[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 67
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 67


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
2012-ben nem jön el világvége!
Freya077

Az ősi kultúrák (kelták, egyiptomiak, sumérok, maják, indiaiak) tudtak az univerzális energiáról és annak törvényszerűségeiről, viselkedéséről! Meg is próbálták ránk hagyni ezt a tudást, csak mi nem értettük.


KOZMIKUS ENERGIA - 2012
Az életenergiánk a körülöttünk lévő világból, univerzumból táplálkozik. Ha lemerülünk, feltöltődhetünk. Miért fontos ez? Mi történik, ha alacsony az energiaszintünk?
Az ősi kultúrák (kelták, egyiptomiak, sumérok, maják, indiaiak) tudtak az univerzális energiáról és annak törvényszerűségeiről, viselkedéséről! Meg is próbálták ránk hagyni ezt a tudást, csak mi nem értettük! Ha megfejtjük üzenetüket, az is kiderül, hogy 2012 nem a világvége, nem az Utolsó Ítélet napja, nem is varázsol át bennünket más dimenzióba, mégis az egyik legjelentősebb dátum az életünkben!

*

KOZMIKUS ENERGIA - 2012
Az életenergiánk a körülöttünk lévő világból, univerzumból táplálkozik. Ha lemerülünk, feltöltődhetünk. Miért fontos ez? Mi történik, ha alacsony az energiaszintünk?
- betegségek jelennek meg az életünkben
- hajlamosak vagyunk a negatív gondolatokra (mérgelődünk, kiabálunk, összeveszünk gyerekeinkkel, vagy párunkkal, depressziósak leszünk, vagy esetleg beköltözik lelkünkbe a félelem.)
- alacsony energiaszinten az alacsony energiaszintű, ún. balszerencsés eseményeket vonzzuk be (baleset, eredménytelen munka, hazug barát, bírósági perek, elromló technikai eszközök, félelem, magány, stb)
- szegénység, pénzhiány, anyagi veszteségek.
Bizony, bizony! Ezeket a nehézségeket nem az igazságtalan élet, a gonosz emberek , vagy a politikai döntések róják ránk! „- Persze, erről is én tehetek!”- mordulsz fel. Nem, nem erről van szó! A rossz dolgok megjelenése az életünkben nem tőlünk függetlenül történik. Mi vonzzuk be őket az alacsony és zavaros rezgéseinkkel. Ebben az a jó, hogy tehetünk ellene! Nem vagyunk másoknak kiszolgáltatva! Figyeld meg, ha emelsz az energiaszinteden, a balszerencse, a pénzhiány, a betegségek szépen megszűnnek és megjelennek a jó dolgok körülötted.
Ilyen alapon nyugodtan kijelenthetjük: nincs gazdasági világválság! (erről bővebben majd egy következő hírlevélben).
Tehát nagyon fontos figyelni az életenergiára. Könnyű dolgunk van, mert ez az energia folyamatosan itt van körülöttünk, mindig van lehetőség feltöltődni.
MINDIG? A Tűzhordozók c. regényben az a fő probléma, hogy a kozmikus energia szintje csökken, egyre nehezebb ráhangolódni és meríteni belőle. Mire a regény szereplői rájönnek erre, az életükben már megjelentek a rossz dolgok. Keltaföldön nő a bűnözés, sokan megbetegednek, az emberek irigyek, gyűlölködők lesznek, még külső ellenség is tör rájuk. A keltáknak ki kell találniuk különböző praktikákat, módszereket, hogyan lehet elérni a megfogyatkozott energiát, és hogyan lehet feltöltődni a megváltozott körülmények ellenére is.
A mai rohanó, modern világban is könnyű lemerülni, és nehéz megtalálni a feltöltődés forrásait. Ezért is érdemes megnéznünk, hogy a kelták hogyan csinálták.
A KOZMIKUS ENERGIA VÁLTAKOZÓ INTENZITÁSSAL ÉR BENNÜNKET
Az ősi kultúrák (kelták, egyiptomiak, sumérok, maják, indiaiak) tudtak az univerzális energiáról és annak törvényszerűségeiről, viselkedéséről! Meg is próbálták ránk hagyni ezt a tudást, csak mi nem értettük! Ha megfejtjük üzenetüket, az is kiderül, hogy 2012 nem a világvége, nem az Utolsó Ítélet napja, nem is varázsol át bennünket más dimenzióba, mégis az egyik legjelentősebb dátum az életünkben!
Több ősi nép beavatott papjai, tudósai ismerték a föld és a bolygók mozgását. Felfigyeltek a precesszió jelenségére. Ők akkor annyit észleltek, hogy egy földi megfigyelési pontból 2160 évente a tavaszi napéjegyenlőség idején (márc.21.) a nap felkelése előtti pillanatban más-más csillagkép van az égen. Most a Vízöntőben kel fel a Nap, ezért mondjuk, hogy a Vízöntő kora következik. Ez kb. 2160 évig még így marad, közben a csillagos égbolt lassan „elmozdul”, és a tavaszponton felkelő nap elé „beúszik” a Bak csillagkép. Ma már tudjuk, hogy igazából nem az ég fordul el, hanem a Föld mozgása okozza ezt a jelenséget. A Föld tengelye nem merőleges a bolygónk keringési síkjára, ezért a bolygónk a búgócsigához hasonlóan „billeg” kissé. Ha a Föld tengelyét képzeletben meghosszabbítanánk és kijelölnénk egy pontot az égen, azt tapasztalnánk, hogy lassan kimozdul ebből a pontból, egy kis kört tesz meg, és kb. 25.920 év múlva jut vissza újra a megjelölt pontba. Ezt a jelenséget hívják a csillagászok a földtengely precessziós mozgásának. Ez alatt a nagy világciklus alatt a Zodiákus mind a 12 csillagjegye körbefordul a tavaszpont előtt.
Csak úgy zárójelben jegyzem meg: hogyan tudtak 26.000 éves megfigyeléseket végezni az általunk 5-6.000 évesnek tartott ősi kultúrák?

Mi köze mindennek a kozmikus energiához és 2012-höz?
A VÉDÁK ÉS A YUGA-TAN
Az indiaiak ősi, szent könyve, a Védák. Szanszkrit nyelven íródott, keletkezését i.e. 6.000 körüli időkre teszik. A Védák, jelenlegi ismereteink szerint, az emberiség legősibb dokumentuma. Figyelemreméltó tanítás található benne a világkorszakokról. A szent könyv azt mondja, hogy az egész naprendszerünk a galaxis középpontja körül kering, ahonnan éltető energia áramlik folyamatosan az egész univerzumba, bolygónkra is. Ez az energia – szerintük – Brahma, a Teremtő, az Atya. Minden és mindenki az általa kiáramoltatott energiának köszönheti létét.
A Nap, és vele együtt a bolygók ahogy járják égi útjukat hol közelebb, hol távolabb kerülnek ettől az energiaforrástól. Eszerint változó mértékben éri földünket a teremtő erő kisugárzása. A Naprendszer több mint 25.000 év alatt tesz meg egy teljes kört, - állítja a szent könyv - ami két kb.12.000 éves periódusra osztható. Aszerint, hogy közeledünk a Forráshoz, vagy távolodunk tőle, beszélünk felszálló és leszálló ágról. A felszálló és a leszálló ág is 4-4 yugából, korszakból áll: Kali-Yuga, Dvápara-Yuga, Treta-Yuga, Satya-Yuga.
Amikor távolodunk a központi energiától az emberi tudatosság is lassú hanyatlásba kezd. Az érzékszerveink észlelési tartománya beszűkül, a világ egyre kisebb szeletére mondjuk, hogy ez a megtapasztalható valóság. Az emberi agy bizonyos részei inaktívvá válnak. Csökken az életkor, gyakoribbá válnak a betegségek, járványok és háborúk pusztítanak. Az ember az állatiasság szintjén vegetál, valahol a Maslow-i piramis legalján. Az ősi indiai szöveg yugákra lebontva vezeti le ennek a változásnak a lépéseit.
A Védák alapján kiszámítható, hogy a leszálló ág mélypontja az általunk „sötét középkornak” nevezett időszakra esett. Igaz lehet, gondolj csak a boszorkányégetésekre, vallásháborúkra, hatalmas járványokra, az általános tudatlanságra! Szomorú, hogy mindezen negatív és pusztító dolgok gerjesztésében központi szerepet játszott a római katolikus egyház, „isten nevében”.
Amikor újra közeledni kezdünk a teremtő energia forrása felé, megkezdődik az ember szellemi emelkedése. Gondoljunk csak mindarra, ami a középkor óta történt! Találmányok születnek, felfedeztük az érzékszerveink által jelenleg észlelt tartomány fizikai, kémiai törvényszerűségeit. Elektromos áram, repülőgépek, számítógép, űrrepülés, stb.Sőt a határtudományok, „parajelenségek” területén is szaporodnak a felfedezések. Nőtt az átlagéletkor, megfékeztünk néhány járványt. A technikai, műszaki találmányok terén kétségkívül nagyot alkotott az emberiség. (Sokan szidják ezt a túlzott technikai fejlődést, mert szennyezzük vele környezetünket, elkényelmesítjük magunkat. Pedig ez az irány nem zsákutca! Nagyban hozzájárul az emberi tudat fejlődéséhez, kitágulásához, agyunk szunnyadó részeinek aktiválásához. Erről majd egy következő hírlevélben.)
A Vízöntő korral kezdetét veszi egy új korszak, amikor az univerzális energia intenzívebben kezd érni bennünket, és megkezdődhet az emberiség szellemi, spirituális felemelkedése. (Hogy ez mit jelent konkrétan, arról majd egy következő írásomban Avatarrá válhatunk? címmel.)
VÍZÖNTŐ KOR
Mikor is köszöntött be? Ez valóban jó kérdés! A Vízöntő kor kezdetéről ugyanis zajlik a vita. Van aki azt állítja, már benne vagyunk, van, aki azt, hogy még nem. Nem egyértelmű eldönteni, hogy az égen látható csillagképek „háza” mettől meddig terjed. Nincs bekeretezve egy vonallal az égen, hogy eddig tartott a Halak, most már a Vízöntőben vagy! A legvalószínűbb számítás szerint valamikor 2010-től mondhatjuk, hogy beléptünk az új korba.
FOTONÖV
Tudósaink is kezdik érzékelni a világegyetemben áramló energiákat, amiknek létét az ősi szent írások már több ezer éve hirdetik.
Fizikusaink felfedeztek egy energiasávot a világegyetemben, amely számukra eddig ismeretlen rezgésekből, energiahullámokból áll. A sáv egyik összetevője fényként viselkedik, ezt tudják mérni. Ezért is hívják Fotonövnek. Különböző híreket olvashatunk arról, hogy mikortól és meddig tartózkodik benne bolygónk. Kb. 2000 óta folyamatosan benne vagyunk és még kb. 4000 évig benne leszünk. Ez az energiazuhatag már „Brahma” kisugárzása lenne a galaktikus középpontból? Mindenesetre többen a Fotonövnek tudják be, hogy az emberi elme egyre zaklatottabb mindenhol a világon. Nő a feszültség, gyorsul az idő és vele próbálunk gyorsulni mi is, de összevissza zakatolunk, mint egy kiöregedett járgány! Ugyanakkor szédületes iramra váltott a szellemi kibontakozás, és a spirituális képességek feléledése.
Mindenki vár valamire. Egyébként ha már így állunk, várjunk valami jóra! Nemde?! Ne világvégére, hanem egy új, gyönyörű kor eljövetelére. Hallottál már az „önmegvalósító jóslat” jelenségéről? Ha túl sokan gondolunk arra, hogy katasztrófák köszöntenek a Földre, a végén még úgy is lesz!
2012
Tehát mi van akkor 2012-vel?
A maja naptár egyik időszámítási ciklusa zárul 2012.dec.21-én. Ennyi volt az eredeti felfedezés, semmi több. A maják ősi iratai soha nem állították, hogy vége lesz a világnak! Annyit csak: vége lesz egy korszaknak. Mint amikor történelemből tanultuk, hogy 1492-vel, Amerika felfedezésével véget ért a Középkor, és elkezdődött az Újkor. És akkor kihalt az emberiség? Vagy dimenziót váltott? Nem úgy tűnik!
A maják lezártak egy korszakot. Az összes többi rémhírt a találékony és unatkozó modern ember akasztotta rá a bűvös dátumra.
Valamit azért fontos megvizsgálni: miért ehhez a dátumhoz kötik a maják egy új korszak kezdetét? Ennek oka kell, hogy legyen. A mi történelmi korszakhatáraink „mondvacsináltak”, a történészek utólagos megegyezésével lettek kikiáltva, de az ősi, természeti népek nem így gondolkodtak. Az ő hitvilágukat és vele együtt a naptárrendszerüket is a valós természeti és kozmikus történések határozták meg.
A maják tudtak a nagy, 25.000 éves energia-ciklusról. Ahogyan tudtak róla az ősi sumérek, egyiptomiak, kínaiak, japánok, észak- és dél-amerikai indiánok. (Erről bővebben a „Szfinx üzenete és 2012-ahogyan még sosem hallottál róla” c. cikkemben, a Hihetetlen! Magazin júl. vagy aug. számában. Megjelenés után a honlapomra is felkerül.)
A maják a Vízöntő korral beköszöntő energetikai változást jelölték ezzel a dátummal. Tehát 2012-vel kezdetét veszi egy új, reményteljes korszak, amelynek során szédületes fejlődésbe kezd az emberiség! Ez a kor kb. 12.000 évig fog tartani. Szerencsénk van, hogy egy ilyen gyönyörű időszakban élünk! A 12.000 éves felszálló ág alatt ki hamarabb, ki később eléri, hogy felragyogjon igazi, teljes emberi lénye és boldog, teljes élete legyen!
Úgyhogy ne vásároljatok fel túlélő csomagokat, nem kell atombiztos bunkereket építeni, sajnos fizetnünk kell tovább a felvett hiteleinket, nyugodtan képezzük át- vagy tovább magunkat, kezdjünk hosszabb távú építkezésekbe, vagy megtakarításokba.
Amit viszont tennünk kell: emelni az energiaszintünket!
Miért? Mert az a világ, amiben élünk szintén emeli az energiáját, ütemet vált!
Lovagoltál már? Tudod milyen az, amikor a ló kényelmes lépegetésről ügetésre vált? Az a lovas, aki nem tudja felvenni a ritmust, összevissza zötyög, és fárasztó és küzdelmes lesz számára a lovon maradni. Viszont annak, aki megtanul ügetni, fantasztikus élményben lesz része, és szédületes iramban halad a célja felé.


Ideje: Július 08, csütörtök, 19:52:43 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"2012-ben nem jön el világvége!" | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: 2012-ben nem jön el világvége! (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Július 09, péntek, 08:16:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszi a sok új információt. Érdekes, tanulságos volt. üdv. Józsi



Re: 2012-ben nem jön el világvége! (Pontok: 1)
- PiaNista Ideje: Július 10, szombat, 17:27:00
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönet ezért az írásért!
Vajon micsoda tudást veszítettünk el, amikor az alexandriai könyvtárat felgyujtották; micsoda tudás veszett el Tibetben (lehet még sorolni). Ugyanakkor évezredes írásbeli emlékeinkben a meglepô információkat primitív népek fantáziaszüleményének tartják fôleg azok a tudósok, akik már felállítottak egy rendszert, s az nem illeszkedik a régiek tudásához.
Üdvözlettel:
PiaNista (Maróti László)



Re: 2012-ben nem jön el világvége! (Pontok: 1)
- zsoloo Ideje: Július 10, szombat, 22:54:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Már régen szkeptikus lettem az önjelölt próféták halandzsázásaitól, pláne, ha mindezt áltudományok szépen csillogó köntösében igyekeztek eladni nekünk, akiknek, őhozzájuk hasonlóan igazából halvány lila f@ngjuk sincs arról, mi az igazság és a valóság. Horoszkópikus, energiaszintes, tudattágító rémálmaikat gyakran igyekeznek ránk tukmálni, mint tudományos meggyőződést, elfogadtatni velünk, mint evidenciát. Nos, már akkor inkább maradnék pl. az egzakt matematikánál, mely külsőre nem tűnik szépnek, de legalább biztosan igaz.
Olyan kijelentések fogalmazódnak meg, melyek összemosnak tényeket ellenőrizhetetlen hitbeszédekkel. Mert való igaz, hogy időnként rossz közérzettel rendelkezünk, megbetegszünk, sőt depressziósak leszünk, mérgelődünk, kiabálunk, de hogy ennek mi köze van az alacsony energiaszinthez, pláne a saját bevonzáshoz, lásd egy globális válsághelyzet rám szabadult következményét, elég nehezen tudná bárki is elhitetni velem, hogy az a magam kozmikus szerencsétlenségem védikus energiaszintjének alacsony volta vonzotta be rám! A betegségek okáról szerencsére mára kiderült, nem kell különlegességeket keresnünk, csupán a kórokozót, és annak legtöbbször gyöngített alfajának vakcinaként való beadása aktivizálja az immunrendszerünket, segítve a gyógyulási folyamatot.
Elég sok ostobaság, babonás misztikum terheli így is az emberiséget, melytől igyekszik szabadulni ismereteinek bővítése, a tudás felhalmozása, összefüggések keresése és megértése révén. Nem szükséges ősi kultúrák „univerzális energiáit” segítségül hívnunk, hogy tisztábban lássunk, inkább azt lenne jó látnunk, hogy az ősibb szükségszerűen korlátozott, csupán a maga körül látható és tapasztalható forrásokra támaszkodott, a meg nem értett dolgokat pedig szükségszerűen kozmikusnak, mitizált varázslatokként, de legalábbis részletesebben nem definiált általánosságokként kezeli. Így nem csoda, ha a „világkorszak”, „az éltető energia áramlása” kifejezések sokak fantáziáját megmozgatják, beleláttatnak aktuális prob

A hozzászólás folytatása...



Re: 2012-ben nem jön el világvége! (Pontok: 1)
- kepe Ideje: Július 12, hétfő, 21:34:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én úgy gondolom, hogy megállapítani azt, hogy mi az igazság, és mi a halandzsa csak úgy lehet, ha az ember elmélyül az adott tudományban. Mert van az elüzletiesedett világ, vannak a pár hetes tanfolyamok, és aztán lehet pénzt keresni. Az emberek meg szinte mindent megesznek. Ez igaz. De ez egy, a végtelenségig legyszerűsített megközelítés. Mert valójában több évtizedes tanulási folyamatról van szó. És ha az ember tehetséges, ha ehhez elég hoszú ideig is él, felismerheti, hogy mennyire nem tud még semmit...



Re: 2012-ben nem jön el világvége! (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: Július 17, szombat, 21:18:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A sok hosszú hsz-t direkt nem olvastam el, csak kicsit belenéztem... és direkt nem is fűznék hozzá semmit. Az íráshoz. Ez a cikk szélesíti az emberek látókörét, új információkat hordoz. Hogy megalapozott vagy sem, azt szerintem hagyjuk, senki nem volt ott közülünk. Megint hülyeség abba belemenni, hogy igaz vagy sem. A lényeg, hogy ki miben szeretne vagy hajlandó hinni. Ki ebben, ki abban. De hagyjuk már meg a másiknak is saját szabadságát! Az én szabadságom arról szól, hogy kipróbáltuk a vonzás törvényét, és jé, működik. Úgy vélem, hogy tényleg van egy erőtér körülöttünk, amiről nagyon keveset tudunk, és amit a régiek már ismerhettek. Napjainkban is vannak emberek, akik sokkal jobban ismerik mint az átlag. Úgy gondolom, hogy mind az egyénnek mind a nagy egésznek a fejlődés a célja, csak ezt ki így, ki úgy a maga szintjén éli. És igen, ebben benne van az is, hogy néha hibázunk, megbetegszünk, elveszítünk számunkra fontos dolgokat stb. De az is csak az út. Nem "hiszek" a világ végében ( :-) ) ezt az írást pedig annak tekintem ami: egy informáló cikknek a magazinban.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds