[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 169
Tag: 0
Rejtve: 1
Összesen: 170


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: Ez volt a hét


Tudja valaki, hogy ki fedezte fel Colombust?


Ha a fantázia hazugság, én megrögzött hazudozó vagyok.


Mostanában a cigisdobozokra többek között ilyeneket írnak: A dohányzás halált okozhat.
Ami azt illeti, minden más is halált okozhat. Sőt, tovább megyek: maga az Élet az, ami halált okozhat. Mégse mondja senki, hogy ne éljünk, mert abba bele lehet halni.


Balatoni vendéglátósok és sok más idegenforgalmisták kérelemmel fordultak a Magyar Parlamenthez, hogy az alkosson egy törvényt, amely szerint az idén - sőt, ezentúl mindig - Augusztus 20-a Augusztus 31-én legyen megtartva.


Tévedés, hogy öregen megunjuk az életet. A helyzet éppen ennek az ellenkezője.


Mivel felmerült a változtatás azonnali szükségessége, Medgyessy Péter hosszas tanakodás és egyeztetés után, úgy alakította át Kormányát és a Minisztériumokat, hogy minden maradt a régiben.


A nyárban az a rossz, hogy mindig ezt suttogja: múlok, múlok...


A görögországi Nyári Olimpiai Játékokon olyan fokú a biztonsági készültség, hogy a résztvevő sportolókat is csak hosszas könyörgés után engedik be a stadionokba.


A Kulcsár-ügy legbizzarabb momentuma maga Kulcsár. Azaz a neve. Nomen est Ómen.
(De most úgy tűnik rácáfol erre. Nem nála lesz a zárka kulcsa.)


A FIDESZ sérelmesnek tartja - ezért az Országgyűlés rendkívüli összehívását követeli -, hogy a Kormány újfent és megint nem neki privatizál.


A törökbálinti valóban és ténylegesen felesleges görögtűzben illetékes rendőrfőkapitány közleményben helyesbítette az első, kissé elhamarkodott nyilatkozatát. E közlemény szerint a fekete lőpor nem is annyira fekete.


Miért szeretem az érett nőket?
- Mert hervadt bőrüket, kissé megereszkedett mellüket méltósággal viselik.
- Mert azt éreztetik velem, hogy az elmúlás, a múlandóság a legtermészetesebb dolog a világon.
- Mert a legkisebb mozdulatomból kitalálják, mit szeretnék, és készségesen teljesítik minden kívánságom, sokszor még az előtt, hogy megfogalmazódna bennem.
- Mert könnyen és természetesen kialakítható velük a kétoldali bizalom légköre; pl. nem kell feszengve és kínlódva visszatartani a szellentést.
- Mert parfümjük mindig tavaszi-virág illatú, és ez olyan megható.
- Mert okosak.

Miért nem szeretem az érett nőket?
- Mert bőrük hervadt, mellük kissé megereszkedett, és még büszkék is erre.
- Mert bogarasak és szokásaik rabjai.
- Mert testükkel állandóan az elmúlásra figyelmeztetnek, főleg lefekvés előtt: néha egy órába is beletelik, amíg alváskész állapotba hozzák magukat.
- Mert horkolnak.
- Mert okosak.

Miért szeretem a fiatal nőket?
- Mert bőrük sima és bársonyos, mellük feszes és bimbóik az eget kukucskálja, és büszkék erre.

- Mert a felfedezés izgalmával és gyönyörével ajándékoznak meg.
- Mert változatosak és kaotikusak.
- Mert sose tudja az ember hányadán áll velük.
- Mert nem kell nekik parfüm, a nélkül is tavaszi-virág illatú a bőrük.
- Mert buták.

Miért nem szeretem a fiatal nőket?
- Mert testük bár üde és fiatal, de meg vannak győződve róla, hogy mindig is ilyen marad.
- Mert arrogánsak.
- Mert ügyetlenek a szerelmi praktikákban.
- Mert beképzeltek és féltékenyé tesznek.
- Mert buták.



Az orvosomnak elmondtam a panaszom: a világ olyan undorítóvá kezd válni, hogy állandó hányingert érzek. Az orvosom azt javasolta, hogy fogyasszak kevesebbet a világból, és sétáljak sokat a friss levegőn.


Az adriai ingatlan-vásárlásai ügyében az Őt ért vádakra reagálva, Demszky Gábor értetlenségét fejezte ki. Bármely magyar állampolgár - mint mondta - megteheti ezt, aki elvált, gyerektartást fizet és Budapest főpolgármestere.


Ideje: Augusztus 15, vasárnap, 00:00:01 - Paulus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Ez volt a hét" | Belépés/Regisztráció | 9 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- csingi Ideje: Augusztus 15, vasárnap, 08:22:21
(Adatok | Üzenet küldése)
:)



Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- kerlac Ideje: Augusztus 15, vasárnap, 11:25:39
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon jó :)



Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- Paulus (pars@freemail.hu) Ideje: Augusztus 15, vasárnap, 23:55:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszi mindkettőtöknek!



Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- káma Ideje: Augusztus 15, vasárnap, 23:59:09
(Adatok | Üzenet küldése)
:)



Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: Augusztus 16, hétfő, 15:09:18
(Adatok | Üzenet küldése)
Nem hiszem, hogy az okosság vagy butaság a korral van összefüggésben. Egyáltalán nem értek azzal egyet, amit a fiatal nőkről írtál.



Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- ukume Ideje: Augusztus 19, csütörtök, 13:40:49
(Adatok | Üzenet küldése)
"Az élet halált okozhat
Autor:: ukume
Dátum:: 08-13-2004 @ 08:23 am" (örülök, hogy kölcsönösen olvassuk egymást :) )



Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Augusztus 29, vasárnap, 17:16:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia! Van amiben vitatkoznék Veled, de nagyon tetszett.
Talán azért, mert nő vagyok / isten bizony!!/,és
ha minden nőre igaznak találod amit irtál, hát....
na ezért van bennem némi vitához késztetés.



Re: Ez volt a hét (Pontok: 1)
- sotto Ideje: December 14, kedd, 13:03:57
(Adatok | Üzenet küldése)
nem rossz, bár a stílus ismerős. paradoxon-ív, lebilincselő hangnemben. más írásaidban is éreztem, hogy előítéletes vagy és általánosítasz, de kit érdekel? :)
szórakoztató vagy, de nem felszínesen.
s



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds