[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 258
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 258


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Bálozzunk a Fővámpírral – ismerjük meg Merán Bálintot!
Myra

...vámpírok tartják rettegésben az ott lakókat. Abronsius professzor érkezik e kis faluba, vámpírok után kutatva.[...] Egy kicsit mese, tele humorral; egy kicsit horrorisztikus, tele látványelemekkel.


Vámpírok bálja...

A 19. században járunk, egy kis erdélyi faluban, ahol vámpírok tartják rettegésben az ott lakókat. Abronsius professzor segédjével, a bájos Alfreddal érkezik e kis faluba, vámpírok után kutatva. Alfred beleszeret a fogadós fiatal és csinos lányába, Sarah-ba, akire a Vámpírgróf is szemet vetett. Egy kicsit mese, tele humorral; egy kicsit horrorisztikus, tele látványelemekkel. A Vámpírok bálja című nagysikerű produkció újra s újra elvarázsol.
Ahogy a Pesti Magyar Színházba lépek, mindíg elfog az izgalom, hiába láttam már sokszor a Roman Polanski és Cornelius Baltus rendezte musicalt. A zene félelmetesen jó, a díszlet látványos, a tánc energikus, magával ragadó, a színészek-táncosok fáradhatatlanok, a jelmezek élethűek, egyszóval: a darab tökéletes!


Váltott szereposztással megy a musical, de a művészek és táncosok neve már ismerősen cseng mindazoknak, akiket rabul ejtett a magyar Vámpírok bálja.
Egyik nap egy számomra ismeretlen név jelent meg a szereposztásban: Merán Bálint, mint Krolock, a Fővámpír.
Nagy érdeklődéssel néztem az új főszereplőt a több mint 3 órás produkció alatt. Mikor vége lett, az állótaps alatt már tudtam: elvesztem…muszáj megismerni Őt is! Elgondolkodva jöttem ki a színházból: eddig hol volt ez a fiatalember, aki már a premieren el tudja hitetni a nézőkkel, hogy egy vámpír is lehet szerethető?



Egy hangulatos budapesti teázóban beszélgettem Merán Bálinttal.



Gyerekkorában sokat járt operaénekes édesapjával fellépésekre s német nyelvű rádiókabarékban szerepelt, anyanyelvi szintű német nyelvtudása miatt. A későbbiekben operaszerepeket tanult, majd 1999-től 2007-ig volt a Szekszárdi Német Színház tagja, ahol a kisebb szerepek után szinte az összes főszerepet megkapta. Játszott prózát a Faustban, a Trisztán és Izoldában, a Kopasz Énekesnőben, a Művészetben, és énekelt a Bánk Bánban, a Csengőben, a Varázsfuvolában, A figaró házasságában, A Színigazgatóban, s még sorolhatnánk.
Közben a média világában is ismert lett az arca, a mai napig több reklámfilmben láthatjuk őt a tévé képernyőjén.
Mint megtudtam, az operák világa után nagyon megkedvelte a musical műfaját is, ami egy összművészeti kifejezésmódot biztosít a művészeknek, s Bálint színészi vénájához is közel áll.

A Vámpírok bálja musicalben 2008-tól van lehetősége főszerepet énekelni. Bálint hitelesen és vámpírfogaival vérfagyasztóan tárja fel előttünk a vámpírok misztikus világát, mindeközben saját belső vívódásának is tanúi lehetünk. Színpadi mozdulatai kiforrottak, méltóságteljesek, minden szem rá szegeződik, mikor a színpadra lép. Erőteljes hangja betölti az egész nézőteret, félelmetes vámpír-mosolya láttán mindenkiben megfagy a vér.
A darab koreográfiája nagyon kötött, kevés a művészi szabadság, de azért mindenki egy kicsit magára alakíthatja a szerepet.
Társai segítőkészen és szeretettel fogadták őt a Vámpírok csapatában; több szereplőt ismert már, részben régebbi szerepei, részben a Kedvese - Bucsi Annamária operaénekes – révén. Többek között ez is segítette őt abban, hogy a mindössze 10 napos próbaidőszak után máris vérprofi módon állt ki a közönség elé. Hatalmas sikert aratott!


Beszélgetésünk végén azon gondolkodtam, hogy ha fiatal kora ellenére már ennyi mindenben megmutatta tehetségét, sőt, még saját sportújságot is készített, akkor mikor van ideje hobbijára: a fotózásra és a sportokra? Mert az rendben van, hogy a vámpírok éjjel élik vérbő életüket, de nappal pihenniük kellene! Mikor van idő a fotózásra, a számítógépes tervezésre, a sziklamászásra, snowboardozásra, búvárkodásra….? Vagy a mai vámpírok már ennyire fáradhatatlanok? :)
Ideje: Szeptember 22, hétfő, 13:10:23 - fullextra

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Film Színház Zene

"Bálozzunk a Fővámpírral – ismerjük meg Merán Bálintot!" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds