[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 291
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 292

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Halálos fényevés
bogumil

Az első napok nehezen teltek. Az éhségtől korgó gyomrú paciensek vedelték a szódavizet, mivel vízen és a napenergián kívül mást nem vehettek magukhoz.




„Néhány évvel ezelőtt találkoztam először olyan emberekkel, akik azt állították, nincs szükségük ételre, mert ők egyenesen a fény energiájából, a pránából, a csí életenergiából táplálkoznak. Értelmes emberek voltak. közgazdász, egy híres bank megbecsült munkatársa, fogorvos, elismert, jó kezű. És hivatásos táncos, csinos fiatal lány. Valamennyien végigcsinálták azt a 21 napos „beavatási folyamatot”, amely a fénnyel táplálkozók szerint elvezet Istenhez és a halhatatlansághoz.
Azt mondták, aki a 21 napos ciklust végigcsinálja, még életében képessé válik megszakítani a születés-halál körforgását. Azóta már Magyarországon is megjelent Jasmuheen ausztrál írónő könyve, aki állítja, hogy 1993 óta nem vett táplálékot magához. Úgy tapasztaltam, hogy a módszer iránt rendkívül nagy az érdeklődés. Nem véletlenül. Az emberek rosszul érzik magukat saját bőrükben. Testi és lelki bajokkal küzdenek, keresik a megváltót, a csodálatos gyógyítót, az egyetlen igaz és üdvözítő módszert, amely megszabadítja őket rosszkedvüktől, betegségeiktől, amelynek segítségével megtalálják a boldogságot. „


A napokban nagy port vert fel az a hír, hogy egy jó egzisztenciájú család hetek óta nem vett magához táplálékot, csak a fényből éltek. Az assszony elvetélt és belső vérzésben meghalt. A 3 éves kislány csontsoványra fogyott, míg a férj életben maradt.
Az egyik fővárosi lakótelepen konszolidált körülmények között élő kis család tulajdonképpen nem tartott a környezetével kapcsolatot. Egy ezoterikus baráti körhöz tartoztak, akikkel a közeli park játszóterén szívták magukba a fényt.


*
Géza sorsa is úgy kezdődött, mint a többi gyermeké. Megszületett, oviba, iskolába, egyetemre járt és informatikusként végezve azonnal elhelyezkedett egy nagyvállalatnál. Feleségül vette Ilonkát, aki angol szakosként szakfordítóként annál a vállalatnál dolgozott, ahol Géza is. Vettek egy lakást a panelház hetedik emeletén, szépen kicsinosítotották, berendezték, belakták, majd megszületett kislányuk: Viki.
No, addig még sok víz lefolyt a Tiszán. Mivel mindketten nyitottak voltak az ezoterikus tanok iránt, beíratkoztak egy Pránanadi elnevezésű tanfolyamra. Hasonló a reikihez, de kicsit más. Ez is az energiákkal foglalkozik. Tetszett nekik a szeretet-energiával való gyógyítás és eljárogattak a klubba.
Ott ismerkedtek meg Izoldával és férjével, akik a Fényevők Szektájának a vezetői voltak. Meghívták őket előadást tartani a fényevésről. Addig-addig kacérkodtak a gondolattal, míg elkezdtek a Fényevő Klubba is járni. Jasmuheen könyve alapján kidolgoztak egy technikát. De a fényevésen kívül még sok más eretnek tant is elsajátítottak és vallottak.

Többek között elutasítottak mindenféle kórházi kezelést, gyógyterápiát. A gyógyszerfalást pedig egyenesen gyűlölték. Így történt az, hogy maga a nagymester vezette le Ilonka szülését. A gyermeket is ő avatta be. A Fényevők Chartájába írták be az adatait és adtak neki egy díszes Prána Nadis születési bizonyítványt.
Géza három év alatt Pránanadi mestertanárrá képezte magát, és úgy gondolta, hogy most már eljött az ideje a magasabb rendű élet elsajátításának is. Saját magán kezdte a 21 napos kúrát.
Túlélte. Sok meditációval és napon való tartózkodással pár kiló fogyással megúszta. Pránás társai csodájára jártak és elkezdték páran követni a példáját. Így ment ez már jó ideje. Gézát megválasztották a helyi Fényevő szekta vezetőjévé. Most már ő járt előadásokat tartani és saját példáján keresztül bebizonyítani a fényevés előnyeit.
Mivel sikeresen zárultak a tanfolyamok, és több követőre is akadt, elérkezettnek látta az időt, arra, hogy terhes feleségén és hároméves kislányán is tesztelje a módszert. Meggyőzte őket, hogy túl fogják élni, nem halnak bele, viszont megvilágosodnak általa.
Az első napok nehezen teltek. Az éhségtől korgó gyomrú paciensek vedelték a szódavizet, mivel vízen és a napenergián kívül mást nem vehettek magukhoz. Egy hét mulva már kidülledt szemekkel, apátiás tekintettel meredtek maguk elé.
Géza elhíresztelte a rokonságnál, hogy háromhetes adriai útra mennek a csoporttal, és nem lehet még telefonhívásokkal, vagy személyes érdeklődéssel zavarni őket a meditációban. Így nem is kereste őket senki sem. Egyszer aztán a nagymama úgy gondolta, hogy megnézi minden rendben van-e a lakásban és jó pár nappal a vélt hazatérés előtt átment kiszellőztetni.

Amint kinyitotta a lakás bejárati ajtaját borzalmas látvány tárult szemei elé. Az amerikai konyha nappali részében a hatalmas keverten elterülve óriási, hordószerűen felpüffedt hassal hörögve feküdt veje, Géza. Amint beljebb lépett, a gyerekszobában csontsoványan, fennakadt szemekkel hevert kiságyában Lilike.
A legborzalmasabb látvány ezután következett, melytől egyből lúdbőrössé vált Márta néni bőre. Lánya, Ilike, vérbefagyva, széjjelvetett lábakal, vércafatos hálóingében hevert a hálószoba pamlagán. Sikoltozva lépett a halott fiatalasszonyhoz, de életet lehelni már nem tudott belé.
Azonnal a mentőket, majd a rendőrséget tárcsázta telefonon. Perceken belül megérkezett a rohammentő. Megállapították, hogy a fiatalasszonnyal gyomorvérzés és spontán vetélés végzett. Értesítették a hullaszállítókat. Aztán a kislányt vették kezelésbe. Infúzióra kötötték, beszállították a gyermekkórházba.
Az apánál teljes kiéhezés általi leépülést, és hasvízkórt állapítottak meg. Őt is kórházba szállították. A hirtelen összeverődött tömeg elhűlten szemlélte a történteket. Mindenki megrökönyödött az alig ismert lakótársak balszerencséjén, és a fiatalasszony halálán.
Amikor kihallgatható állapotba került Géza, akkor fény derült a fényevés borzalmas körülményeire is. Elmondta a vizsgáló tisztnek, majd a pszichiáternek, hogy vallásos őrületben hitt a fényevés nagyszerű mivoltában, melyre családját is rákényszerítette.
Az utolsó nap eseményei összeálltak. Azon az ominózus estén felesége már-már az éhhalál küszöbén félájultan hevert a pamlagon és vért hányt. Ő pedig kínzó éhségében megszegve a fényevés törvényét, kivett egy lefagyasztott marhapacalt a mélyhűtőből és a mikróban felmelegítette.
Leült a konyhaasztalhoz és ész nélkül falni kezdte az étket. Megivott mellé egy liter sört. Hasa elkezdett hordószerűen dagadni. Felkelni sem volt ereje, hogy haldokló, vért hányó nején segítsen. Amikor pedig meglátta, hogy alul is elönti a vér a spontán vetéléstől, ájultan fordult le a székről. Ekkor következett be a filmszakadás. Rádöbbent, hogy jó dolog a fényevés, de azért más is kell a lét fenntartásához.
Megadóan vonult át a Pszichiátria zárt osztályára, hogy örökre megszabaduljon a fényevés kényszerképzetétől. Azóta felépült. Besötétített szobájában meditációval tölti szabadidejének jórészét. Ha kilép az utcára, akkor leszegett fejjel bandukolva nem akarja a napot látni. Elege lett a fényből. Már nem kér belőle, marad a zsíros marhapörköltnél és a marhapacalnál. Naponta kisétál a temetőbe halott felesége sírjához és elmond érte egy imát.


Ideje: Július 09, hétfő, 14:44:34 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Anomáliák térben és időbenÉletünk napjaink

"Halálos fényevés" | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Halálos fényevés (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Július 09, hétfő, 21:01:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Én nem mondom azt, mint sokan, akik ezt végigolvasták, hogy egy értelmes család hogy lehet ennyire hiszékeny? A Mantra egyetemen egy idős dietetikus professzor tartott nekünk előadást, és ő megerősítette, hogy létezik a fényevés, és működik is bizonyos embereknél. Én is szkeptikus vagyok ezügyben, mert a növények sem képesek pusztán fény segítségével életben maradni, pedig sokkal alacsonyabb szintű élőlények. De ugyanakkor meg az elvi lehetőségét valahol mégis elfogadom, és látom benne a magasabb szintű létforma esélyét. Anyagból vagyunk, és anyaggal táplálkozunk, mert anyagból nyerünk energiát. De az az anyag, amit elfogyasztunk, egy sokkal alacsonyabb rezgésszámú, mint a fény, következésképpen sokkal alacsonyabb szintű energiát nyerünk általa. A leghasznosabb táplálék számunkra a növényi, mert a növények közvetlenül gyűjtik be a napfény energiáját. A növényevő állat, amely a növényt elfogyasztja, ezt az energiát már alacsonyabb rezgésszintre hozza, hiszen beépül a saját szervezetébe. A növényevő állatot elfogyasztó ragadozó egy még alacsonyabb szintű energiát nyer, és ezt az energiát még tovább gyengíti. Tehát minél messzebb megyünk a táplálékláncban, annál távolabb kerülünk a fény energiájától, ezáltal a testünk lomha, alacsony rezgésű anyagokat fog beépíteni szervezetünkbe. Ezért van az, hogy a vegetáriánus emberek sokkal egészségesebbek húsevő társaiknál.

Innen már csak egy ugrás a közvetlen fényevés gondolata, de sajnos az emberi szervezet az evolúció jelen szintjén még nem alkalmas erre. Nyilván lelki fejlettségi szint kérdése is, hogy ki milyen sikeresen tudja ezt alkalmazni, és aki nem érett meg rá, az menthetetlenül meghal, mint a fenti család esetében is.
A fizika felállított törvényei már sokszor megdőltek az évezredek során, de azért néha hasznos, ha megtartjuk a kapaszkodókat amig nem tudunk mankó nélkül menni....



Re: Halálos fényevés (Pontok: 1)
- Rien25 Ideje: Július 10, kedd, 07:53:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát igen. Az a baj, hogy létezik ilyen. Hallottunk már csodákról, álmélkodtunk rajtuk, de szerintem Jézus óta mégsem próbáltak meg túl sokan a vízen járni...
Mert pl. amire az indai jógik képesek, hogy nem esznek, vagy éppen meditáció segítségével leállítják a légzésüket, életfunkcióikat, majd visszatérnek a halálból - arra nem lesz képes mindenki. Még akkor is, ha úgy tűnik, hogy ő képes erre, hogyan kényszeríthet rá másokat?
Egy terhes asszonyt főleg! Akinek a testéből egy gyerek táplálkozik, szívja el az energiát, az ételt, az ne vegyen magához semmit? És egy fejlődésben lévő kisgyerek? Egy felnőtt saját felelősségére a saját testével azt csinál, amit akar.
Saját példa: És is voltam olyan hülye, az idén a Szt. László túrán, a 70 km erőltetett meneten annyira rohantunk, hogy nem ettem csak 2 db gyümölcsöt, mindezt 12 óra megfeszített tempónál. A túra végén, amikor leültem a fűre és ittam 2 deci vizet, a gyomrom felkavarodott és valami fekete trutyit és vért hánytam. (utólag aztán kiderült, epe lehetett, de nem tudjuk biztosa,m ert eü. tiszt nem volt a laktanyában)
Nem lehet így kizsákmányolni a szervezetet! Megbosszulja. Előbb, vagy utóbb. Esztelenül csodát várni... hát...



Re: Halálos fényevés (Pontok: 1)
- blue Ideje: Július 10, kedd, 12:09:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Úgy ahogy van hülyeségnek tartom, de maga az írás, a történet jó.
A családi tragédiával kapcsolatban: ha vannak ilyen bugyuta emberek, akkor csak tegyék, de ne egy kisgyereken kisérletezzenek, ezért nagyon haragszom a szülőkre. Sajnálom a kislányt, szegénykém nem ezt érdemelte volna. Legalább az apjának lett volna annyi esze, de nem egyiknek sem volt....bocsánat, de kétgyerekes anya lévén engem teljesen felháborít az eset.

szeretettel: gaby



Re: Halálos fényevés (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Július 10, kedd, 21:56:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bogikám! A hír olvasása, hallása is megdöbbentő. Ez fantasztikus, ahogy tudod részletezni. Pirulát kellett bevennem, miután elolvastam írásodat. A fényevéssel kapcsolatban nem szólok hozzá, már sok mindent elmondtak ezzel kapcsolatban. De eszetlen dolog hozzáfogni olyasmihez, amiben tisztán nem lát valaki.



Re: Halálos fényevés (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Július 12, csütörtök, 08:44:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hihetetlen, hogy mennyi hülye él a földön! Ráadásul terjesztik is, mint egy betegséget... Az lehet a baj, hogy nincs értelmes cél (pl.: a Mars gyarmatosítása) kitűzve, csak az önmagába spirálisan záródó, loholó globálkapitalizmus, amiből megpróbálnak kilépni... Akár ilyen idiótikus eszmék útján is...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds