[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 137
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 137


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Beszélgetős: Londonban sej...! (2. rész)


Még mindig megérkezésünk napján, a White Hallból a Trafalgar Square felé vettük az irányt.




Itt aztán tényleg ízelítőt kaphattunk a nyüzsgő, londoni forgalomból. A nekem annyira tetsző piros emeletes buszok, a híres londoni taxik (melyek már nem annyira bumfordiak, mint korábban, éppen ezért annyira nem is tetszettek), személyautók és turisták látszólagosan kaotikus összevisszasága lenyűgözött. A térre éppen a Nelson emlékművel szemközt érkeztünk. Balra rácsodálkoztunk az Admirality Arch-ra, ami igazán akkor lehet igazán látványos, amikor a királynő és kísérete ünnepélyes alkalmakkor hintóin átvonul alatta. Újabb borzongás – nem hiszem el, hogy itt vagyok!



Az admirális egészalakos szobra egy ötven méteres oszlopon áll, és négy hatalmas oroszlán őrzi. A teret januárban is működő szökőkutak ékítik, szépséges „előjátékaként” a háttérben magasodó National Gallery épületének. Idő híján dönteni kellett, hogy a három leginkább minket érdeklő múzeum közül melyiket nézzük meg – mivel a British Múzeum mellett döntöttünk, így innen némi hiányérzettel távoztunk. No, de újabb ok, hogy egyszer még visszatérjünk ide.

"

Következő állomásunk a Leicester Square. Itt találtunk rá a híres Odeon Filmszínházra, a tér közepén Chaplin szobrára leltünk, és köröttünk a földön pedig betonba ágyazott kézlenyomatokra. A „nagy öregek” közül elhoztam Charlton Hestonét (ifjabbak kedvéért Ben Hur). Egyébként az egész hely a színházról és a moziról szól – többek között akciós színházjegyeket kapsz „utcán át”.



Továbbindultunk, egyenesen Chinatown-ba.


Természetesen betértünk egy kínai étterembe is. Az épületek itt is a viktoriánus kort idézik, annak ellenére, hogy természetesen mindenhol televannak keleti motívumokkal, de a belül szűk, kacskaringós, emeletes szerkezetű kialakítás is a szállásunkra emlékeztetett. Nem mondom, hogy jobb volt, mint az otthoni kínai, de sajnáltam volna, ha kihagyom.
Miután adtunk a kulináris élvezeteknek, továbbindultunk. Nem mindig tudtam, hogy mit, de folyton fotóztam.




A következő állomás, ahol viszont rögtön tudtam, hol vagyok, a Piccadilly Circus. Sokan szidják ezt a teret a ronda neonreklámok miatt, de én hiszem, hogy ezek nélkül, önmagában az Eros-szobortól aligha lenne ennyire népszerű ez a hely. Meg egyébként is. Sokan utálják a párizsi Eiffelt is - én szeretem. Azt hiszem, engem hívnak úgy, hogy "A Hálás Közönség" :)





Pestiesen szólva, van „fílingje” a térnek. Túl a neonreklámokon a szebbnél szebb épületek pazarul kivilágítva, itt is a szokásos nyüzsgés, forgalom – nem lehet unatkozni itt se.
És még mindig csak mentünk. Valami mindig útba esett. Hol egy pub, hol valami más fotótéma. Közben pedig ránk esteledett. Nagyjából kezdett körvonalazódni az elkövetkező napok programja.



Folyt. köv. Cikk 1. részét lásd itt:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2747
Ideje: Január 30, szerda, 10:22:13 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Ország Világ

"Londonban sej...! (2. rész)" | Belépés/Regisztráció | 32 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- blue Ideje: Január 30, szerda, 12:05:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A neonreklámok tetszettek, a bár hangulatos, az épületek csodásak...hol a következő rész?

pussz: gaby)))))



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Január 30, szerda, 12:11:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
most én mondom jó lenne eljutni ide...lenyűgözőek a képeid...köszi



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- boblogan Ideje: Január 30, szerda, 15:33:16
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon apró adagokban tálalod... Vagy én vagyok túl falánk? :))) De csak, mert jóóó! :)



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Január 30, szerda, 16:27:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mentek, mentek, mendegéltek... hopp! Egy pub! Ide betértek! Aztán megint csak mentek, mendegéltek, mígnem egy újabb ivóig elértek. Ezzel vége is lenne a mesének, de mindezt Neti lefotózta, ezért a legnagyobb tószt a
zövé. Hát. Még, még, nem unjuk meg! Nekem nem tudom mikor lesz hasonló szerencsében részem...
Latolgatok, hogy londoni kiállítás, múzeum, vagy moszkvai Mauzóleum?
Nem lenne kérdés. Majd megmondom a páromnak, csak kérd és
megyünk.
Addig meg Netit olvassuk.:-)



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- winner Ideje: Január 30, szerda, 18:36:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A Piccadilly Circus nekem is nagyon tetszett. Igaz a lépcsőn üldögélve majdnem ellopták a fényképezőgépemet.
Várom a folytatást. Ja és még mindég nagyon jók a képek.



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- Angeli Ideje: Január 31, csütörtök, 11:41:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is én is! De jó hely! Nagyon klassz, ahogy végigvezetsz Londonon Neti! Várom a következő részt! :-)



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- Paris (hulkamania@tvn.hu) Ideje: Január 31, csütörtök, 12:06:20
(Adatok | Üzenet küldése)
Csak jelzem... olvasom ezt a kis beszámolót. :) Sok mindent hozzá tudnék fűzni, de inkább nem teszem. Jó mindent csak a Te perspektívádból olvasni.



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- Paris (hulkamania@tvn.hu) Ideje: Január 31, csütörtök, 13:36:34
(Adatok | Üzenet küldése)
:)
Hát csak ilyeneket akartam írni, hogy Charlton Heston egyik kedvencem, meg, hogy egyszer én is elmennék Londonba. Szép hely az biztos. És csak zárójelben: ha Pest minden házát felújítanák, kezdenének valamit a panelekkel, és kitakarítanák az egészet, számomra az is volna ilyen szép, mint London.



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- Móka Ideje: Január 31, csütörtök, 14:03:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon élvezetes ez a virtuális séta és a fotók...magamhoz ölelem a világot.Szépek a képek Neti...



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Január 31, csütörtök, 18:47:03
(Adatok | Üzenet küldése)
Ha nehezen is, de csak elértem Londonba. Akarom mondani, ide, a "TE" Londonodba. Továbbra is szép, amit látok!



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Január 31, csütörtök, 20:35:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon klassz az élménybeszámoló , jól sikerült fotókkal. Azt mondják, hogy Londonban nem lehet csalódni. Hát most már elhiszem!: )
Várom a folytatást!



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Február 03, vasárnap, 03:22:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csodásak a képek Netikém s én továbbra is szívesen látogatok ide el hozzád! Jöhet a többi is: Zsuzsi



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Február 03, vasárnap, 16:37:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Olvaslak Neti és közben nagyokat sóhajtozok...Mennnyi élmény! A képeket is többször megnézegettem, nagyon jók! Talán egyszer én is eljutok oda..:)



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Február 03, vasárnap, 18:27:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Még mindig irigykedem, de örülök, hogy ilyen csodálatos helyen lehettél. Örök élmény marad számodra és igazi kincs. Én is gazdagabbá váltam a képeid által. Puszi.lena



Re: Londonban sej...! (2. rész) (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Február 04, hétfő, 08:30:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Továbbra is szuper városvezetés Versírás mellett foglalkozzál fotózással is.Nagyon jók a képek is. üdv. Józsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds