[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 199
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 200

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Ha nyár, tegyünk a gyerekek kedvére...
blue

Mint annyiszor, most is a gyerekek vannak előtérben...
Akinek van azt tudja, hogy ők mindennél fontosabbak, hát tegyünk a kedvükre...


Nagyfiam úgy gondolta, hogy vasárnap lévén egy séta nem árthat...
Egy kicsit nyüszögős voltam, mert az, aki nem annyira szereti a meleget, főként a forróságot, az jobban élvezi a klimatizált lakás fogságát, de.....- mégis engedtem. Tehát irány egy kellemes áruház, ahol minden kapható, mármint ami cd, ami játék és ami műszaki dolog.
Mivel nincs messze tőlünk ez az áruház, így a forró levegőn a séta nem volt oly kellemetlen.
Fotocellás ajtó előtt álltunk, és belépve már éreztem a kellemes hűvöset. De jó - itt is van klíma, így addig maradunk amíg nekik jó.
Természetesen a család négy tagja négyfelé ment, mert mindenkit más érdekelt. A fiúkat pc-s és playstation3-as játékok, a férjemet a mobiltelefonok, és az autós rádiók, cd-lejátszók (igaz autónk még nincs) én pedig maradtam a konyhai eszközöknél, majd a zenei cd-k fogságába kerültem. Jó, hogy meg is lehet hallgatni. Az áruházban a zenei pult úgy helyezkedik el, hogy rálátok a többi részlegre is, így a sorok között a férjem fejét láttam, tehát a gyerkőceink sincsenek veszélyben.
Levettem egy fülhallgatót a polcról és elindult a zene. Teljesen a hatálmába kerített, szinte tárncraperdültem az ütemekre. Szemem becsuktam és élveztem az énekesnő dalait.
Aztán...valahogy hangosabb kiáltás, nevetés és taps hozott vissza a valóságba. Kinyitottam szemem és mit látok...?
Mivel a playstation3-as játékokat ki lehet próbálni, - egy apuka tekemérkőzést vív a gépezettel. Annyira belemerült, hogy észere sem vette a körülötte állókat, sőt, még azt sem, hogy kopasz fejéről leesett a napszemüveg. Teljesen beleélte magát a játékba.
Elmosolyodtam.
Végül is úgy látszik nem csak én élem át a zenét, hanem más is a játékokat.
A fiúk visszatértek hozzám egy pc-s játékkal a kezükben. Már több, mint egy órája itt vagyunk, - elindulunk a kassza felé.
Még egyszer visszanéztem a tekeversenyre. Tapsvihar tört ki, az apuka legyőzte a gépet...
...szuper - gondoltam és mosolyogva haladtunk a kijárat felé...

blue
Ideje: Július 07, szombat, 13:26:54 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Ha nyár, tegyünk a gyerekek kedvére..." | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ha nyár, tegyünk a gyerekek kedvére... (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Július 07, szombat, 18:01:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem is rossz dolgot találtak ki a gyerekeid. Csak nem mindenhol van olyen áruház, ahol mindenki jól érzi magát.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds