fentiekben felsorolt témák keretében az alábbi, képanyaggal illusztrált írásokról és ábécékről olvashatunk: a kárpáti írás, az indián írás, Flavio-rovások (VUARK), Ogham kódja,a kelta fonológia, kriptográfia, ázsiai rovások, Esik-rovásírás, orkhoni (török) rovások, jeniszeji rovások, koki török rovások, pannon rovásírás, magyar rovásírás, etruszk írás, etrusz ábécé, etruszk számok, a finnugor elmélet, a tochariáni nyelv, a tochariáni fonológia, a tochariáni genetikai szám stb. A szerző kifejezetten magyar kifejezéseket használ az angol nyelvű szövegében, mint pl. honfoglalás, magyar, rovás, rovásírás.
Az elmúlt két évszázadban az európai történelmi, régészeti és nyelvészeti kutatások azzal voltak elfoglalva, hogy a kontinensünk indoeurópai identitását bizonyítsák és hangsúlyozzák.

A könyv – egy trilógia második kötete – angolul írt, nyelvezete rendkívül tömör, nem akadémikus; de az állítások (melyek nem feltételezések, hanem dokumentumokkal alátámasztott tények) lényege minden könyv igazi értéke:
....Az „Old Europe” már 4000 éve tudott írni: a finnugor népek már akkor feltalálták az ábécét... Az indoeuropeisztika alapjaként tisztelt Grimm törvényei, tévesek... A magyarok még Európában voltak az időszámításunk előtti II. évezred végén, és a „Honfoglalás” ősi területeik visszahódítása volt... A föníciaiak azoktól a pre-görög népektől vették át az ábécéjüket, akikről már Hérodotosz is azt állította, hogy volt ábécéjük... Az etruszkoktól...

Ezekről és sok minden másról szól a trilógia: a második kötet alátámasztja az elsőt, és a harmadik (melyben egy Kr. előtt XVI. századból származó dokumentumot tesz közzé a szerző) igazolja az a háromkötetes munka állításainak valódiságát. (Michelangelo.cn, 2007, pp. 272, 48,00 €)

Most pedig íme egy kis kóstoló a germán rovásokkal és a honfoglalással kapcsolatban: Folytatás >>> (Képekkel illusztrált.)

Forrás:

Osservatorio Letterario 2007. 57./58. száma >>>
Ideje: Június 05, kedd, 19:29:02 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Könyvismertetők

"Michelangelo Naddeo: Honfoglalás... The magyars are back home" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Michelangelo Naddeo: Honfoglalás... The magyars are back home (Pontok: 1)
- boblogan Ideje: Június 06, szerda, 17:26:42
(Adatok | Üzenet küldése)
A közelmúltban a Dunatv Agora című magazinműsorának három adásában is foglalkoztak a magyar őstörténettel. Lehet, hogy láttad is ezeket, vagy számodra ismert tények ill. feltételezések hangzanak el, de azért ideteszem a linkjeiket, hátha másokat is érdekel, ha csak kényelmesen hátra kell dőlni, és nézni... :)

http://wms1.hungary.com/dunatv/200703/20070324/spot_25737.asf
http://wms1.hungary.com/autonomia/200705/20070527/spot_28335.asf
http://wms1.hungary.com/dunatv/200706/20070602/spot_28543.asf

A harmadikban csak érintőlegesen - a csángók történetével kapcsolatban - kerül szóba a magyar őstörténet, de szerintem az is érdekes, ahogy az első kettő is...



Re: Michelangelo Naddeo: Honfoglalás... The magyars are back home (Pontok: 1)
- jaffa119 Ideje: Június 09, szombat, 02:53:13
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagy örömmel olvastam ezt az írásodat is. Most én is éppen ezzel a témával foglalkozom, bár én egy régi írónak, Zajti Ferencnek a műveit olvasom. Ha nem ismered, ajánlom a figyelmedbe...



Re: Michelangelo Naddeo: Honfoglalás... The magyars are back home (Pontok: 1)
- stelltesor Ideje: Július 05, csütörtök, 10:51:58
(Adatok | Üzenet küldése)
Haraszti zsuzsa az alábbiakat írta nekem:
«(...) Michelangelo Naddeo könyve nem kevesebbet állít, mint a Grimm-törvények meseszerű voltát !! - többek között és a mi őshonosságunkat Európában. (...) Munkája tulajdonképpen jól kiegészíti és megerősíti itthoni kutatóink állításait, - gondolok itt Mesterházy Zsolt, Varga Csaba, Cser Ferenc és Darai Lajos, a most elhunyt Forrai Sándor és K. Grandpierre Endre kutatásaira többek között. (...)»

Ld. a teljes levelet "Testvérmúzsák" (http://www.testvermuzsak.gportal.hu)magyar nyelvű portálom vendégkönyvében, illetve a könyvet méltató rovat frissítését.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds