[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 203
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 204

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ajándékba fehérnemű
Chokito

Közeleg nejem születésnapja, valami jópofa ajándékot kellene kitalálni az alkalomra. Arra gondoltam, mi lenne, ha valami fehérneműt vásárolnék Neki?


Nos, bevallom őszintén, hallom, olvasom lépten-nyomon, hogy így melltartó méret, úgy melltartó méret, tudom azt is, hogy ezek valami centizéssel vannak kapcsolatban, de valahogy sosem tudott képet ölteni bennem egy olyan szám, mint pl. "80B" vagy "110D" (érdekes dolog ez a centizés! Azért úgy látszik, MINDEN ember életében legalább egyszer előfordul, akár férfi, akár nő az illető!:-)). Pedig nem ártana az ilyet tudni, nehogy az ember úgy járjon, mint a volt kollegám. Ő szegény egyszer úgy döntött, hogy melltartót vásárol a nejének. Jól be is ment az illetékes szakboltba, iszonyú zavarában többször is elhajtotta a segítőkész eladónőt, de végül csak-csak rászorult a segítségére. Arra a kérdésre, hogy "milyen méret?" két tenyerével próbálta mutogatni, hogy "hát ... olyan ... olyan ..." Szóval ciki volt, na! A jól bevált módszert (mint mondta: sajnos!) mégsem alkalmazhatta, hogy vadidegeneken, esetleg az eladónőn próbálja ki, milyen is a fogása, mennyire áll közel az adott méret a keresett mérethez, így végül kénytelen volt exhas vásárolni. A lényeg az, hogy végülis iszonyú sértődés lett a dologból, mert naná, hogy nagyobbat vett a kelleténél ...

Feltétlenül utána kellene néznem tehát, mert így, hogy "80B", az bizony nekem még édeskevés. Saccolással legalábbis elég veszélyes lehet a vásárlás. Mert hát tulajdonképpen mi is az a "80", és mi az a "B"??? Tanulmányaimból kiindulva arra azért emlékeztem, hogy valami ehhez hasonló jelöléssel mintha már találkoztam volna ... Aztán beugrott: hát persze! A ceruza! Mondanom sem kell, hogy mivel a kiindulási alap a melltartó volt, a ceruzáról is rögtön valami rém izgalmas dolog asszociálódott pajzán gondolatokkal terhes buksókámban. Na meg rögvest valami leírhatatlan vigyorszerűséget is varázsolt a képemre, hiszen halkan felcsendült lelki füleimben a régi nóta, miszerint:

"Van nekem egy csíkos gatyám,
Abban hordom a ceruzám!
Minden este írok vele,
Még sem kopik el a hegye."
Hm. Tényleg régi nóta.
Naggggyon régi.:-(:-(:-(
Na mindegy, mennnnjünk tovább.
Természetesen rögtön adódott a lehetőség, hogy össze kellene hasonlítani ezt a két jelölést. A ceruzával kapcsolatban be kell vallanom, elsőre azért csak annyi jutott eszembe, hogy a "B" jelölés a puhát, a "H" a keményet jelenti. Azt azért rögtön gyanítottam, hogy a betűjelzés melltartóméretben azért valami mást jelenthet (tényleg! lehet, hogy erre vonatkozó jelölés is van, csak eddig elkerülte a figyelmemet???). A számozás már keményebb dió volt, abból ugyanis ceruzánál nekem csak a "2" ugrott be hirtelenjében. A "80"-ról azért valahogy sejteni lehet, hogy valami átmérő-, illetve legyünk pontosak: valami kerületszerűség lehet. Na de a "2"??? Még átmérőnek is elég karcsú, nemhogy kerületnek! Hosszról már ne is beszéljünk! (Zárójelben jegyzem meg, hogy naná, hogy ilyen gondolatok után férfiemberre elemi erővel tör a centikeresési-inger, de ezt most inkább hagyjuk)

Kiderült tehát, hogy vannak azért hiányosságok lexikális tudásomat illetően, irány tehát a Google. Keresni kell valami melltartó méret táblázatot, na meg természetesen utána kell nézni annak is, hogy mi újság a ceruzák terén. Nos, találtam egy weboldalt, aminek az a címe, hogy "Hogyan vásároljon a férfi fehérneműt a kedvesének...". Azt írja (többek között), hogy: "Átlag 5 férfiből csak 1 tudja a partnere melltartó méretét." Hááát, az már tuti, hogy én a többséghez tartozom, nincsenek extravagáns, kirívó tulajdonságaim.:-( De szerencsére van benne egy jótanács is: "Nézzd meg párod melltartóit, van bennük egy méretjelzés". Hát okosabb nem lettem.:-( Ezek a méretjelzések ugyanis olyan anyagból készülnek, amelyek folyamatosan birizgálják a bőrt, ezzel egész napos, folyamatos viszketést okoznak. Nejemnek pl. első dolga, hogy kivágja ezeket a melltartójából. Is. Azért persze végül találtam mérettáblázatokat is, férfitársaim okulására... Két méretet kell tehát tudni, de mindkettőhöz centi kell. Megkérdezni ugyebár nem kérdezhetem meg, mert akkor oda a meglepetés. Azt meg hogy magyarázom meg, hogy miért akarom simogatás, becézgetés helyett centizgetni? Maradna hát továbbra is az exhas, hát azt akkor meg inkább nem. Úgyhogy feladtam a fehérnemű vásárlására vonatkozó ötletemet.

Azért ha már idáig eljutottam, csak utána néztem a ceruzáknak is. Arra meg ezt találtam:

"Ceruzák
- 6B, 5B, 4B igen puhák
- 3B, 2B puhák
- B, HB, F átmeneti keménységűek
- H, 2H, 3H, 4H kemények
- 5H, 6H nagyon kemények"
És már kezdem sejteni, hogy míg házasságunk elején mindig elég szűk alsógatyák kerültek számomra a fenyőfa alá, mostanában miért lesznek egyre kényelmesebbek az újak ...

Szinte látom, amint vásárlás közben kis kezével mutogatja, hogy "hát ... olyan ... olyan ... Tudja mit? Adjon egy "S"-est! Legfeljebb beveszünk belőle ..."


Ideje: Június 11, hétfő, 17:08:45 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Ajándékba fehérnemű" | Belépés/Regisztráció | 15 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Június 11, hétfő, 20:13:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem vagy egyedül ezzel a gonddal! Apukám sohasem tudta édesanyám méretét, igy kiszemelte a legcsinosabb eladót, s azt mondta neki, hogy " Olyan Magácska mérete lehet....:)))" - nos, késöbb örököltük a kis holmikat...

Nem kell centi! Titokban nézd meg a méretet...
a kis cimkén..

Zsuzsi:)))



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Június 11, hétfő, 21:07:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mindenki ismeri a viccet: megy egy férfi a villamoson és felfelé tartja mindkét markát....



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Június 11, hétfő, 23:52:53
(Adatok | Üzenet küldése)
Szerintem jobb, ha egy férfi nem vesz fehérneműt szíve hölgyének... :-)))) A méret még nem minden. Ahány nő, annyiféle kebel, és hiába adott a méret, a szabás is sokat számít, a melltartó kosarának varrása pl., mert egyes nők felnyomni szeretik, mások lenyomni inkább, valaki a kitömött melltartót veszi, hogy nagyobbnak tűnjön, és még nem beszéltünk a fazonról, színről.... Nagyon kicsi a valószínűsége, hogy olyat veszel, ami tetszik, és jól is áll is neki. Magamból kiindulva, legalább huszat fel kell próbálnom, hogy egy jó legyen... Szóval nem egyszerű dolog ez, még nekünk nőknek sem. :-)))) Inkább egy nyakláncot vegyél, vagy fülbevalót.



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- Csilike Ideje: Június 12, kedd, 00:06:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jo:) Es ha segithetk kicsit, kicsi mell=70/B- 75/B
mell= 80/B-90/C
Nagy cicik= 90 es efelett/ C-D-E :)))) Amugy a mellek nagysagat a kosar jeloli, a centiket a noknek, hmmm hogy is mondjam, jobb lenne elfelejteni:) Az egyik baratnom 110/E melltartot hord. Mar nem szarozik. Elmegy ide oda, lat egy neki tetsszo darabot, a fejere huzza es ha passzol megveszi. Na ez az extracici
:) Elvetem az irasod mint mindig:)))



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Június 12, kedd, 07:35:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A melltartó. Nem lehetne anélkül? Én "nélküle" párti vagyok, tehát sosem vennék melltartót, pedig a feleségen elinte megkért egy-egy út alkalmával, de én képtelen voltam rá. Mindig valaminek a bebörtönzése jutott eszembe. Valahogy olyan ez mintha nekünk a fütyi-alaknak-méretnek megfelelően kialakított gatyót készítenének, vagy a pulóver alá megfelelő muszlik is oda lennének kasírozva. Sosem vegyünk fehérneműt ajándékba!



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Június 12, kedd, 09:50:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Voltam én is női fehérnemű boltban és rém hülyén éreztem magam egyedüli férfiként abban a titokzatos világban. :) Végülis két eladó méretéből (megkérdeztem őket) kikalkuláltam a helyes méretet és stimmelt! Remek történet, vigyorogva olvastam!



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Június 12, kedd, 10:33:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
remek tanulmány! :) biztos védjegy a nicked. nagy-nagy üdv és bravó! a cerka-motívum (vagy cerka-hasonlat) különösen lenyügözö... :) százkettes



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- Fanta Ideje: Június 12, kedd, 10:59:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Aham! :-):-):-) Most már értem, hogy miért kapok a páromtól a fidres-fodros, selyem- csipkés, cuki kis fehérnemű helyett minden alkalommal olyan agyonunt, kit érdekel brilleket, meg egzotikus utazásokat. :-) Holott az én kis szívem sokkal jobban örülne egy kiadós méretvételnek. :-):-):-)

Betegre röhögtem magam! Köszi



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Június 13, szerda, 06:37:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:DDD Jót derültem :) Belegondoltam, hogy ti szegény pasik, mennyi megoldandó problémával kerültök szembe életetek során :) Csupa kihívás az élet számotokra :D



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- Rien25 Ideje: Június 13, szerda, 11:05:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sziamia chokito!
Megint jót röhögtem. Én is segítek egy kicsit
Mit is jelent a szám és betű? Ugyi elhangzott, hogy a szám a mell alatti körméret, a szám pedig azt jelzi, mekkora maga a cici. "A" kosárnál ez 12-14 cm-rel nagyobb mint a alsó körméret, B-nél olyan 14-16 és így tovább.
Egyébként nálunk is megvolt a gatyavásárlás sztori.
Egyik férfikollega ajánlott egy boltot, ahol jó minőségű férfi alsók voltak, olcsón. Mondom neki legközelebb, hogy nem volt megfelelő méretben.
Kollega: Mért mekkora kell?
Mondom XL.
Erre ő: ekkora segge van a faszidnak?
Én, szerényen: nem a segge nagy....



Re: Ajándékba fehérnemű (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Június 13, szerda, 22:30:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jót mulattam az írásodon, és a hozzászólásokon, amelyeket nem érdemtelenül csiszoltál ki társainkból...
Üdv.: Péter



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds