[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 220
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 220


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Összefogás karácsony előtt
Si

Ági szinte végig nem hitte el, hogy Végh Sándor, Juhász Gyula díjas költő köszöntése neki szól, hogy a könyvek kiadása ajándék és saját könyvét dedikálhatja.


„A LELETEI MÖGÖTT REJLŐ EMBER

Ötven éven át elvesztem zárójelentéseim mögött.
Egy beteg vagyok a sok közül.
Most kilépek és elmondom történetemet.
Megmutatom magamat a verseim által.
Álmom, hogy ezzel segítsek azoknak,
akik még nem tudják,
hogy a feneketlen pokolból is ki lehet jönni…”


Ági egy a sok közül, akiket nem kímélt az élet. Nyitott gerinccel született és ma már súlyosan mozgáskorlátozott, rokkantnyugdíjas, aki nagyon nehéz körülmények között él. Egyetlen kapcsolata a világgal a Barátok Verslista tagsága. Eddig csak velük osztotta meg gondolatait, verseit.
Nem tudom, hogy a barátság, a sajnálat, vagy a közeledő karácsony sugallta a gondolatot, hogy kellene egy nagy örömet szerezni neki. Hadd lássa nyomtatásban is verseit, amire anyagi helyzete miatt reménye se lehetne. Ehhez széleskörű összefogásra, és támogatásra volt szükség.
A Fullextra az elsők között ajánlotta fel segítségét, de más irodalmi portálok és magánszemélyek is csatlakoztak az akcióhoz.
Sikerült. A két fő szervező, Gitta és Attila múlt hét végén Ági könyveivel elutazhatott Szegedre, hogy ottani barátaikkal együtt ünnepélyesen átadják az ajándékot.


Megrendítő volt látni Ági és a köszöntésre összegyűltek meghatottságát, a közös öröm adta boldogság könnyeit.
Ági szinte végig nem hitte el, hogy Végh Sándor, Juhász Gyula díjas költő köszöntése neki szól, hogy a könyvek kiadása ajándék és saját könyvét dedikálhatja.



- Remegett a keze és talán a lelke is - a miénk biztos -, amikor első dedikációit írta. Arcán látszott a tiszta és őszinte öröm. Csodaként élte át az estét, és mi is - mesélte Attila.
- Ezért szerveztük az egészet, de magunk sem tudtuk elképzelni, hogy ilyen örömöt fog okozni, ha láthatunk egy boldog embert, láthatunk valakit, aki visszanyerte az emberekbe vetett hitét, és hogy magunk is megtapasztalhatjuk a baráti összefogás értelmét, erejét.
Rövid beszámolómat Ági gondolatával fejezem be, melyet könyve záró soraiból idézek:

„Utószó
Szeretném még elmondani, hogy megbékéltem.
Elfogadom sorsomat, minden napom ajándék.
Lehetőség arra, hogy segíthessek magamon,
másokon. Hogy mindenkinek minden adódó
alkalommal elmondjam: szeretem!”

Ideje: December 04, kedd, 19:41:12 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Összefogás karácsony előtt" | Belépés/Regisztráció | 19 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: December 04, kedd, 20:10:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Meghatott ez a történet. Azt hiszem, Ági életét egy felejthetetlen élménnyel ajándékoztátok meg. Jó érzés ilyen eseményről hallani ebben a rideg világban... Köszönet érte! Örülök, hogy részese lehettem Ági boldogságának.
Szeretettel: Kati



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: December 04, kedd, 20:42:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csodálatos gondolat és még csodálatosabb, hogy meg is valósult, igazi nemes lélekre vall.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: December 04, kedd, 21:00:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bizony, ez az az eset, amikor jobb érzés adni, mint kapni. Mindannyian ott vagyunk gondolatban veletek .Isten éltessen sokáig Ágika! Kívánom, hogy jövőre egy újabb könyvre gyűjtsünk! Köszönjük, hogy megírtad, kedves Sida.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: December 04, kedd, 22:35:57
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyszerű, hogy összefogással ekkora örömet tudtatok szerezni Áginak.
Neki külön is garatulálok könyve megjelenéséhez!



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: December 05, szerda, 06:21:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örömmel teli, igaz pillanatokat kívánok ismeretlenül is Áginak!

fényesi TJános




Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- Anisse Ideje: December 05, szerda, 10:05:25
(Adatok | Üzenet küldése)
Sziasztok!

Hát igen....
Sikerült a meglepetés, sikerült örömet okoznunk Áginak.
Nagyon aggódtunk, hogy ezt a meglepetést hogyan tálaljuk, mivel féltettük az egészségét - ugyanakkor teljes meglepetést szerettünk volna.
A kötet teljes titokban készült, Ági semmit nem sejtett. A kötet anyagát egy pdf változatból szereztük meg, alakítottuk és szerkesztettük át.
Nagy örömünkre a kötet megjelenését nemcsak a Barátok Verslista vezetői támogatták, hanem első szóra a kötet megjelenése mellé állt Anna, a FullExtra vezetője is. A kötetet az Irodalmi Rádió, a Másképp látók és a Napvilág Íróklub vezetősége is támogatta. Nagy öröm ez, hiszen nagyon ritka az a cél, ami mellé több irodalmi társaság is oda áll..., és ez tényleg olyan cél volt, ami a közös összefogás nélkül nem valósulhatott volna meg. A kötetet magánszemélyek is támogatták az ország kül. részéről és külföldről is.
Öröm volt a kötetet átadni, jó volt látni azt az örömöt ami Ági arcán látszódott.
Ilyenkor érzem azt, hogy megéri az amunka amit csinálunk, még akkor is ha néha nehéz, néha gondok vannak, néha nem könnyű egy-egy társaságot vezetni. :)
Remélem több hasonló eset lesz, és több összefogás a közeljövőben is.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: December 05, szerda, 10:05:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jólesik olvasni az örömről! Egy kis fény ez. Köszönet érte!



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- winner Ideje: December 05, szerda, 10:09:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az ajándékozás öröme sokkal nagyobb mint egy szép ajándéknak örülni.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: December 05, szerda, 10:31:00
(Adatok | Üzenet küldése)
Tiszteletet érdemlő vállalkozás. Az enyém maradéktalanul a Tiétek.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- stefanicus (stefanicus.h.f@hotmail.com) Ideje: December 05, szerda, 11:23:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hello kedves SI !

köszöntelek és nagy örömmel olvastam soraid ,sok szeretettel gondolok Tireátok
mvh:shf



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: December 05, szerda, 13:32:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
"HÁLÁS KÖSZÖNET!!!

Végtelen szeretettel köszönöm a hatalmas összefogást érettem!

Nagyon boldoggá tett a sokak szeretete, ami felém sugárzott a könyvem kiadásából!
Míg élek, sem tudom viszonozni!
Szép adventet, Mikulás bácsit, áldott Karácsonyt, és nagyon boldog új esztendőket kívánok mindenkinek!! Megtiszteltetés számomra itt lenni közöttetek! Nagy szeretettel: Ági"

Engedelmetekkel ideillesztettem Ági köszönetnyilvánítását.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: December 05, szerda, 13:44:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok Áginak, és mindenkinek, akik ebben az összefogással örömet okoztan neki. A köteten keresztül pedig mindannyiunknak.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: December 05, szerda, 17:01:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Meghatott ez a szeretet, melyről írtál, Klárikám. Az Utószó pedig gyönyörű, szeretném megjegyezni.
Szeretettel:
Zsuzsi:)))



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 05, szerda, 18:34:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Boldog vagyok, hogy sikerült a meglepetés, és sikerült ezzel a kötettel boldoggá tennünk Ágit. Örömmel vettünk rész benne. Kedves Ági, szeretettel várunk itt is, nézz be hozzánk is...:))))



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- piroman Ideje: December 06, csütörtök, 11:15:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ti vagytok az angyalok.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: December 07, péntek, 13:01:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örömet okozni másoknak az egyik legnagyszerűbb dolog a világon.
Jó emberek Vagytok!
Péter



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- parakalo Ideje: December 08, szombat, 16:33:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Megrendítő, amiről írsz. Szeretném remélni, hogy nem egyedi eset az efféle összefogás és nem csak karácsonyra korlátozódik.



Re: Összefogás karácsony előtt (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: December 09, vasárnap, 16:32:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
De szép ajándék ez, egy beteg embernek meg különösen az lehetett!!!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds