[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 185
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 185


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Maci meditáció
aMaizahMonc

...mennyire nem vagyunk tudatában annak, hogy a gondolatainknak igazából mekkora ereje van...


Azt szeretném az alább látható videoval érzékeltetni, hogy mennyire nem vagyunk tudatában annak, hogy a gondolatainknak igazából mekkora ereje van...

Katt ide

A mai kutatások eredményeképpen bebizonyosodott, hogy a gondolatnak módosító hatása van a testen kívülálló rezgésekre is. Ezek után el lehet képzelni, hogy a saját gondolataink a saját testünkre milyen erős hatással bír. Szó szerint gyógyíthat a gondolat.

Én úgy látom, hogy egyre többen vagyunk, akik úgy érzik, hogy a fejlődésük tudatossá válása az az út, amely a legtermészetesebb és legegyszerűbb út a beteljesedéshez, a boldogsághoz. Akik már megtapasztalták, hogy mi az a flow. (A legteljesebb, legpozitívabb élmény.)
Életünk során a téves információk óriási mennyisége zúdul keresztül rajtunk, ami nem tűnik el nyom nélkül. Emiatt léteznek értelmetlen események sorozata már sok-sok éve, pontosabban hosszú évszázadok óta. Mint például a bérek irreálisan kis értéke, ami a pénz nem valódi rendeltetésének működtetéséből adódik. Vagy például a háborúk, amelyek voltaképpen az állatvilágban sem fellelhető cselekmények. Ezek mind a gondolat ereje által létrejött tévedések, amelyek egyszerűen megszűnnek majd idővel. Talán még mi is megéljük annak bekövetkeztét, amikor ráeszmélünk döntő minőségben, hogy életünk egy csoda, amely sokkal nagyobb szeretetet hordoz magában, amit ma esetleg érzünk benne.
Szerintem soha ne higgy annak, aki azt mondja, hogy nincs nyitva a szíved, mert az embernek maximum a szeme lehet csukva, a szíve soha.
Ideje: Szeptember 12, szombat, 19:52:22 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Film Színház Zene

"Maci meditáció" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Maci meditáció (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: Szeptember 15, kedd, 21:46:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Soraid mondandójával maximálisan egyetértek! Az embereknek sokkal tudatosabban kellene létezniük, mert bizony a gondolatoknak teremtő erejük van. A videot nem tudtam megnézni, felénél kidobott a rendszer, ezért nem próbólnám újra (géphiba) de hát... számomra elég abszurd ez a felvétel.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds