[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 251
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 252

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Lézi
thomba

Annak, aki nem értené teljesen az alábbi szöveget, melegen ajánlom, hogy szerezzen be egy Hunglish értelmező szótárt. Előbb-utóbb szüksége lesz rá.


Rídelem az egyik szájton (Népszabadság szájensz szekson), hogy júzereket is be lehet vonni a telefonfejlesztésbe. Engem ugyan ez nem érint, mert nem vagyok júzer, még akkor sem, ha emiatt a lúzerek közé sorolnak. Ellenben élek a lehetőséggel, és kihasználom, hogy a lingvics az olyan, mint a szendvics. Ahogy két szlájsz kenyér között sok minden elfér, úgy két lingvics közé is befér a thörd. Amely egy új világot nyit azoknak, akik júzolják. Ezek a júzerek ugyanis egy inner szörkölt kreálnak, s közéjük csak paszporttal lehet bejutni. Ehhez két vizára van szükség. Az egyik a sztepinre jogosít, a másikkal yú pé. A harmadik a Vizafogó lenne, de az marad a tizenharmadik disztriktben, közel a Dagály féle szvimming púlhoz.
Mivel én egy kurióz gáj vagyok, megérdeklődtem, miként kerülhetnék én is ebbe az inner szörkölbe. Vizáim vannak. De kell más is. Olyan word, amivel dokumentálni lehet, milyen fogékony a magyar, s ami igazolja, olyan lingvics, amelyikről elmondható, hogy rics és fémusz. Ugyanakkor cáfolja a szlovákokat, akik azért hozták a nyelvtörvényt, mert meggyőződésük szerint a magyar nyelv nem elég flekszibilis. Aki a szlovák lingvics júzere, az szpícseljen közérthetően. Hogy ne csak a shopokban, de a közértben is megértsék, amit mond. Meg hogy az ívóban még véletlenül se sört kérjen, ha törszti és a pivo sem jön a nyelvére, hanem bírt vagy élt. Mint ahogy tette azt Pubi a pubban, amíg élt.
Vöriztem is éppen eleget, milyen szavakkal léphetnék be én is ebbe az inner szörkölbe. Elsőnek a csipsz jutott eszembe, ezt azonban rögvest elvetettem, mert még kiderülhet, hogy az krumpliból van, márpedig ez outdéted. Potétóból ugyanis, hogy ap to dét legyek. Miként Kádár János is az volt, amikor kijelentette: márpedig a krumplileves az potétó szúp. Let it be, ha ő egyszer így opiniálódott. Biztos nem volt más projektje.
Nekem viszont van, s most éppen azon ügyködöm. Olyan szót akarok kitalálni, mint a lúzer vagy a szingli. A lúzerról ugyanis tudni kell, hogy nem csupán vesztest jelent. Ez a kifejezés olyasvalakire illik, aki eleve esélytelen. Mint a magyar a szlovákoknál. Olyan, mint egy autszájder, akinek odabent semmi keresnivalója. A szingli sem pusztán egyedülálló, hiszen nem azért lonli mert nem talált partnert magának, hanem mert neki a szingliség a választottja.
Olyan szót keresek tehát, amelyik a magyarba átültetve mást is jelent, mint az eredeti angol. Választásom a lézire esett. Ez oridzsinál lustaságot, tunyaságot takar, de így, magyarítva elsősorban arra illik, aki felelőtlenül kidobta a diksonérit a lájbrérijából.
Ideje: Október 24, szombat, 17:25:07 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All FullextraHAPCI

"Lézi" | Belépés/Regisztráció | 9 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Lézi (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Október 24, szombat, 21:10:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Reszket a röhögéstől pocahontasom, a bider máj eroziom meg besárgult az irigységtől, hogy mennyi lácsó szót ismersz Te nyelvújító barátom...


  • Re: Lézi - thomba Ideje: Október 25, vasárnap, 02:47:27

Re: Lézi (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Október 25, vasárnap, 09:23:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fogadd kongratulációmat az új hánglis, vagy másképpen ingarian nyelv megalkotásához! Igaz, reneszánsz kriécsör vagy. Legyen szép a déjed. Ami nem összekeverendő a kéjed-del. Bár mindegy, hogy nappal, vagy nájt csinálja az ember. ha van kellőt bájt, akkor beindulhat asszonnyal a fájt. Persze lájtosan. Józsi



Re: Lézi (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Október 25, vasárnap, 20:38:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Jót röhögtem,...mert megmondhattam volna előre,...hogy aki másnak gerbekereszt annak nem zübméker a hübce.



Re: Lézi (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Október 25, vasárnap, 23:57:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Te jó ég...:))) Hát ezt épp elég volt "lefordítani"
Gondolom megírni sem volt könnyebb:)))))))))



Re: Lézi (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Október 26, hétfő, 12:29:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Dzsészusz! :)))



Re: Lézi (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Október 27, kedd, 12:27:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Na, legalább bepillantottam a szlengbe! :)) :))



Re: Lézi (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Október 28, szerda, 19:05:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Atyaég... :))))
Ez valóság? (nagyszemű ikonka)



Re: Lézi (Pontok: 1)
- Rien25 Ideje: Október 29, csütörtök, 14:42:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:D:D:D:D
Erről az jut eszembe, amikor a régi főiskolás csoporttársammal hosszú idő után újra beszéltem MSN-en. Amerikába készült kifelé, és az összes válasza tele volt a fenti szöveghez hasonlóan angol kifejezésekkel. Már az elsőnél kértem, hogy magyar vagyok, legyen szíves magyarul beszéljen velem. A második mondatnál kinyílt a zsebemben a bicska, harmadszorra lekurjantottam, mire megkaptam: nagyon "ánszápportív" vagy!
Erre mérgemben azonnal letiltottam MSN-ről, és nem jelöltem vissza iwiwen. Hehhh. A modern idők bosszúja. (tényleg így volt! tessék nyugodtan kiröhögni, de idáig jutottam... de azért éljen a magyar nyelv!!!)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds