[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 316
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 316


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Jubileumi Hegyalja Fesztivál világsztárokkal
Bettus

Már idő előtt, 2008 decemberében elkezdték árusítani a heti bérleteket egy karácsonyi akció keretében, így volt, akinek ez került a fa alá ajándék gyanánt.


A 2009-ben tizedik alkalommal megrendezendő Hegyalja Fesztivál körül már most nagy a felhajtás. Az idei tokaj-rakamazi rendezvény bizonyára nagyon ütős lesz. Nemcsak a nyilvánosságra hozott fellépők nevei, hanem a belépőjegyekkel kapcsolatos akciókra, és megváltására való tekintettel is.
Tíz évvel ezelőtt azért rendezték meg az ország egyik legnagyobb fesztiválját, hogy a tiszai ciánmérgezés kapcsán felhívják a közvélemény figyelmét a környezetvédelem fontosságára. Évről évre folyamatosan nő a látogatók száma, és ezzel együtt a hazai, illetve a külföldi zenekarok körében is egyre keresettebb a programsorozat. Ne csodálkozzunk hát, hogy a Hegyalja Fesztivál Kelet-Magyarország legnagyobb fesztiváljává nőtte ki magát.
A jubilálásra való tekintettel a szervezők idén még több látogatóra számítanak. Ráadásul meg is tesznek minden annak érdekében, hogy még érdekesebbé és színesebbé tegyék a fesztiváljárók számára a rendezvényt. Már idő előtt, 2008 decemberében elkezdték árusítani a heti bérleteket egy karácsonyi akció keretében, így volt, akinek ez került a fa alá ajándék gyanánt. Sőt, további akciók várhatók, mert idén nem csak egyféle elővételi ár lesz, hanem az előbb említett akcióval együtt a fesztiválig háromszor lesz alkalmunk arra, hogy jóval a helyszínen vásárolható jegy árán alul lephessük meg magunkat egy heti bérlettel.
És ha még mindez nem lenne elég, már közzétették néhány nemzetközi fellépő nevét is. Az idei éven olyan neves előadók lepik majd el a fesztiválterületet, mint a Basement Jaxx brit, dance-club duó, és Adam Freeland breakbeat művész. Azonban a keményebb műfajok kedvelőinek sem kell szomorkodniuk, ugyan neveket még nem lehet tudni, ám eléggé beharangozták, hogy rockzenei világsztárokból sem fogunk hiányt szenvedni az éven. Ám elég csak a korábbi évekre visszagondolnunk, hiszen a Hegyalja Fesztivál szervezői évről-évre egyre színvonalasabbá tették a nagyszínpadot olyan zenekarokkal, mint például a Sepultura, a Bloodhound Gang, a Clawfinger, vagy a Juliette and The Licks.
Valószínűleg a Civil programok is megmaradnak az idén, hiszen a Zöld színpad mindig az érdeklődők rendelkezésére áll, hogy feltegyék a környezetvédelemmel kapcsolatos kérdéseiket a szakembereknek.
A kalandpark, a vízi foci már lassan elengedhetetlen kellékei a fesztiválnak, sőt pár éve már quad és paintball pálya is várja az érdeklődőket.
Az idei év tehát nagy meglepetéseket tartogat. A világsztároktól a legismertebb hazai zenekarokig, és az újdonsült előadókig, mindenki ott lesz, aki számít. Ezt ígéri a 2009-es Hegyalja Fesztivál, július 15-19. között tehát ismét szabad lesz a part a Tokaj-Rakamaz kempingben.
Ideje: Január 08, csütörtök, 18:53:29 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All FullextraKultura

"Jubileumi Hegyalja Fesztivál világsztárokkal" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Jubileumi Hegyalja Fesztivál világsztárokkal (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Január 09, péntek, 08:43:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
2005 -ben voltam, tényleg hatalmas buli. A zenei és alkohol kínálat igen széles spektrumon mozgott, de én momentán a Motörhead kedvéért mentem. (Ez egy jól táncolható fiúcsapat. :) Frenetikus koncert volt, állítólag a polgárivédelem ki akarta telepíteni a környéket, mert azt hitték, hogy felrobbant fél Tokaj. :D



Re: Jubileumi Hegyalja Fesztivál világsztárokkal (Pontok: 1)
- Bettus Ideje: Január 10, szombat, 10:00:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök, hogy tetszett fesztivál:) nekem nagy szivügyem ez, mivel Tokaj-Hegyalja egyik szép kisvárosban lakom :) hihetetlen hogy évről évre mennyit fejlődik a fesztivál! én 2003 óta csupán egy fesztivált hagytam ki, aztán magával ragadott a hangulat és az egész rendezvény :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds