[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 221
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 221


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Új színes hírek - 1.


Hosszú szünet után újra az interneten fellelhető meghökkentő és érdekes (elfogadott és leendő) Guiness-híreket kötöttem egy kisebb csokorba...


Hosszú szünet után újra az interneten fellelhető meghökkentő és érdekes (elfogadott és leendő) Guiness-híreket kötöttem egy kisebb csokorba – különösebb irodalmi értéke nincsen, de kikapcsolódásképpen jót tehet.

Majidiyeh, Libanon – Nem kerülhet be a világ legfiatalabb dohányosaként a Guinness Rekordok Könyvébe az az öt éves libanoni kisfiú, aki három éves kora óta rendszeresen cigarettázik. A fiút szülei nemhogy lebeszélték volna erről a szokásról, hanem egyenesen bátorították rá. Az ötéves Abdel Karim al-Ali úgy gondolja, hogy a cigizés még a játéknál is jobb. A Rekordok Könyvének szóvivője azonban elmondta: gyűjteményükben nem szerepeltetnek gyerekeket (pláne nem dohányzót), mert gyakran nem saját, hanem szüleik akaratából próbálnak csúcsot felállítani.

Bangalore, India – Megdöntötte a foggal történő kókuszdió-hámozás világcsúcsát egy indiai férfi, bár eredménye még nem hivatalos. Gautam Verma 42 másodperc alatt három kókuszdiót lehántol fogai segítségével. A hivatalos világrekord 30 másodperc, de ennyi idő alatt csak egyetlen kókuszdiót sikerült lecsupaszítani az előző csúcstartónak. Gautamot máris megkereste egy fogrémgyártó cég. Az indiai cifrázza is: motorkerékpározás közben mutatja be tudományát.

Románia – Megsemmisítő, 41-0-s vereséget mért ősi ellenfelére egy focicsapat a román első ligában. A Carpati Mirsa játékosai és a drukkerei nem hittek a szemüknek, amikor az Avintul Dirlos elleni, szinte mindegyik támadás góllal fejelődött be. Ezt a vereséget soha sem fogják kiheverni – nyilatkozta a meccs után Liviu Baca, a győztes klub kapitánya. A Guinness Rekordok Könyve szerint a nemzeti profi ligákban ilyen arányú győzelem még nem történt, egyedül a skót bajnokság 1885-ös meccse közelíti meg ezt az eredményt. Akkor az Arbroath 36-0-ra győzte le a Bon Accord együttesét.

Megdöntötte a hangos olvasás világrekordját egy svéd színész August Strindberg írásainak tolmácsolásával. A malmöi könyvvásáron lépett fel Lars-Göran Carlsson színész és rendezô, és mivel nagy Strindberg-hívő hírében áll, úgy döntött, hogy kedvenc szerzőjének műveiből tart egy teljes napnál hosszabb felolvasást. A korábbi rekord 24 óra 24 perc volt. Végül 25 órán keresztül zengte az Álomjáték, a Júlia kisasszony, a Haláltánc és más komor művek írójának sorait. Időnként 5 perc szünetet engedélyezett magának és így összesen 5 és fél könyvet sikerült felolvasnia. "Nem féltem attól, hogy elmegy a hangom. Attól már inkább, hogy elbóbiskolok közben" - vallotta be őszintén Carlsson.

Új ordítási világrekord született a stadionbeli szurkolókórus-hangerő kategóriában. Immár hivatalosan is megerősített mérés szerint az amerikai Denver Broncos csapatának drukkerei 128,7 decibellel üvöltöttek, és 3 decibellel harsogták túl a korábbi világcsúcsot, amely két éve egy írországi rögbimeccsen született. Tíz másodpercen át a Denver Broncos hívei akkora hangerőt gerjesztettek a denveri stadionban, mint amekkorát egy Boeing 747-es óriásgép, egy jumbó kelt – mondták a Guinness Rekordok Könyvének illetékesei. A szurkolók rekordsikerű ordítása ellenére csapatuk 28:11-re kikapott.

Queensland, Ausztrália - Egytől egymillióig az összes számot legépelte az ausztráliai Les Stewart. Stewart az első “egy” szócskát 16 éve és hét hónapja írta be. A gépeléshez, amelyet egy ujjal vitt véghez, hét írógépet, ezer tintaszalagot, és 19 ezer 900 ív papírt használt fel a rekorder. Stewartnak két órába tellett egy papír teleírása, és átlagosan napi három oldalt teljesített.

José Cueto Cairo kubai szivarsodró 11 méter és négy centiméter hosszú szivart készített, hogy bejusson vele a Guinness Rekordok Könyvébe. Az eseményről beszámoló rádiójelentés szerint Cairo kizárólag Pinar del Rio tartományban termesztett, a világon legjobb minőségűnek tartott dohányból sodorta a szivart.

Új világrekordot állított fel lemezfeltevésben egy diszkzsoké a németországi Schwetzingenben (Baden-Württemberg). 130 órán keresztül megállás nélkül cserélte a lemezeket KonG és segítőtársa a Café 501 nevű diszkóban, s csak akkor hajtották álomra a fejüket, amikor alaposan túlszárnyalták az addigi 111 órás rekordot. Rekordkísérletük közben óránként öt perc pihenőt tarthattak.

Az alsó-szászországi Hamelnben élő 60 éves Walter Bahre körülfutott Németország határai mentén és 69 nap alatt 5306 kilométert tett meg. Ezzel a teljesítményével felvételt nyert a Guinness Rekordok Könyvébe. A hosszútávfutó 1999. szeptember 9. és november 16. között már kétszer megtette meg az utat a német határok mentén, hogy adományokat gyűjtsön az "Aktion Mensch" elnevezésű mozgalom számára.

Valle Lomellina, Olaszország - Christiano Rizatto (24) bizonyult legeredményesebbnek az idei szúnyogagyoncsapó olasz bajnokságon: a 15 perces versenyidő alatt összesen 23 szúnyoggal sikerült végeznie.

Soltau, Németország - Világrekordot állított fel póznán ülésből a müncheni Peter Goldmann (33), aki 2423 órát kuporgott a magasban a soltaui IV. Nemzetközi Póznán Ülési Világbajnokságon, megdöntve ezzel a hesseni Regina Odeh egy évvel ezelőtti 2394 órás rekordját.

Marokkó – Megállították a hét végén annak a 13 éves marokkói fiúnak a tüsszögését, aki folymatosan végighapcizta az egész múlt hetet. Az ifjú rekorder akaratán kívül több mint 1100 tüsszentést eresztett el a hat nap alatt, ami átlagosan napi kétszáz hapcit jelentett. A megrökönyödött orvosok végül egy hatalmas adag altatót írtak fel neki, aminek köszönhetően mély, tüsszögésmentes álomba merült. Azt még senki sem tudja, mi lesz, ha felébred.

Allahabad, India – Rajendra Kumar Tiwari, szemétgyűjtögetésből élő helyi lakos elhatározta, hogy ő lesz a világon az egyetlen ember, aki elmondhatja magáról: egy tucat égő gyertyát egyensúlyozott bajuszán. Az elhatározást tett követte, a mester mutatványa közben még táncolt is, tardicionális indiai népzenére. Tiwari úr, akinek bajsza megúszta a produkciót néhány kisebb pörkölődéssel, most abban reménykedik, hogy bekerül a Guinness Rekordok Könyvébe.

Varsó, Lengyelország - Ismét egy lengyel nő nyerte az ordítás-világbajnokságot. A 300 fős mezőnyt 126,1 decibeles üvöltésével utasította maga mögé Dagmara Stanek. Torka hangereje egy légkalapácséval vetekszik - jegyezte meg érzékeltetésként a Reuters. Stanek bizonyult tavaly is a leghangosabbnak a világ egyetlen olyan ordítás-bajnokságán, amelyet Japánon kívül rendeznek. A férfiak közül ugyancsak a tavalyi hangbajnok győzött: Pawel Dabrowskinak 125,3 decibeles ordításra futotta hangerejéből. A lengyelországi Goldapban rendezett versenyre az Egyesült Államokból is érkeztek ordítók, de a mezőny zöme európai volt.

Lancashire-i bevásárlóközpont-alkalmazottak új világrekordot állítottak fel a Mini Morris autóba zsúfolódás terén. Az accringtoni Asda-áruházlánc húsz dolgozója préselte be magát a gépjármű, úgy hogy előtte bevásárlókocsikban gyakorolták az önösszehajtogatás művészetét. A korábbi rekordot a Reading Ladies Rugby Team hozta össze 2000 májusában. Ők tizenheten fértek be. Sherry Green, a mutatvány koordinátora úgy nyilatkozott: a kötelező diétás étrendből érthető okok miatt kitiltottuk a babételeket.

És végül egy magyar vonatkozású, szívünknek kedves rekord-hír:

Egerszegi Krisztina minden idők legjobb magyar (hát)úszónője - az övéhez hasonló vízfekvésről álmodik minden úszó. Sok-sok címe mellett 2001-ben ő volt az „Évszázad sportolója”.
Minden idők legfiatalabb női olimpiai bajnoka. Nála több egyéni úszó olimpiai bajnokságot senki sem nyert a világon. A királynő. A szakemberek szerint a Hírességek Csarnokába (Hall of Fame) beválasztott klasszisnál senki sem úszott elegánsabban. Nem kétséges, megelőzte a korát.


*

Megjegyzés:
(Forrás: http://www.okorszem.hu/records/ és http://www.kataca.hu/sport/uszas/eger/index.html)


Ideje: Május 22, csütörtök, 12:21:59 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

mango

"Új színes hírek - 1." | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Új színes hírek - 1. (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Május 22, csütörtök, 15:27:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Argh... :D Mindig is hittem az emberi hülyeség határtalanságában! Mi vihet rá ilyenekre embereket? (Mellesleg egy Guiness-rekord felállításában tevékenyen benne voltam. Segítettünk felépíteni a világ legnagyobb aprósütemény-piramisát! De az más!:) Ecce homo... Jót vigyorogtam, köszi!



Re: Új színes hírek - 1. (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Május 23, péntek, 18:27:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jaj, de jó olvasni ismét a híreidet Anikóm!!!:))
Már hiányoztak ám - legalábbis nekem!
Pusza: Zsuzsi



Re: Új színes hírek - 1. (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Május 23, péntek, 23:23:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagy az Isten állatkertje. Azért köszoi a fáradozást, és az összeállítást. puszi Józsi



Re: Új színes hírek - 1. (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Május 24, szombat, 08:57:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Már hiányoztak a "Színesek"! Sok információt olvasunk, kapunk. de a te "csokrod" szebb, érdekes dolgokról írsz, ami kiegészíti a tudnivalókat. Üdv., Edit



Re: Új színes hírek - 1. (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Május 24, szombat, 13:54:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Húú, örömmel olvaslak Anikó, mango, csak az a bajom, hogy rádöbbentem, hogy én már semmivel sem tudok bekerülni a rekordok könyvébe, sőt az adatokat is azonnal elfelejtem -sajna. Ölellek: Erika



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds