[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 338
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 339

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Csak Hapsi-bácsi
zafir

Riport a Hapsi-bácsi történetek szerzőjével, Wendler Zoltánnal
- A jellemét, karakterét két nagypapám személyiségéből gyúrtam össze. ...


- Kedves Zoltán! Figyelve irodalmi munkásságodat és annak olvasói visszhangját, meg kell állapítsam, Hapsi-bácsi már szinte fogalom. Merem ezt kijelenteni, hiszen, ha néhány virtuális irodalmi portál alkotóit, ill. olvasóit megkérdeznénk, ki az a Hapsi-bácsi, legtöbbjük nem jönne zavarba.
Hapsi-bácsi jellegzetes alakja meglehetősen népszerűvé vált ez alatt a bő egy év alatt. Akik olvassák, mert szeretik, észrevehették, hogy az ez év áprilisa előtt íródott Hapsi-bácsi történetek minden irodalmi portálról eltűntek. Mi ennek az oka?
- Minden negatív híresztelés ellenére az történt, hogy a Pentagon hosszú kínlódás után mégiscsak sikeresen feltörte számítógépem védelmi rendszerét, és az összes Hapsi-bácsi írásomat törölte. Hármas kémnek gondolták a kisöreget, pedig a második emeleti belosztályon is csak négyeskémnek hívták, amíg a kórházban tartózkodott.
- Stílusodat ismerve, nem baj, ha ezt nem veszem készpénznek?
- Készpénz? Az jöhet. Egyébként a pletykát hallhattad. A negatív híresztelők azt terjesztik, hogy egy kötetben megjelenik a kisöreg eddigi összes monologikája. Ez egyszer a pletyka igaz.
- Feltételezem, sokan kíváncsiak arra, honnan is jött a kisöreg karakterének ötlete! Kérlek, mesélj erről valamit!
- Mindig ilyen kedvesen mosolyogsz, amikor, mint riporter, szellemi kést döfsz az alany hátába? Kénytelen leszek elárulni, hogy nem teljesen saját ötletből fakadt a figura.
- Akkor megkérlek, mondd el, kitől vagy honnan származik az ötlet?
- Egy internetes irodalmi portálon találkoztam olyan szatirikus monológgal, ami megtetszett. Közben egy másik alkotó írását olvasva a „hapsi” szó is elnyerte érdeklődésemet. Régóta kerestem egy kifejező formát, ez lett a monológ, és egy találó nevet, de nem akartam a keresztnevek között mazsolázni. Így lett az örök kisöreg neve Hapsi-bácsi.
- S megtudhatnánk azt is, hogy ő létező személy-e, avagy gazdag képzeleted szüleménye?
- A jellemét, karakterét két nagypapám személyiségéből gyúrtam össze. Megörökítettem őket egy testben magam, és az olvasók számára. Apai nagyapám humoros ember volt. Anyai nagyapám pedig általában morgott mindenért, ami nem volt kerek ebben a világban.
- Nagyon jól sikerült ez a jellemszobrászat! Sokan tudják olvasóid közül, hogy a kisöreg már kétszer színpadon is megjelent igen különleges tolmácsolásban. Mondanál erről néhány szót?
- A kisöreget nem láttam, csak tehetséges fiatalokat, akik leány létükre elvállalták ezt a nem szokványos feladatot. Szerényen megjegyzem, az alapanyaggal legalább nem volt gondjuk.
- Láttam az első előadást, nekem nagyon tetszett, s a közönségnek sem kevésbé. A sikereken felbuzdulva, számíthatunk még további előadásokra is? Jelentek meg új Hapsi történetek a portálokon, ezért feltételezhető, a témából még nem fogytál ki. Ezek szerint lesz folytatása is Csak Hapsi-bácsi című szatíragyűjteményednek is?
- Mindenképpen. Hapsi-bácsi lassan saját életet él. Hívják ide is, oda is. Mivel az élet folyamatosan ad a kisöreg szájába újabb és újabb megrágni valót, elképzelhető, hogy még az év végére összegyűlik egy újabb kis kötetet megtöltő monologika.
- Köszönöm a beszélgetést, kedves Zoltán! A Hapsi-bácsi rajongók nevében is sok sikert kívánok Neked, mind az előadások, mind a nyomtatott média területén!
- Én köszönöm! Akkor most jöjjenek a piszkos anyagiak. Mennyit is fizetsz a riportért?
Ideje: Június 10, kedd, 19:13:26 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

HAPCI

"Csak Hapsi-bácsi" | Belépés/Regisztráció | 7 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Csak Hapsi-bácsi (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Június 11, szerda, 19:07:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok mindkettőtöknek! Zoltánnak a sikereihez, zafirnak a riporthoz!:) És várjuk az újabb történeteket!:)



Re: Csak Hapsi-bácsi (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Június 11, szerda, 19:37:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hapsi bácsi neve valóban fogalom, ki nem hagynám egy részét sem. Gratulálok hozzá!:)))))))))))) Puszi: Andi



Re: Csak Hapsi-bácsi (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: Június 14, szombat, 22:03:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kötet? Írjtok fel a várólistára! Dedikálással kérem. Ja, és a legfontosabbat: GRATULÁLOK!



Re: Csak Hapsi-bácsi (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: Június 24, kedd, 15:54:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szeretem a Hapsi-bácsi történeteket, jöhetnek a következő részek is!!:)))
Ne csigázz minket!:)))
Zsuzsi



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds