[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 114
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 114


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullkörü (első nap)
piroman

"Pihen a komp kikötötték..." de már a fegyverneki oldalon.
Visszaintek Nagykörü felé, mintha még mindig ott lennétek...


Két nappal korábban...

A kompász legínyek szép nyugodtan szemezgetnek velem a nagykörüi oldalról. 1 db. motorkerékpár: 300 Ft.
Sovány.
Ezért nem fognak átjönni soha. Inkább szomjan halnak. Mint lassacskán én.
Szép a Tisza, de még egy darabig türtőztetem magamat, és nem iszok belőle vizet, mint az állatok...
Ahh! Megmentőm! Egy romos-romás Peugeot jő mellém, négy utassal! Ez már zsíros falat, beröffenik túlnan a Tomos-motor.
...
- Csókolom! Meg tetszene mondani, hogy merre van a Tájház?
- Mennyé vissza fijjam a pékségig, oszt ott erősen balra, osztán srégen, osztán még egy kicsit balra. El sem lehet téveszteni! A biológusok találkozójára jötté? Valamit hallottam harangozni róla...
- Hát izé... Olyasmi. Bár én már lassan patologikus leszek.
- Ijjen öreg fejjel vizsgázó? Sok sikert!
- Ahh... Köszönöm! Kezét csókolom!
Zumek vissza. Bal. Balabb. Srég. Jé!
Csitesz és Sam bátyó!
- Szasztok!
- Szasz pirókám! A Tájház egy borozó, ami igazándiból egy söröző. – villantja fel helyismeretét a jó Józsi – Vigyél vissza a szállásunkra, majd mutatom. Aztán beülünk a Halász étterembe, ami ténylegesen egy söröző.
Hiába! Ez az ember jogvégzett, nem keveri a definíciókat.
...
- Mit kérsz, Sam?
- Menteset.
- Nemá!
- De. Leszoktam.
- Mindenről?
- Mindenről. Élnél csak a feleségemmel...
...
A járdán megyünk vissza a Zero Point-ra, mert meggyőzöm őket, hogy a turisták, meg a marhák mennek az út közepén: faluhelyen. És egyébként is büszkék is a járdájukra.
Nos, ez egy liberálisabb falu. A járdán fű nő, mindenki az úton megy. Egyszerűen nincs forgalom. Rettentően nyugis hely.

- Úgy néztek ki ezzel a gyanúsan habzó sárgásbarna folyadékkal a poharatokban, mint a Rábánál a biológusok, amikor mintát vesznek.
- Hülye hasonlataid vannak, Azok nem isszák meg.
- Nem is tudom, hogy miért jutott eszembe... Proszt, tata!
- Dűlmirigy!

Várunk.

Aztán befutnak a négytől számozott fecskék. MZ per X és Artúr családostúl és a focistabagázs. (Azonnal edzeni kezdik egymást és a pultos idegeit egy kis technikázással. Sok a törékeny cucc.)
Hatalmas ölelések, kézrázások és cuppanó puszik. Jönnek! Jönnek az ismert és a már látott arcok is. Befut a szegedi gyors és a pécsi különítmény. Közlik, hogy a kismezei robogóval jön és már Paksnál tart.
Bakker!
Ez fog vagy öt órát seggelni egy mákdarálón! Biztos olyan a kézfogása, mint egy kőművesé, az állandó gázhúzástól. (Olyan volt.)
Betép Anna egy három lityis A6-tal.
Hiába, a szépség nem jár egyedül...
- Vettem erősítőt, hangfalat, ilyesmit - így Ő – Kaptam egy kimerítő oktatást, de nem tudom összerakni, meg nehéz is! Gyertek!
Még szerencse, hogy van köztünk egy volt punk-sztár (én), meg néhány kezdő road.(a Léb, Norbert, Artúr, stb.)
Naiva, Winnerrel egyetemben úgy véli, hogy elsajátította a mélységesen humanista kamuflázst, amikor bejelentik:
- Vetélkedő lesz!
Átlátok az álcájukon! Szívás lesz…
De addig ölelgetem a kedvenc vámpírhőgyeimet: standót, Zsófiamat, Vadalmát és gabigát. (Bár ez utóbbinál tokio szamurájos pillantást vet rám.)
Megérkezik sziromparduc.
Biciklivel.
Mi lesz itt Guiness-rekord?
Ja, bocs! Télleg! Ő és ho bátyó helyben tengetik boldog napjaikat.
A királylány kissé deprimált. (Ezek a túltenyésztett nemesi családok! De majd a forradalom!!!) Jól ellenpontozza savanyú tekintetét AngyaliAndi feszült mosolya.
Hiába! Lazának lenni kell, nem pedig gyakorolni!
Azért ölég gyorsan oldódnak a hosszú út után, mint probléma a királyvízben. Mindenki mosolyog, szinte hiánytalanul itt van a péntekre tervezett csapat.
Belecsapunk a lecsóba, és már jön is a vetélkedünk!
A ho-csapat az előkelő harmadik helyet érte el! (Ebben voltam!) A többiekre meg kár a bitet pazarékolni.
- Utolsók lettünk, piró!
- Háccö...Azt a krumpliizégetőst kicsit el..tam, ho...
- El.
- De írtunk két jó verset szirommal!
- Kegyelemből adták a pontot. Mindkettő gyenge volt, kivéve a sziromét. Igaz, kedvesem?
- Ja, ha így állunk, akkor ne csodálkozz a békádon!
- Milyen békámon?!
(Itt kell megjegyeznem, hogy egész délután és este is egy különös biológiai (?!) jelenség ütötte föl a fejét, miközben erősen fogyott Démétér istennő üdítőitalaiból. (Kútúrálisan: sör, bor, pályinka.) Az egy főre jutó (nyihihi!) varangyok száma alaposan meghaladta a sokéves átlagot. Ez ilyen paraizé volt...
Nem hiszed?! Tanuk is vannak rá! A pompom lányok!
De más is volt.
Szilárd ateistaként meginogtam és elismertem, hogy Isten szeret minket. Legalábbis a magyarosan készített malachús és a csehehesen készített Pilsner-sör ügyében.
Hallelúja!
Egyébként mondtam már, hogy a Sam (alias Matyi)- bá mire vett rá?
- Dedikálom az ajándékkönyvet, amit Lyza ajánlott föl.
- Hülye vagy pirókám! Anna leszakítja a fejedet és esetleg más fontosabb szervedet is!
- Akkor beírom azt is, hogy Winner!
- Hehe... Én időben lelépek vasárnap, te viszed a balhét! Élnél csak a feleségemmel... Írjad!
Egyébként a vetélkedés igazi tökös-mákosra sikerült, ahol olyan feladatok voltak, mint pl.: lecumizni egy sört ( I. helyezés), vagy írni kötött szavakból egy verset sec-pec. (Szintén első, de ho szerint... Na...hagyjuk!) Ez utóbbit az optimista palóc, azaz Lacóbá állította össze. Ászám á szávát! (Ford.: Eszem a szívét! Ami egyébként arany, de kiszámolta kegyetlenül a feladatot, tehát van benne némi sötét szadizmus is.)
Jó buli volt!
Hajnal kettőkor be-bre-bro-tolkáltam a körletünkbe, ahol akkora volt a rendetlenség, mint egy dadaista versben.
Elvackoltam.
Arra izzott még egy kicsit a szürke, hogy manapság már deviáns dolog irodalommal foglalkozni. ("Mert hülye azért nem vagyok!")
Nos, lehet, hogy ez az embertípus kihalóban van.
Hát legalábbis veletek halok ki.
Ha már nem lehet majd élni, legalább együtt pusztulunk...
Akár...
Kár, hogy nem...
...
nem voltál itt...
...
Ideje: Július 01, kedd, 12:45:33 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Fullkörü (első nap)" | Belépés/Regisztráció | 29 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- szellzsofi (szell1976@gmail.com) Ideje: Július 01, kedd, 12:54:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szerintem még mindig fáj a fejed :))). Várom ketteskét (azért a dadaista elemek ebben az alkotásban is fellelhetők) - virágszedőőőő kisannngyalommm, érted fáj a ... (első éjszaka... una servéza)



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Július 01, kedd, 13:25:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Végigvigyorogtam a beszámolót olvasva. Mondhatnám, hogy örömmel olvastam, mert igaz. De azt is, hogy sajnálom, hogy csak olvastam. Szóval érted!!:) Azért talán egyszer nemsokára kiadhatunk egy közösközleményt is!:)) De legalább egy sürgönyt. (Bár nekem nem SÖRgős.)
Gratulálok Piro!!:) A helyezésekhez persze,, hiszen azt régebb óta tudom, hogy írástudó vagy, és nem tűzoltás szinten:)



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Július 01, kedd, 13:35:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kááár hogy nem voltam ott......brühühű, de én nagyon akartam,...csak ilyen az élet,...velem



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Július 01, kedd, 14:04:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazi Fullos beszámolót írtál, és jókat nevettem míg olvastam. Örülök, hogy része lehettem a kalandnak...:)))))



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- tokio170 Ideje: Július 01, kedd, 14:19:27
(Adatok | Üzenet küldése)
Vááá... Piro...! A békás kép jól illene illene ide, a FULL 4D időkiterjedéssel.
Nagyszerű hangulat, a nyelv és stílus csodás, a mű háttere, a cím találó, téma kibontás ötletes, a jellemek, konfliktusok: teljesen egyben. Mondanivaló: "Kár, hogy nem...
...
nem voltál itt..." Így jártál... nagyon sajnálunk, amatőr vagy, a profik (a focit kivéve) arattak a Tisza parton!
No, de augusztusban lehet javítani, a Káli-medencét kell sörrel feltölteni... na, egye fene, kis líra is mehet bele 1:22 arányban. :DDD



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Július 01, kedd, 16:29:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Remekbe szabott beszámoló.. vagy ki... szétvigyorogtam magam, főként, mert jóvoltodból (kellemes feszültség) újra ott lehettem. Percre sem, egy szavadban sem tagadod meg magad, élmény volt, köszi az írásodat, stílszerűen: nem Piskóta... de majdnem :-)))



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: Július 01, kedd, 17:24:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hácöö... a tekintetemre tett randa célzást leszámítva ez egy k. jó írás szerintem. Stílusod az van piro. Végigvigyorogtam az egészet. Most már értem a biológusokat, de VALÓBAN volt ott még két másik csoport rajtunk kívül. Az egyik biztosan a biológus volt. :-)))) Lehet, velük kellett volna inkább focizni?



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Július 01, kedd, 18:55:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon sajnálom, hogy nem lehetem ott, mert már ezen az íráson elnevetgéltem egy fél napig. Péter, te aztán tudod, hogy kell vidámságot lehelni az emberi lelkekbe. Azt hiszem a következő talit, nem fogom kihagyni. Nagy pussz. Lena



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Július 01, kedd, 19:21:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tudod piro, egy kicsit, de tényleg csak egy kicsit ANNYIRA UTÁLTALAK A KI...SZOTT BÉKÁK MIATT!!!:))))))))))))))))))) Puszillak!



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Július 01, kedd, 19:32:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pirom! Bár nem voltam ott ezen a napon, általad mégiscsak ott voltam. Köszönöm.



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Július 01, kedd, 19:35:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Őrült vagy piro, de így szeretünk! / ezt bóknak szántam, nem szeretem a túl normális embereket!/ Jó a beszámolód, kicsit megint ott éreztem magam....Jó volt, nagyon!:)



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- Baggio011 Ideje: Július 01, kedd, 20:14:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fergeteges, k..va jól megcsináltad Békakirály:-)



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- stando (stando.agi@gmail.com) Ideje: Július 01, kedd, 20:35:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
No, megállj csak, Te halálbanevettető, sírásttörlő, energiakörforgató, békabekapkodó, nagyonbarát! Halálra kínozni itt a népet, szabad ezt? :))))) Úgy feltöltődtem a véredtől, hogy kitart, míg újra szívhatom. :)))))) Káli ereje velem. ;) Karjaimba! ;)



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Július 01, kedd, 21:39:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Piro barátom!

Néhány dolgot kihagytál, dehát nem is lehetett mindent összefogalni. Például, hogy repesztettünk bent, Nagykörőn 120-szal. és rajtam nem is volt bukósisak. Ízi rájdör, öcsém!. Így volt, ahogy mondtad.l Józyi



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- gabiga Ideje: Július 01, kedd, 22:08:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
pirom, te nagyonhülye :DDDD...szétröhögtem a fejem...csudajó három nap volt, és a hangulat alakításában te erősen benne voltál, köcce és cupp (szamurájpillantással kísérve :))....ja a motorozás király volt!!



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Július 01, kedd, 23:22:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Hoztad a formád:))) Jót mosolyogtam:)))



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- winner Ideje: Július 02, szerda, 08:20:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Piró, nem tagadtad meg magadat. Pirósan mondtad el a nap krónikáját, jó volt olvasni.



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- siklosi Ideje: Július 02, szerda, 11:10:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hé Te! Útjelzőtábladöntögető,békanyelő virágtolvaj!Hát szabad ilyet tenni az ember lányával ilyen nagy hőségben?! Elröhögtem az összes könnyem! Kiszáradok. A sörinfúzió pedig várat magára!Még valami: ezentúl nem tudok nekiállni úgy a tortasütésnek, hogy ne Te juss róla eszembe:))



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- szellzsofi (szell1976@gmail.com) Ideje: Július 02, szerda, 17:58:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Te Drága, most puffant: első nap - vadalma???? Hát, Deméter is ölelgetett Téged belülről, de rendesen, mert Ágiék szerintem szombaton jöttek... Remélem, hogy szerintük is... ölelőszellő



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- zafir (ryanturner@citromail.hu) Ideje: Július 03, csütörtök, 22:14:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazi piro-s beszámoló, remekül visszaadta a nap hangulatát! :))))



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- kismezei (komar68@citromail.hu) Ideje: Július 04, péntek, 01:36:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Piroman, ezt a beszámolót nem lehet röhögés nélkül olvasni. Szenzációs humorod van, öreg:)
Már írtam korábban egy hozzászólást, de az valahol elveszett a nagy magyar éjszakában. (Most inkább nem ismétlem meg, lehet, a tartalmával volt baj.) Azért szerencséd, hogy a békás jelenetet csak hallomásból ismerem - közismert béka-mentő vagyok. Ja, még csak annyit: nem akarok személyeskedni, de aki mégegyszer mákdarálónak nevezi a világbajnok Apriliámat (lánykori nevén: Dezső), annak legközelebb a kipufogódobját szakítom le:))))



Re: Fullkörü (első nap) (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Július 07, hétfő, 07:31:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hej-haj cillárom! :) Csak most jutoottam újra géphez, ergo most köszönöm meg a hsz.-eket! :D



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds