[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 301
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 301


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Gondolkodó: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek.


Ezzel a verssel sikerült megnyerni egy "parnasszus" c. költészeti versenyt. Vajon másoknak mi a véleménye?

Talán ennél nem született még jobb vers, csak én nem vettem észre....
Kritikákat várok. Nem én vagyok elfogult, ugye?
Payer Imre verse
Forrás: litera.hu

HALOTT NEON-FA, RÓZSÁK...

Halott neon-fa, rózsák...
Úgynevezett valóság.
Jó a játék? Halleluja!
A szabadság süket duma.
A szabadság süket duma.

Dúl a demokrácia.
Heroin és heroina
Kéz a kézben a 7-esen
Bekokszolva teljesen.
Bekokszolva teljesen.

A járatok vidáman
No meg fenyegetően
Közlekednek az
Embertelen verőben
Embertelen verőben

Himnusz? Kölcsey?
A pláza görcsei!
Prófétából - kültag.
Az utak eldugultak.
Az utak eldugultak.

http://www.litera.hu/primor/elsonyilvanossag/21751.html
Ideje: Augusztus 04, szerda, 20:33:10 - Halogen

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek." | Belépés/Regisztráció | 22 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Augusztus 04, szerda, 20:56:44
(Adatok | Üzenet küldése)
Ilyen verset (ha elég türelmes vagyok) naponta 20-at olvashatok.
A semmiről - semmit. Sehogy.
Közömbös "érzetet" kelt a vers.
Ennél mi lehet rosszabb?



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- mihail Ideje: Augusztus 04, szerda, 20:59:36
(Adatok | Üzenet küldése)
ez nem fog bekerülni a kötetünkbe



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: Augusztus 04, szerda, 21:11:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem nem tetszik. Megnéztem a honlapon, de nem derült ki, kik voltak a zsűri tagjai. Lehet erről tudni valamit?



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- csingi Ideje: Augusztus 04, szerda, 21:23:08
(Adatok | Üzenet küldése)
Ez egy nulla. A Boci-boci tarkának is kb ilyen irodalmi értéke van. Annak is - se füle, se farka.



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Augusztus 04, szerda, 21:52:09
(Adatok | Üzenet küldése)
Ennél rosszabb verset még nem olvastam!!!
Ilyet bárki képes összehozni nem egészen tíz perc alatt. De szerintem ennél csak jobbat!



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- káma Ideje: Augusztus 04, szerda, 22:45:20
(Adatok | Üzenet küldése)
Atyaég! Csak két dolog jutott eszembe.
Az egész "süket duma", hogy idézzem az "írót".
Ezt hívják ma költészetnek?



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- mihail Ideje: Augusztus 05, csütörtök, 08:16:10
(Adatok | Üzenet küldése)
Hát ezért fontos amit a prof írt!



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- csizi Ideje: Augusztus 15, vasárnap, 12:36:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az tényleg értelmes volt, amit prof írt, sajnálom hogy félreértődött párszor, de ebben a versben azért több van szerintem mint gondoljátok.

Elég problémás ez a mai világ ahhoz, hogy valaki ilyet írjon. Pesze régebben sem volt könnyű, csak azokat nem éltük át, és .....



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- egryartur Ideje: Augusztus 23, hétfő, 01:40:28
(Adatok | Üzenet küldése)
Nézzétek meg a Szép versek 2004 kötetet, tele van az ilyen fajta szeméttel.



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- acsdaniel Ideje: Augusztus 27, péntek, 10:32:49
(Adatok | Üzenet küldése)
Az utolsó versszak nagyon jó.

dani



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- Gradvolt-Endre-30Y Ideje: Szeptember 09, csütörtök, 17:25:16
(Adatok | Üzenet küldése)
Látjátok, ez tényleg érdekes.

A zsűri-kérdésbe nem mennék bele, mert sértő lenne, ha azt gondolnám, hogy talán nem véletlenül nem voltak feltüntetve név szerint, és ilyenkor nagyszerű áthidaló megoldás minden "a zsűri kuratóriuma" és "az elnökség"-szerű kiterjesztés a döntésük aláírására.

Megítélni a vers minőségét? Erre sem érzem magam hivatottnak. Tényleg utolsó versszak első két sora. Ennyi. A többi engem nem közömbösen érint, hanem egyenesen bosszant, ez azért talán jobb, mert valami hatást mégis elért. És végül is ez a funkciója recepcióesztétikailag egy versnek. :)

Aztán kíváncsiságból beírtam Payer nevét a Google-ba, és az 1920 találatból rákattintottam az egyikre, ahol megnézhettem Payer imre pátosszal teli, elszánt tekintettel az ég felé meredő arcát. De még ezzel sincs semmi gond. Ahogy a versekkel szemben van egy bizonyos minőségi elvárásom, úgy a költőkkel szemben is egyfajta mentalitásbeli. És belé én nem azt láttam, amit keresek egy kortárs költőben. Valószínűleg ő is ugyanezt gondolná rólam, ha rákattintana egy fotómra, ahol narancssárga hajjal, szemtelenül, és iróniától csöpögve bámulok a fényképezőgépbe. És ez rendben is van így, mi lenne ha csupa egymásnak szimpatikus költő írna egymásnak szimpatikus verseket? Eltűnne minden valamirevaló feszültség az irodalmi palettáról.

A gond csak az, hogy ez nem olyan szintű ellenérzés, mint mondjuk Ady és Kosztolányi között. De lehet, hogy nem látom jól, és én nem vagyok elég haladó szellemiségű egy ilyen vershez. Sebaj. Akkor is aláírom, névvel, hogy ilyet én 18 évesen kreáltam.

UI: igazságos persze akkor lennék, ha most venném a fáradságot, és több versét is elolvasnám, mielőtt bántani kezdem. De az adott kérdésnél maradva (még ha egyébként jó költő is lenne Payer), ez a zsűri most tényleg nem a legfényesebb döntését hozta.

Endre



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- Gradvolt-Endre-30Y Ideje: Szeptember 09, csütörtök, 17:28:19
(Adatok | Üzenet küldése)
Bocs, 15 évest akartam írni.

Ui: És ez nem a 15 évesek ellen szól. :)



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- Halogen (tukkancs@zwallet.com) Ideje: Szeptember 11, szombat, 08:45:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Payerről a KIA-ban is olvashatsz, nemrég doktorált kortárs irodalomból az ELTÉ-n, egy olyan dolgozattal, amely ellen kivívta még Tandori haragját is (fent van Vitatható-e a Tandori-reakció? c. cikkem adalékként))
A kezdeti versei nagyon energikusak voltak, a képek és a versformák letisztultak. Mostanában pozitív kritikát csak a kapcsolati révén kap. Első kötete az OSZK adatbázisában benne van, és a literán is publikál. Itt elolvashatod a többi nyertes verset is, mondom Neked: azok a 12 éves szintet sem érik el!



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- Halogen (tukkancs@zwallet.com) Ideje: Szeptember 16, csütörtök, 21:16:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Endre, utánanéztél a pasasnak, Érdekelne a véleményed!



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- rozsa Ideje: Március 22, kedd, 02:47:08
(Adatok | Üzenet küldése)
Jézusom!



Re: Mikkel nem nyernek, de most nem irigységből, kritikát kérek. (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Május 03, kedd, 08:37:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A mondanivaló az igaz, SAJNOS de ez van !! Talán az is igaz, hogy mindezt jobban is meglehetett volna írni, de belőle így kívánkozott ki !!
Én azthiszem nem a költőt kell hibáztatni, hanem a zsűrit, de az Ő döntésüket is csak akkor, ha a többi vers tényleg jobb volt ! Abból választottak, mit eléjük tettek, gondolom. De ez csak egy éretlen amatőr véleménye persze.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds