[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 310
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 310


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hajnali Kúrír…63.nyári különszám
Samway

... Ezzel homlokegyenest mást vall és tanít „ A Tavasz és a gének” cikkében Rekettyintő Róza, amelyben azt állítja,hogy ...


Hajnali Kúrír…63. szám.
Nyári különszám

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”



Helyreigazítás!

Tisztelt olvasó!

Szeretnénk helyre igazítani a múltkori cikkünkben tett kijelentésünket, hogy a menyasszonynak minden esetben szüzességi fogadalmat kell tennie. Az egyik olvasónk nehezményezte, hogy ezek személyességi jogok és azok szent és sérthetetlen dolgok. Ezzel homlokegyenest mást vall és tanít „ A Tavasz és a gének” cikkében Rekettyintő Róza, amelyben azt állítja,hogy igenis ebben az időszakban ezek a dolgok sérülékenyebbek , már nem jogi vonatkozásban értendő.

Speciális szakemberek dolgoznak a választási irodákban a két választás között, akik tömik a lyukakat amelyeken kiszivárogott a Kampány csend sértegetése közben a hír. Olvasóink nehezményezték, hogy a lap jól felkészűlt riporterei miért nem gyűjtöttek információkat be a választóktól, azok szokásairól. Sajnos a szerkesztőségünkben is van egy tégla, legalább is reggel a nyitáskor a szerkesztői szoba közepén találtuk egy üzenettel. A biztonsági kamera két nagy fület vett föl az elkövetőről, de az üzenet szövege is erre utal, hogy nyúlnak álcázott volt aki bedobta a téglát. Ezzel jelezte, hogy a tégla köztünk van.
Mikor a hivatalsegédünk kibontotta a rajta levő levelet a legnagyobb megdöbbenésünkre az állt rajta,hogy „ adjátok vissza a répámat” ezzel a címmel írjunk cikket. Sajnálattal kell kiábrándítanom az összes répa tulajdonost, vigyázzon mindenki a sajátjára,mert szerkesztőségünk,de a rendőrség se állíthat minden répa mellé őrt.

Ez még tavasszal történt!

Azóta megjött a beígért csoda, de jobb róla nem beszélni, mert a többi Úniós ország is megirigyli.


Azóta megjött a nyár,ha egy kis kerülővel is…és vele a táborozás.

A Hajnali Kúrír ennek járt utána, hogy a nyári úgynevezett túlélő táborokban milyen az élet.

Spongyátrá Egon az emberibb társadalomért felelős riporterünk, aki mint külsős munkatárs követi az eseményeket a következőket jegyezte le.
A mi kedves és aranyos Nóri nénink szerkesztőségünkhöz eljuttatott levelében írja, az idén újfent a gyermekhaddal küzd s szeretné ha meglátogatnánk. Ennek tett eleget Spongyátrá kollégánk.
Az elbeszélést mindjárt a harmadik napon kezdjük, mert az első kettő a térfelek puhatolásával és az idegek vastagságának vizsgálatával telt el.
Nóri néni a maga megszokott jókedvével üdvözölte Spongyátrá Egon. Kijelentette, hogy sínen van,de még a végtagjai a helyén vannak.
Ez a kijelentése igencsak helytálló volt,mert a tábor közelében láttunk egy pár mozdonyfüst barnított embert, de ő megnyugtatta a riporterünk, hogy nincs a közelben vasút. Tehát azok csak csellengő cserepesek lehettek Csengerből.
Az a kitüntetés érte, hogy a tavalyi jól sikerült tábor jutalmául húsz gyerekkel többet bíztak rá, és ezt tették azért,hogy lehetőleg az alaplétszám meglegyen a táborzárásra.
Büszkén jelentette ki Nóri néni,hogy itt vannak a tavalyi táborlakók is, legalább is a patinásabb egyedei akikre különösebb figyelmet kell fordítani.
Először is a Durrancs Pisti aki a szellősebb fajtából való, még szerencse, hogy a lovagolásnál a lóra lehetett fogni, de ha így megy tovább akkor külön asztal lesz neki és Dani barátjának aki változatlanul erősen ammónia szagú. Az idén hozzájuk csatlakozott Pajkosvessző Gazsi aki bogarászásban van otthon és talán egy árnyalattal barnább már a többinél, de lehet ez még a tavalyi barnaság. Az nem lenne baj,ha mint csak érdeklődő lenne, de ő a gyűjteményét is magával hordja, a sapkája alatt őrzi.
A lányok közt felfedeztem Nellikét, aki, mint azt tavaly szurtos Pityu írta, igencsak bögyöske…na rajtuk kell tartanom a szemem, mert az idén már nem a lárvázosdi érdekli őket, hanem a bebábozódás, s akkor annyi Nóri néninek.
Úgy látszik visszatérő dolog ez a kémesdi a táborban. Tavaly a legszebb sála tűnt el Nóri néninek, amit véletlen Gazsinál talált meg. Az idén pedig Gazsi bogárgyűjteménye fogyatkozott meg s a kiérkező ÁNTSZ több elkövetőt regisztrált. Egy-két nap és helyre áll a rend és Gazsinak is meg kell válni szeretett gyűjteményétől,mert államosították. ( begyűjtötte a hivatal)
Kedves Nóri néni…- az idén mi a sláger? – érdeklődött Spongyátrá.
Legnagyobb döbbenetemre véletlen egy kis csoportosulás mellett elhaladva, amelyet elsősök alkottak, azt hallom tárgyalni, hogy hova tetessenek piercinget…
Úgy ledöbbentem ezen,hogy a mai napig nem tértem magamhoz.
Az elkövetkező napokban is meglátogatjuk, hogy az uszodai kirándulást , hogy élte túl a csapattal és figyelemmel kísérjük a táborozás minden napjait.





A Magyar Szúnyogsport Egyesület

pályázatot hirdet több kategóriában. Pályázni minimum két éjszakai szúnyogvadászaton történő részvétel vagy a bőrgyógyászat igazolásával lehet.
Fotó pályázat:

1.) A legszebb pofon amit a szomszéd saját magának adott

2.) A legszebb pofon amit a mellettem ülőnek adtam

A fotón a lecsapott szúnyognak látszania kell, illetve a Szúnyogügyi Hivatal igazolását kérjük csatolni az
agyonütött egyedek nyilvántartási számával.
Videó pályázat:
1.) A legszebb vitustánc a Tisza parton

2.) A szúnyogok násztánca vacsora után

A felvétel hanganyaga teljes kisípolásra kerülhet, amennyiben
a káromkodások nem dél bantu nyelven hangzanak el.
I.   díj     Sétarepülés a szúnyogirtó géppel

II.  díj     2 db tetszés szerint választott szúnyogirtó, 
             és soron kívüli időpont a  bőrgyógyászatra.

III. díj     Vaskörmű Mariska tartalék körmei
A Szúnyogügyi Minisztérium különdíja: 1 db moszkitó háló.
A pályázatokat kérjük az első szúnyognál leadni. A borítékra kérjük ráírni:

„Örülj, hogy csak én szívom a véred”

A nyertesek névsorát reméljük, a Hajnali Kúrir közli!!!!


Amint a fentiek is bizonyítják, kérem...lenyúlták a Hajnali Kúrír nyári különszámának a "
Nagy Szívás" mellékletét.
De mentségére legyen mondva a szerzőnek,hogy a közép Európa legjobb külsős munkatársáról van szó.

A tavaszi áradások segítséget nyújtottak a vérszívók elszaporodásához, amelyek nem átallottak beszivárogni a békés városi emberek közé, megkeserítve azok életét. Ezért is döntött úgy a szerkesztőség, hogy megtárgyalja, majd belép a pályázat népszerűsítésébe.
Félretéve mindent, „egy az ország egy a harc” irtsuk ki a vérszívókat.

Járjuk az országot, falut várost egyaránt s gyűjtjük a tapasztalatokat az írtásra vonatkozólag, közben a legjobb pályamunkákat majd jutalmazzuk is.


A reklámügynökség moszkitóhálós csinos hölgyek jelentkezését várja... jeligés fotókat kérünk az egyenlő esély elbírálásra:

jelige: " Ha már szívsz azt élvezzem, ne szívass"

Zizzen a szárnyam rád repülök,
fullánkom gyönyörrel beléd döföm,
legyen az nyak avagy hastájék,
mind kedves nekem,mert a másé,

Moszkitó Mátyás...tisztelettel

A szerkesztőség gondolkozik a díjakon és a holnapi vezetőségi ülésen megtárgyalja a lehetséges díjakat. Azt már elöljárójában közölhetem, hogy a következő díjak lesznek fel ajánlva: 1. Arany légycsapó...2. Ezüst légycsapó...3. Bronz légycsapó Díj...Különdíjunk a " Legszebb csípett popó" díj....
Moszkitó mentes napot...vagy ahogy az indián mondja...

" Inkább a pipám szívd,mint a vérem" uff.


Díjátadó ünnepség a Magyar Szúnyogsport Egyesület székházában lesz megtartva. Jó idő esetén a kertben a meghívott sporttársakkal együtt, rosszidő esetén ugyanezekkel, de már zártkörben ,ahol minden lehetséges.

1. Díj

Arany légycsapó

2.Díj

Ezüst légycsapó

3.Díj

Bronz légycsapó

Külön díj: A legszebb csípett popó

A verseny tisztaságát állandóan felügyeli Csapó Mátyás irtásszakértő. Csak egyéni teljesítményeket díjazunk. Tehát akinek a beküldött anyagában valami tömegpusztító fegyverre utaló nyomokat találunk, kizárjuk a versenyből.
Ez emberek sport, s nem terrorizmus, mondta Szunyog Egon a Chemotoxnak.
A másik dolog, ha a legcsekélyebb jele mutatkozik, hogy Pl. a barátnő gyönyörű hátsóját filctollal összepöttyözzük majd fotóját a zsűri elé tárjuk, azzal a céllal,hogy bosszantsuk, netán félre vezessük, ebben az esetben a nevezett popót be kell mutatni alapos vizsgálatra.
Ennek odaítélését a szerkesztő saját hatáskörébe rendelte,mert ő részrehajlás nélkül először alaposan megvizsgálja, nehogy hamisítvány legyen csípés. Egy bizonyos kor után minden csípést elhiszünk.
A csípés tudományos eszközzel lesz hitelesítve az un. Békalencse vizsgálóval,(nemzetközileg elismert) a popó pedig hagyományos letapogatásos módszerrel…( ez a CSM módszer…Csapó Mátyás röv.)ennél jobbat még a tudomány nem tudott létrehozni.

Kérjük,hogy a beküldött videókat,mint például a „A szúnyogok násztánca vacsora után” az erősen erotikus részeket vagy kockázzák ki, ebben az esetben kár beküldeni…vagy korhatáros karikával lássák el…az olimpiai öt-karikát nem fogadjuk el.
A Vitustánc kategóriában elég,ha a versenyző egy aprócska alsót visel, habár az is pontlevonást eredményez.
A hangos videóknál kérjük a nemzetközileg elfogadott füttyöt használni a zaftos kirohanásoknál, ami sértheti a helyi szúnyogirtásra szakosodott sumákokat, vagy a kiskorúak szókincshasználatát károsan befolyásolhatja, mert felboríthatja az eddig használt káromkodásukat.
Ennyit tudtunk segíteni eme versenyhez. Akkor hát fel vidám orgyilkosok, csapkodjatok vakarózzatok.

Az ENSZ Környezetvédő Szervezete, tekintettel a világot sújtó természeti csapások miatt a 2010-es évet a „ Patkányok évének” nevezte el, ennek alosztályaként a „ Vérszívók” mint külön kategória is bejegyzésre került a történelembe.
Így örömmel hozhatom olvasóim tudomására, hogy a meghirdetett díjak egyben nagy pénzösszegeket is takarnak.

Először kerül kiírásra „ A Patkányfogó verseny” , ami természetesen nem Emile Zola világhírű művének könyvtárbeli felkutatása.

Pályázati feltételek:

1. A pályázónak hitelt érdemlően bizonyítani kell a patkány fizikai megsemmisítését.
Ami azt jelenti, hogy egy jeligével ellátott és benne lezárt borítékban a teljes nevet címet rejtő jelentkezési lap, amely kapható a szerkesztőségben Emesénél, ha nincs a kertben véletlen.
A dobozban még elhelyezendő az áldozat levágott „farka”, mert ebből az igazságügyi labor munkatársai megállapítják a patkány életkorát,nemét és minden káros szenvedélyét ami életében volt. A vizsgálandó farkat mikroszkopikus-szeletelőben un. „farokgén” szeletekre vágják.
Tehát ebből is látszik az ügy komoly és a versenyzők kellő humánus hozzáállását kérjük,mert akiről kiderül,hogy a fent nevezett rágcsáló farkát élve szeletelte fel, ebből a versenyből kizáratik, és a szadó-mazó kategóriába még áttevődik. Ott nem garantáljuk az ENSZ díját csak a Hajnali Kúrír című lap hozza le a főoldalon a patkányfarkát a kezében tartó fotóval.

Tippek a patkányfogásra:


Egy belvárosi butikban kapható a Hamelni bűvös patkányfogó síp utánzata, amely a gyártó szerint ugyanolyan hatásos , mint a legenda szerint az eredeti volt.
Az üzlet címe csak a jelentkezési lap kitöltése után kapható meg a szerkesztőségben, szintén Emesénél.












Alig száz esztendős múltra tekint vissza, őse a dandie dinmont, a fekete angol, a skye és a manchester terrier lehetett. A 19. században már nélkülözhetetlen patkányfogó eb volt a yorkshire-i malmokban. Egyenes jellemében is megmutatkozik igazi terrier mivolta.


A Szívás kategóriában eddig két rendkívűl jelentős és sokat ígérő pályamunkát sikerült regisztrálni.

Minden sorrend felállítás nélkül még az egyik:

Tina Krisz Media paparazzi képes beszámolója
Agnes „A Nagy Szívás” erotikus pályázata



Lapzárta…jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2010.07.05.






Ideje: Július 05, hétfő, 14:46:35 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Hajnali Kúrír…63.nyári különszám " | Belépés/Regisztráció | 15 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hajnali Kúrír…63.nyári különszám (Pontok: 1)
- zoria Ideje: Július 05, hétfő, 15:32:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Főszerkesztőm!
Köszönöm hogy népszerűsíted a pályázatot, mint tudod egyesületünk nonprofit, azaz ebből is csak te fogsz hasznot húzni.Sajnos arra nem gondoltam, hogy a Nagy szívásra Te tartasz igényt. Pedig mint a könyvelődnek a szívem-lelkem az újságodé, sajnos a többi testrészemre még igényt tartanak a szúnyogok.Azért külön köszönet, hogy a patkányritkítást is megrendezed, az ügyfeleim közt végzett közvélemény kutatás szerint ugyanis nagyon elszaporodtak.Ja, majd elfelejtettem, negyedéves bevallás van, kérem az anyagot.puszi a nyávogós könyvelőd



Re: Hajnali Kúrír…63.nyári különszám (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Július 05, hétfő, 23:16:47
(Adatok | Üzenet küldése)
A humorod változatlanul jó:))))) Mindíg mosolyt csalnak az arcomra az újság hírei.
Szúnyogmentes nyarat, jó pihenést kívánok! A szerlkesztő is ember, ne csak a mi vérünket szívják:))))Üdv. hűséges olvasója.



Re: Hajnali Kúrír…63.nyári különszám (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Július 05, hétfő, 23:56:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Főszerkesztőm!

Az volt az üzenet: " adjátok vissza a répámat” ezzel a címmel írjunk cikket Erről csak annyit, hogy Czövek Répácska, már ifjú gyermekként is érezte valami nincs vele rendben. Amint tehetette rohant - Dr. Szabó Edward-hoz - visszaadni a répácskáját Illetve abból egy szilvát szabatott. Egy év sem kellett hozzá és ő is tagja lett a -Hszb-nek - azaz a Homo szex bomba klubnak. Azóta a Répácska név sem zavarja, sőt mint mondja, még szereti is. A hírt a Faar Katlan havi folyóirat is közölte.




Re: Hajnali Kúrír…63.nyári különszám (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: Július 07, szerda, 07:46:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Humorod változatlan :) Jót nevettem :)



Re: Hajnali Kúrír…63.nyári különszám (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Július 07, szerda, 17:40:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem egy légy farmom van, hogyhogy arról nem tetszik irni?



Re: Hajnali Kúrír…63.nyári különszám (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Július 07, szerda, 20:59:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Anyavilág! És én mindebből kimaradok, és még pótszúnyogdíj sem jár a távolmaradóknak?? Azért van a címnél ló, mert megfogtál egy szúnyogot és nagyobb volt egy lónál, Főszerki?



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds