[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 215
Tag: 1
Rejtve: 1
Összesen: 217

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Somogyi Ottó színdarabjának premierje...
Anna1955

Nem változik meg tőle senkinek az élete, Ottó sem lesz tőle holnaptól más ember.
De ez így nem igaz.
Nagy dolog, mert egy estére, és ...


Vártam ezt a napot.
Hónapok óta tudtam, hogy ismét sikerekről számolhatunk majd be, hogy soman: Somogyi Ottónak, itt közülünk, megvalósulni készül AZ „álom”. Felfigyeltek az egyik művére.
Seres István, a színház művészetivezetője és egyben a darab rendezőjének elmondása alapján, a "mese" úgy kezdődött, hogy kortárs darabokat keresett az interneten.
Elég gyorsan eljutott a Fullextrára, és azon belül is, a MAI-ban talált rá soman: Bor-Bála-Korcs-Mája című vígjátékára.
A "meglátni és megszeretni…" ebben az esetben, az olvasni és megszeretni tényében valósult meg.

Seres Istvánban, egy rendkívül szuggesztív, temperamentumos, mosolygós, szimpatikus embert ismertünk meg, aki közvetlen hangnemben, kedvesen mesélt nekünk a menetközben felmerülő nehézségekről, és néhány apró változtatásról, amelyek a próbák alatt spontán kikristályosodtak, és emelték a darab, nem kevés poén készletét.
Kedves anekdotákkal fűszerezett beszámolójából kiderült, hogy volt olyan is, amelyet a társulat összetétele (férfi hiány) kényszerített rá.
Mikor felállt, és kedvesen elköszönt, valami azt súgta bennem, hogy egy nagyon jó előadást fogunk látni.







Az események:


Valamikor hat óra táján érkeztünk a deszki Művelődési ház előtti térre, fényesi Jánossal és aranytk Katival, ahol már feltűnően sok kocsi parkolt.
Hamarosan Ottó és Zsuzsika is befutottak, ölelések és elmorzsolt könnycseppek, vagy a férfias kézfogás és vállveregetés leplezte izgalmunkat.
Zsuzsika tettetett szigorral mesélte, hogy Ottót bizony már felismerték az utcán, és egy szemrevaló hölgy, szó szerint a nyakába ugrott idejövet.





Nevetgélve, kicsit bátortalanul léptünk az épületbe.
Nagyon kedves fogadtatás következett.
A színház vezetőnője, külön helyet biztosított a kis Fullos társulatnak, és jegyet sem kellett vennünk.
Igazán megtisztelő, és megható volt ez a gesztus.
A Mi Ottónk, csendes megilletődéssel szemlélte maga körül az egyre sűrűsödő eseményeket. Megtudta, hogy jön a TV és riport fog vele készülni, és természetesen pár pillanatra bekukucskálhattunk a színház terembe is, ahol a társulat az utolsó igazításokat, bíztatásokat hallgatta Seres Istvántól. Ez a premier napja.





Megérkezett Samway, Agnes és Zoria is, így a kis Fullos különítmény összeállt.
Kattogtattuk a fényképezőgépeket, és különös élmény volt érezni magunkban az izgalmat, ami valószínű csak töredéke volt az Ottóban lezajló folyamatoknak, viszont általa, mi is részesévé válhattunk a még mindig hihetetlennek tűnő valóságnak.
Életre szóló emlék marad mindannyiónkban, ebben biztos vagyok.





Elkezdődött vele a riport, és egyre csak gyülekezett a sok-sok ember.
Nem tudom szavakkal érzékeltetni, de más volt hallani, a színházi látogatások során megszokott, monoton zsibongást az előtérben.
Más volt az atmoszféra attól, hogy mi jól ismerjük azt az embert, akiben megszületett a gondolat, és leírta. Mi barátként tudhatjuk őt magunk mellett, és ez valahogy felemelt minket. Ez a zsibongás zene volt a fülünknek.











Tökéletes teltház lett, pótszékeket hoztak mindenfelől.
Különös, és általam még soha nem látott kezdést választott a rendező, mert a színpadon már akkor is mozgalmasan tettek-vettek a színészek, amikor még mi csak a helyünket kerestük. Ezzel megteremtette a kocsmai hangulatot, bevonva a nézőt, szinte közvetlenül részévé téve az eseményeknek.
Lassan mindenki elfoglalta a helyét…, hirtelen kialudtak a fények…, és mint egy üstdob kondulása hallatszott Borbála kiáltása „kuss legyen!”… Néma csönd lett!





Az előadás részleteit nem mesélem el, mert ezt csak látva lehetne éreztetni, de tudom, hogy talán a legnehezebb feladat a nézőt megnevettetni.
Nos, itt az egész terem végig nevetett a jókor és jól előadott poénokon, és a színészek rendkívül tehetséges, és minden részletet aprólékosan kidolgozott játékától.
Tökéletes volt.
A végén felcsattanó vastaps, együtt dobogott a szívünkkel.
Ottót is felhívták a színpadra, ahol szerényen állva, fogadta a hangos elismerésnyilvánítást.








Deszken egy kis étteremben ültünk az előadás után.
Ottóékat vártuk, a premier tiszteletére rendezett fogadásról.
Különös volt arról beszélgetni, mit is érzünk Mi, és hogyan, milyen szemmel néztük a darabot. Egy biztos, Mi nem „csak” a néző voltunk.

Drága Ottó, fogadd tőlem legnagyobb elismerésemet és köszönetemet, hogy részese lehettünk veled az eseményeknek.

Mondhatnánk, nem nagy dolog ez, hiszen miért is lenne az.
Nem változik meg tőle senkinek az élete, Ottó sem lesz tőle holnaptól más ember.
De ez így nem igaz.
Nagy dolog, mert egy estére, és még ahányszor előadják annyi estére, derűt és örömet visz sok ember lelkébe.


Ideje: Szeptember 26, szombat, 13:32:59 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Somogyi Ottó színdarabjának premierje..." | Belépés/Regisztráció | 23 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Szeptember 26, szombat, 13:49:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csodálatos élményt nyújtó este volt, köszönjük Ottó...fogadd itt is gratulációmat...üdv barátod samy



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- zoria Ideje: Szeptember 26, szombat, 14:11:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon köszönöm a szép estét. Jó volt látni az előadást, ami szerintem fergetegesen jó volt. És nagy öröm volt megismerni benneteket. Gyönyörű estét szereztetek nekem a nehéz napok után. Minden elismerésem a tied Ottó, a társulat is remek volt, de ilyen darabbal könnyű. Csak az én májam is hízott a büszkeségtől két kilót, ezért ti vagytok a felelősek. Sok puszi vali



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Szeptember 26, szombat, 15:40:41
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönjük Anna az érzékletes beszámolót, kicsit ott éreztem magam én is köztetek! Nagy élmény lehetett!:)) Nézőnek, szerzőnek egyaránt!
Kedves Ottó! Egyszer, egy beszélgetésünk alkalmával azt mondtad nekem: ez már nem az a világ, ahol az embert felfedezik... Örülök, hogy nem lett igazad!:) Téged most igenis felfedeztek!:) Szívből örülök a sikerednek, és remélem lesz folytatás! Gratulálok!:)))



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Szeptember 26, szombat, 20:08:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mit is mondhatnék? Most kezd elérni a tudatomig, hogy tegnap este az a fickó én voltam, akit mint szerzőt felkértek, hogy menjek ki a színpadra.
A siker oroszlánrésze az előadóké és a rendezőé, én csak egy apró lökést adtam, hogy meginduljanak. Na jó, kitettem az útra pár segítő táblát. :-)

Mikor tegnap este fényesi barátom megkérdezte, hogy igazándiból mit érzek most, azt válaszoltam, hogy most még olyan nekem ez az egész, mintha egy ablakon kintről nézném magam kivülállóként. (Ő sejtelmesen mosolyogva mondta, hogy ugyanerre gondol.)

Nagyon köszönöm fullos társaim részvételét!
Tényleg remélem (na jó, tudom), hogy ők is kaptak valamit az este varázsából a mosolyokon túlmenően.

Köszönöm! Köszönöm nektek. Anna, neked külön köszönöm a kiemelt figyelmet itt a fullextrán, és ott a helyszínen!

Csóközön kedveskéim! Hát persze, hogy boldog vagyok!!!

...és külön örülök a ma esti Klárika és Kati sikerének! Ezek fantasztikus dolgok. Mikor az ember gyermeke kitör a kusza kósza betúk alvó halmazából a "hús-vér" valóságba!



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- winner Ideje: Szeptember 26, szombat, 21:11:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ottó! Én is csak gratulálok a sikeredhez, és ne szabadkozz, igen is legyél büszke. Sajnálom, hogy nem tudtam elmenni.



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Szeptember 26, szombat, 21:44:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csodálatos élmény lehetett, Ottó, nagy gratuláció neked!!! ( és megváltozik... te is, a világ is... egyszercsaak több lesz benne, és több lesz benned :-) )
Őszinte örömmel s barátsággal
aLéb



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- Welentze (welentze@freemail.hu) Ideje: Szeptember 26, szombat, 23:14:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Ottó!
A körülményeim nem engedték, hogy elmenjek az előadásra. Anna cikke és fényképei alapján el tudom képzelni, micsoda frenetikus lehetett mint a darab, mint a sikerélményed. Annának itt köszönöm, hogy bennünket is részesít a diadalodban és abban, hogy mint egy közösséghez, a Fullhoz tartozván Veled együtt örvendezhessünk. Úgyhogy légy szíves fogadd őszinte elismerésemet és gratulációmat!
Ölel: Krisztina



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Szeptember 27, vasárnap, 01:33:18
(Adatok | Üzenet küldése)
A szinpadra kerülni nagyszerű! Ez egy nagy lépés:)) Gratulálok a sikeredhez!



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Szeptember 27, vasárnap, 03:07:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ennyit, és ilyen jót, már rég nevettem. Az előadás fergeteges volt. Vörösre tapsoltam a tenyerem. Nagyon jó érzés, ha az embernek ilyen virtuális "családja van. Kösönöm ezt a szép estét. Az előadás megtekintése, nem jött volna létre, ha nincs Sam aki elvitt minket.



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: Szeptember 27, vasárnap, 17:28:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csodás élmény lehetett, a beszámoló és a képek alapján ott éreztem magam.
Ottó gratulálok sikeredhez :)))



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Szeptember 27, vasárnap, 18:21:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ahogy olvasom Anna beszámolóját, újra itt a gombóc a torkomban, mint ahogy péntek este is küzdöttem vele, rendesen... mert nehéz a meghatottságot és az örömöt könnyek nélkül megélni. Péntek este egy fergetegesen jó előadást láthattunk, remek rendezésben. S úgy érzem, talán nincsenek is megfelelő szavak arra, amikor a szemünk láttára emelkedik ki és válik naggyá ismeretlenek számára is egy ember... egy EMBER, aki közülünk való, aki ugyanúgy él, és küzd, mint bármelyikünk, de mindeddig csak mi tudtuk róla, hogy Ő mégis más... hogy a név mögött egy rendkívül sokoldalú ember van, akit igen is épp ideje lenne már felfedezni! Végtelen örömmel éltük meg azt, amikor ez a kívánt és megérdemelt pillanat valósággá vált. Kedves Ottó, örülök, hogy ott lehettem, és szívből kívánom Neked, hogy ez a lelkes színjátszó csapat vigye hírét a nevednek! Megérdemelt, szép öröm ez. Szívből gratulálok Neked, és köszönöm én is a nekem szánt kedves, jókívánságaidat. :)
Anna, nagyon szép beszámolót írtál, és köszönet Neked is, hogy együtt lehettünk ezen a szép estén!



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- alamina Ideje: Szeptember 27, vasárnap, 19:09:24
(Adatok | Üzenet küldése)
Ottó gratulálok a sikeredhez! Nyáron olvastam a darabod. Kiváló alkotás. Élőben, színészek által előadva persze teljesen más lehetett. Anna nagyon szemléletesen írta le az élményt, a képek remekek.Igazán átérzem, hogyan érezhette magát a kis Fullos csapat, mert én ugyanezt éreztem a dalesten. Teljesen más érzés úgy meghallgatni valakinek a művét, hogy ismerjük őt, főleg ha még kedveljük is. Bízz magadban, és hidd csak el a péntek este "igaz" volt.



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: Szeptember 27, vasárnap, 20:25:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Ottó! Nézegetve a képeket, és olvasva a beszámolót, csak sajnálkozhatok, hogy nem jutottam le, hogy megnézhessem a darabot. Óriási gratuláció és további hasonló szép sikereket kívánok! Puszi: Anne



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: Szeptember 28, hétfő, 08:12:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna !...Köszönjük a beszámolót és sok szeretettel gratulálok Neked is, Ottónak is a fantasztikus sikerhez!...Csak így tovább!...Lyza



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Szeptember 28, hétfő, 11:16:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon örülök, de jóóóóóóóóóóóóó hír!
Gratulálok szeretettel , Ottó! Nagyon megérdemled! Ölellek is! :)



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Szeptember 28, hétfő, 13:57:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sajnálom, hogy nem lehettem ott, nagy élmény lehetett neked és a közönségnek egyaránt. Fogadd gratulációmat soman! (És köszönjük a képes beszámolót is!)



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- pumibu Ideje: Szeptember 28, hétfő, 23:48:37
(Adatok | Üzenet küldése)
Szia Ottó!
Mindent elmondtak az előttem szólók,de engedd meg hogy én is szívből gratuláljak neked!Bízom benne hogy nem marad folytatás nélkül az elkezdett út, többen is felfigyelnek majd nem hétköznapi adottságaidra.Itt az ideje a lehetőség nek, hogy mind többen megismerjék a neved!
Sajnálom hogy nem lehettem ott,gondolom felejthetetlen élmény lehetett mindazoknak akik ismernek,szeretnek.
Szóval kíváncsian várjuk a további történéseket!



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Szeptember 29, kedd, 09:52:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm a rengeteg hozzászólást, gratulációt MINDENKINEK!

Mostanában sajnos ritkán tudok jelen lenni az oldalon - ma ismét elutazom messzi vidékre (ki tudja mennyi időre) -, ennek ellenére nagyon jó érzés, hogy nem felejtetek el, és ennyien osztoztok velem a sikerben.

Őszintén mondom, hogy a színdarab sikere nagyrészt a kiváló rendezésnek (művészeti vezető: Seres István Pipu) és a fantasztikusan játszó, tehetséges szereplőknek (kivétel nélkül mindenkinek!) köszönhető.

A főbb karaktereket alakító színészek remek egyéni játékukkal tették még felejthetetlenebbé az estét.

A változtatások jót tettek a darabnak, a poénok petárdaként durrantak, a díszletet és a jelmezeket is csak dícsérni lehet.

A deszki DeszkaSzínház megérdemelte a vastapsot!

Büszke vagyok rá, hogy részese lehettem én is ennek a vidám és színvonalas előadásnak!


Köszönöm!



Re: Somogyi Ottó színdarabjának premierje... (Pontok: 1)
- Emericus (imike@labor.hu) Ideje: Szeptember 29, kedd, 15:17:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is gratulálok, sajnos nem tudtam személyesen megtekinteni a darabot. Érdekelne, hogy készült-e esetleg videofelvétel és hozzá lehet-e jutni ?



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.47 Seconds