[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 345
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 345


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám
Samway

Fényesszemű Tekla utánajárt egy jelenségnek, amely már világméreteket ölt lassan, s hazánkban is terjedőben van - vagy csak egyedi esetről van szó?


2010. Január I. szám.


Hajnali Kúrír…60. szám.

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”




Fényesszemű Tekla utánajárt egy jelenségnek, amely már világméreteket ölt lassan, s hazánkban is terjedőben van - vagy csak egyedi esetről van szó?
A Hajnali Kúrír az idén is elsőkézből tájékoztatja az olvasóit.
Kolleganőnket érdekelte az eset, ezért próbált utána járni, mi is az a „Demigráncia”.
Először úgy tűnt, tisztelt Olvasóim, hogy egyszerű kozmetikai esettel állunk szemben, azaz a túlzott ráncosság kezelése, amelyekre a kozmetikai cégek oly sok energiát fordítanak, de kedves Olvasó - nem egy egyszerű esettel állunk szemben!
A demigráncia nem az, ami első olvasatra lejön, mert azt gondoltuk, a ráncok visszahúzása, vagy plasztikai úton való ún. levasalása…Nem, nem ez…
Ez egy összetett probléma, mint az alábbiakban ez kiderül.
A Demencia és a Demigrácia összeolvadásából keletkezett kifejezés egy olyan bajra, amit népiesre fordítva azt jelenti: elmentek otthonról, agyilag zokni…stb.
Tudományos tényekkel alátámasztva :

- Demencia - Demencia, levertség, zblbnutos», eltérés racionális tárgyalásról, a kognitív képességek gyengülése miatt degeneratív elváltozásai az agyszövetben.
- Demigratio - demigrácia, ods»ahovanie, vys»ahovanie Demigratio - demigrácia, költözés, kilakoltatás

Az utca emberét is megszólította Fényesszemű Tekla, aki annyira éleslátású, hogy három dimenzióban lát. Ezt apjától örökölte genetikai úton, aki nem más volt, mint a híres kutató: Gülüszemű Oszkár, az utolsó nagy kutatási eredményéért nyolc évet kapott (akire később az anyja sem ismert rá, s szállóigévé vált mondása: ”Oszkár tán tosztál, hogy így megváltoztál”), eddig az idézet Halszem Ottiliától - aki éjszaka is látott, ezért ő ilyenkor ment csak utcára.

Riport:

- Jó napot asszonyom! – feltehetek egy kérdést?
- Ahan! Csak gyorsan, mert mennem kell Ödönért…
- Ilyen sokáig van a gyerek oviban?
- Nem, a kocsmába megyek!
- Döncikéért? - Nem, hanem az apjáért. Magának nincs gyereke?
- Akkor gyorsan kérdem asszonyom: tudja mi a demigráncia ?
- Már hogyne tudnám…naponta csinálom!!!
- Naponta? Maga szerint mi az? – kérdezteTekla egyre kíváncsibban…
- Ödön mondja mindig, de minek ráncigálsz asszony - nála ez így jön le, deminekráncigálsz…- közben ivoál szemekkel néz rám, szerintem csak a szagomról ismer fel… Mindig azt mondja, aztat szeresse bennem, hogy olyan jó cefre szagom van…
- Na megyek…Viszlát! További jó demigránciát !

Egy kép Slag Oszkárról

Megkérdeztük Slag Oszkárt is a jelenségről, amint épp a kerékpárját szerelte.
- Jó napot Slag úr!
- Szassz, Csillogószemű cicababa!
- Fényesszemű Tekla: szolgálatára a H.Kúrírtól!
- Mi az ábra Zseblámpaszemű Téglám?
- Elmondaná mi a véleménye a Demigránciáról, Slag úr?
- Mit rizsázól nekem? Ki a ráncos? Én?Legfeljebb kicsit többet …De hogy mihez képest?
- Slag úr! Én komolyan kérdeztem erről a jelenségről!
- Akkor megírom majd egy aktuális szonettben, mert mindig zsebemben a noteszem, s ha a cerkám is írna, már rég le lenne karcintva.

Demigráncia

De minek ráncigáltok, ha én iszok,
az kedves pintes poharam simogatom,
csaposok és csaposnők drágincáim,
nyomjátok a kriglit más nem számít.

De míg ráncaiddal bíbelődök babám,
lehervad az én szépmívű furulyám,
hej korcsmáros nyomj ide egy felest,
degeneratívvá változzak át vele,

Enyém a legszebb szőke ejtöernyős lány,
de ő is elhagy egy másikért talán,
ki ránctalanul hajtogatja, Te vagy a talány.

Denincám már szőke ejtőernyős lány sem,
ki dicsérje szépmívű furulyám játékát,
mert mellé talált a földnek utolsó ugrásán…


Kedves Olvasó!

Erre a jelenségre még visszatérünk, mert ahogy tavaszodik, ez egyre jobban fog terjedni. Gondolunk itt a szerelmesekre, mert nekik is elmegy az eszük időnként, de az valahogy elviselhetőbb és nem terhes a környezetre.

Új szolgáltatással fog bővülni a Hajnali Kúrír, ha a megállapodás létre jön Tina Krisz Mediával aki, mint külsős majd belsős szolgáltatja a paparazzi fotókat a lapnak.
Már csak az anyagiak tisztázása van hátra. Nem sikerült a Vatikáni árfolyamban megegyeznünk, hogy Isten fizesse meg, vagy fizessen Isten…Ennek a váltópénze az adjon Isten…

Az Isten áldja a kritikusokat…Meg jó lenne némi lóvé az újságnak…
A könyvelők gyöngye ilyenkor merre van…?

Reméljük, már a következő számtól beindul a hirdetési rovat is, most vannak a szerződés-lekötések a hasábokra.



BUÉK

Lapzárta. Jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos.

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2010.01.11.

Ideje: Január 15, péntek, 12:25:00 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Ország Világ

"Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám" | Belépés/Regisztráció | 23 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Január 15, péntek, 22:43:07
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Főszerkesztő! Nem is gondoltam, hogy ilyen emeletesen magas szintű kulúráltság van ebben az országban. Már a kocsmába járók is mámoros tudatkiesésben szenvednek és csak az anyatejjel beszívott édes...anyatejere emlékesztető színtiszta magyar szavakra emlékeznek. "De men táció" egy másik náció lenne? Ehhez én aluliskolázott, józannak mondható - nem értek...
Azért jó volt olvasni a "szó nettet+ vagy mi a csudát...:)))))))))



Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- zoria Ideje: Január 16, szombat, 06:58:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Főszerkesztőm!
Minden elismerésem az üzleti érzékedhez, a vatikáni valuta bevezetése sokat lendít a lap anyagi helyzetén. Hálás köszönet a tudományos cikkedért, mert a lap által kutatott szakkifejezést sem az adótörvények, sem Jókai nem említi. Megnyugtatlak a könyvelőd nem veszett el csak átalakult. A Kúrír agytúrkálója által javasolt munkaterápiát folytatja, ami állítólag jó hatással van a lelki és anyagi problémákra. puszi a könyvelőd



Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- Welentze (welentze@freemail.hu) Ideje: Január 17, vasárnap, 17:26:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelt Főszerkesztő Úr!
A lap írásához sok sikert kívánok, tartsa meg a jó humorát! Paparazzi képeimmel nemsokára jelentkezem a Szerkesztőségben. Köszönöm a béremelést.
Tisztelettel: Tina Krisz Media



Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Január 18, hétfő, 10:22:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A Demigránciára ékes példa,/
ha hajnalban kúrírt ír Sam, a léha,/
kerek szemmel ha nézem a sorokat,/
próbálom törölni a vigyoromat. :))



Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Január 20, szerda, 17:27:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves FŐ-Szerkeszt-Ő Úr,
szerintem az a demingráncs Marci volt a Terus ura. Garantálom, mert tényleg úgy beszél ha van egy kis tütü benne.
Ez viszont csakugyan egy nagy inteligánciával rendelkező média, egyedül csak a fotókat hiánylom belőle, mert amint mondani szokták, egy fotó= ezer szó.
Úgy hallottam Latrens Úr, a nagy költő jön látogatóba szerény országunkba, remélem sikerül a Szerekesztő Úrnak nyagon csipni és kifaggatni az ürg...akarom mondani az urat.



Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Január 22, péntek, 18:34:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves KurIr Úr,
Egy hirdetést szeretnénk leadni a Gyűszű és Férc cég nevében. Amint tudja, egy igen hires cég volt már évekkel ezelőtt is. Sajnos a divat sokat változott azóta, de még mindig vannak emberek akik nem vesznek fel akármit, csakis a legjobb minőségű ruhákat, a legelegánsabb szalonokból. Ide kapcsolok egy példát választékunkból, legyen szives közölje velem minél előbb a hirdetés árát. Ha lehet, szeretnénk egy egész oldalt igényelni.
Köszönöm előre is és maradok tisztelettel,

Victoria de Secret





Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Január 23, szombat, 08:13:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
T Szerkesztő Úr!

Az hírek szerint Delírium Trémensz és Dellitium Démensz a két agyament ikerpár,
pillanatra felszáradt. Egymásra néztek és azt mondták,
- jóóó igyunk -azóta is spórolósan isznak. Még mielőtt feltisztulnának ráküldik a
következő 1-2 decit. Apjuk Behány Ivó, anyjuk, Bor Leokádia kimondottan
büszkék utódaikra.

Pia folyik ereikben
piros , fehér, sárga,
vörös bor s fehérrel
na meg pálinkával.

Mi berúgni nem is fogunk
de józanok nem maradunk
ez a titok nyitja,
Pia kell, víz nista.

Szülő puszi homlükükre!
Köd előtte, köd mögötte.

Az érdekességek a Nagyvilágból rovatba ajánlom. Üdv Szerkesztőkém! Média Méra tudósító






Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Január 28, csütörtök, 18:29:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ah, maga bolondos Mátyás! Hol a Kúrír, ott az Úr ír! :)
Hajnali Olvas Sója.



Re: Hajnali Kúrír - 2010. január 60. szám (Pontok: 1)
- Emericus (imike@labor.hu) Ideje: Február 02, kedd, 07:41:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Frenetikus, fenomenális, fantasztikus, fonetikus (ja, az nem)...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds