[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 57
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 57


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Félelemeloszlató
Freya077

A világ nem egy rideg és ellenséges hely. Nem apró porszemek vagyunk a nagy homokviharban. A világ - az otthonunk. Szerető, biztonságot adó, átölelő.


Bőséggel rendelkezik a megélhetésünkhöz szükséges javakkal és ezek elérhetőek.
Egy új szemléletre lenne szükség: gondolkodjunk energiatudatosan!
Ahogyan a fizikai dimenziónknak megvannak a törvényszerűségei, ugyanígy a szellemi síknak is. A gravitáció jó, vagy rossz? Jó, mert nélküle kiröpülnénk a világűrbe, nem lenne élet a Földön. De milyen rosszá, ellenségessé válik rögtön, mihelyst fel kell lépcsőznünk a tizedik emeletre, vagy ki akarunk lőni egy űrrakétát a holdra!
Ugyanez a helyzet az univerzális energia törvényeivel is. Óriási ellenállásba ütközünk, ha ellenük küzdünk. Ha viszont az erőhatás irányába haladunk, ezek az erők nekünk dolgoznak.
Csak 5 törvényt kell megértenünk. Ha megismerjük, hogyan működnek és „felszállunk” ezekre az áramlatokra, akkor messzire röpítenek és beköszönt életünkbe a bőség, szépség, nyugalom, biztonság.
1.Az ok-okozat törvénye/karma
Az életben történnek velünk jó és rossz dolgok. A jót természetesnek vesszük, jobb esetben örülünk neki, de a kellemetlen eseményeket nehezen viseljük. A „jó” és a„rossz” fogalma természetesen nagyon szubjektív. Sokszor állunk értetlenül, hogy miért történik ez velünk?
Miért éppen hozzánk törtek be? Miért éppen az én autóm romlott el? Miért vesztünk össze a párommal?
Az ok-okozat törvénye azt mondja, minden tettünk következményével szembesülnünk kell. Vagyis ha adunk egy pofont valakinek, törvényszerű, hogy kapni is fogunk egyet. Így tanul a lélek ebben az univerzumban. Vagyis igazából nincs „jó” és „rossz”, nem büntet meg senki, mindössze egy törvény működik.
Ezt a törvényt a karma törvényének is nevezik. A karmáról többnyire a büntetés jut eszünkbe, pedig sokkal több jó karmát indítunk el, mint rosszat. Vagyis rengeteg jó tettünk van, aminek következménye visszahat az életünkre. Ezeket sokszor észre sem vesszük. Lehet, hogy a beállítottságunkkal van baj? A kellemetlen dolgokat hamarabb észrevesszük, tovább emlékszünk rá, és panaszáradatként zúdítjuk ismerőseinkre.
A Vízöntő kor felgyorsult rezgései miatt tetteink következménye egyre hamarabb jelentkezik már ebben az életünkben. Nem éri meg „rossznak” lenni. Élesen él emlékezetemben egy építési vállalkozó esete. Beszedte megbízóitól a rengeteg pénzt, majd ügyesen csődbe vitte cégét. Senkinek nem épített házat, csak magának és milliós nyaralásra vitte családját. Néhányan azt mondták: „-Ügyes!”. Következő évben egy szívinfarktus okozta a halálát. Az az energiazárlat a szíve körül, ami miatt „szívtelenül” becsapott másokat a végzetét okozta. Karma.
Tegyünk jót, és mások azonnal utánoznak és csatlakoznak. Az emberek ki vannak éhezve a jóra. Próbáld ki: add meg az elsőbbséget egy parkolóból kihajtani készülő kocsinak. Néhány percen belül látni fogod, hogy ő is továbbadja a gesztust, előzékenyen maga elé engedi társát.
„Tudod a jóság ellen egy idő után mindenki tehetetlenné
válik. A jóság a legjobb fegyver a gonoszak ellen.” (Tűzhordozók c. regényből.)
Szóval a népi bölcsességek helytállóak: „-Ki mint veti ágyát, úgy alussza álmát.” És „-Aki másnak vermet ás, maga esik bele.”
Ennek a törvénynek ismeretében nyugodtan legyünk jók, mert jót kapunk vissza. A szappanoperák kedvelt bosszúállási jeleneteit is elfelejthetjük, ha valaki árt nekünk, nem kell a bosszúállással mérgezni lelkünket, a saját tetteinek következménye úgyis utoléri. „-Ki maga kardot ragad, kard által vész el.”
„A szenvedést nem nekünk kell kimérni másokra.
Aki nem jót cselekszik, magához engedi a szenvedést és bajt azzal, hogy elvágja magát
az energiaáramlástól. Bünteti ő magát akaratlanul.”- mondja Katbad druida a Tűzhordozókban.
2.A reinkarnáció törvénye
Évtizedek óta gyűlnek az orvosi, pszichológiai esettanulmányok, beszámolók a témáról. Több dokumentált esetről hallhattunk, ahol az előző életéből származó emlékképek alapján az illető olyan helyeket keresett fel és azonosított, ahol azelőtt sosem járt, esetleg olyan nyelveken szólalt meg, amit ebben az életében nem tanult. A gyerekek néhány éves korukig visszaemlékeznek előző életükre.
A leghíresebb ilyen eset Shanti Dévi, egy indiai kislány története. Négy éves korában elkezdett mesélni az előző helyről, ahol élt, és a férjéről. Mikor utánajártak a gyerek állításainak, kiderült, az említett városban még él az előző életbeli férje. A férfi meglátogatta az akkor már kilencéves kislányt, az azonnal felismerte, és a volt feleségére vonatkozó minden aprólékos kérdésre pontosan válaszolt.
A reinkarnációs emlékekről szóló beszámolókat egyre komolyabban veszik tudományos körökben is. Már nem igazán az a kérdés, hogy ez a jelenség létezik-e, hanem hogy hogyan működhet, mi is történik pontosan?
Az ősi eredetű, nagy vallási irányzatokban megtalálható a reinkarnáció tana, csak nem mindegyik kommunikálja nyíltan bármelyik hívője számára. A hinduizmus és a buddhizmus nyitva hagyta ezt a tanítást mindenki számára. Minden vallási irányzatnak van egy titkokkal övezett belső tanítási rendszere, amit csak a magas szellemi szintet elért beavatottak tudhatnak meg. A zsidóknál a kabbalisták, az iszlámban a szufik birtokolják a legátfogóbb tudást az univerzum működéséről. A keresztény vallásnak is volt egy ilyen magja, ami a gnosztikusokkal indult még az első századokban. A kemény inkvizíciónak köszönhetően ez a „belső kör” majdnem fel lett számolva. Több titkos társaság őrzi ezt a tudást napjainkban. A Biblia összeállítói gondosan ügyeltek rá, hogy az evangéliumokból kihagyják a reinkarnációra utaló részeket. Nem voltak kellőképpen figyelmesek!
Jézus a következőket mondja, mikor Nikodémust tanítja: „…aki nem születik újjá, az nem láthatja meg Isten országát….Ne csodálkozz azon, hogy azt mondtam: újjá kell születnetek.”(János ev.3:1-13.)
Más helyen Keresztelő Jánosról beszél, s azt állítja, hogy egy korábbi nagy próféta inkarnációja: „S ha tudni akarjátok, ő Illés, akinek el kell jönnie. Akinek van füle, hallja meg!” (Máté, 11:11-15.). A középkori katolikus egyház sokkal nagyobb hatalmat tudott gyakorolni az emberek felett a büntető Purgatórium és Pokol tanával, aminek rémétől a bűnös egy kis adománnyal akár meg is menekülhetett. A Mennyországba vágyó tudatlan tömegek pedig abban a reményben hajtottak fejet, hogy majd a túlvilágon jó dolguk lesz.
Egyre többen élnek át hipnózisban, vagy álmukban élőző életekből való emlékeket. Talán már neked is volt részed benne.
Ha a reinkarnáció tényként élne tudatunkban, egészen másképp élnénk az életünket! Biztosan nem szennyeznénk ennyire a Földet, hiszen visszatérünk. Ha valaki nagy kárt okoz, vagy bánt bennünket, végiggondolnánk, vajon nem egy korábbi tettünk következményét kell-e megtapasztalnunk. Ilyen módon a reinkarnáció törvénye összefügg az előzővel, a karma törvényével, és a következővel, a vonzás törvényével.
3.A rezonancia/vonzás törvénye
A fizikában a rezonancia az az egyszerűen meghatározható jelenség, mikor a rezgés forrása és egy hozzá kapcsolódó külső rendszer között rezgésszám megfelelés lép fel. Vagyis: ha megszólaltatsz egy hangvillát, a szobában lévő másik hangvilla is megpendül, mert átveszi a rezgést. Döbbenetes az a régi filmbeszámoló, ahol az egyre erősödő szél olyan rezonanciát okoz a híd belső szerkezetében, hogy az egyre jobban kileng, szinte megcsavarodik és leszakad. Ismert dolog, hogy ha egy vonuló sereg hídhoz ér, nem kell tartaniuk az ütemes menetlépést, nehogy az általuk keltett rezgést átvegye az építmény.
Mivel az emberi gondolatok és érzelmek is rezgések, ebben az esetben is működik a rezonancia törvénye. „Ragasztotta” már át rád valaki a jókedvét, vagy a lehangoltságát? Hasonló rezgésű gondolat, vagy érzelem hasonló erőket, hatásokat hoz létre.
Még ennél is érdekesebb, a rezonancia törvényének egy másik hatása: hasonló a hasonlót vonzza. Néha emberek az első pillantásra szimpatikusak minden megmagyarázható ok nélkül. Hasonlóan rezonálunk. Gyakran megfigyelhető, hogy különböző csoportokba hasonló gondolkodású emberek kerülnek „véletlenül”.
Ha tehát megjelenik az életedben valaki, aki nagyon nem szimpatikus, érdemes elgondolkodni, mivel vonzottad be? Ezek szerint a legirritálóbb tulajdonságának valami kis magja vagy gyökere benned is ott van. Tulajdonképpen az ilyen embereknek köszönetet mondhatnánk, hogy „tükörként” megmutatja nekünk, miben kell még nemesednünk.
Az üzleti életben többen napi rutinként használják a rezonancia törvényét, hogy tudatosan bevonzzák a legmegfelelőbb partnereket, munkatársakat. A kellő ráhangolódással bevonzhatjuk életünkbe a kitűzött üzleti sikert, célt. Erről szól a nagy sikerű „The Secret” (A Titok) c. könyv, illetve Jerry és Ester Hicks több könyve is. Érdemes belemélyedni!
A párválasztásban is működik a rezonancia törvénye! Minél részletesebben és minél többször elképzeled, ki is lenne megfelelő számodra, és minél inkább rezonálsz te magad is ezzel az „ábrándképpel”, annál hamarabb és tökéletesebben teljesül. Ha eddig nem így történt, bizonyára az előző mondat második részével volt baj!
Vagyis minél nemesebbek, jobbak vagyunk, annál több jó dolog ér bennünket
Azt vonzod, ami vagy.
„Elfelejtitek az istenek törvényét, miszerint a saját biztonságunk
nő meg, ha magunk körül elégedett és boldog emberek vannak? Gazdag leszel, ha
gazdaggá teszel másokat! Segíts, és mások is megsegítenek téged! Ha jóságot, szeretetet
sugárzol, azt kapod vissza!”- tanítja Freya a népét a regényben.
4.A lehetőség/döntés szabadságának törvénye
Visszatérő filozófiai kérdés, irodalmi hősök monológjainak témája: meg van-e írva a sorsunk előre, vagy dönthetünk? Szabadság, vagy isteni elrendelés mozgatja életünk szálait?
Müller Péter író, ezoterikus tanító fakad ki egyik írásában: miért van az, hogy a nyugati ember csak „vagy-vagy” kategóriában tud gondolkodni? A keleti vallásokon, filozófián felnőttek gondolkodása rugalmasabb. Miért ne lehetne „is-is”?
Vannak előre meghatározott események az életünkben, és van szabad döntés is. A látók és jósok csak azokat az eseményeket látják, amelyek előre „meg vannak írva”. Ezeket nem más szabja meg nekünk, két dologból adódhatnak: 1. még születésünk előtt tudatosan vállaltuk magunkra, vagy 2. valamely korábbi tettünk következményeként, mint karma jön az életünkbe.
Tehát is-is! Vannak események, amelyekben szabadon dönthetünk, és vannak, amikben nem, mert az már egy olyan fa, aminek korábban vetettük el a magját. Sok jótettünkkel „jó karmákat” teremtünk magunknak. Ez azt jelenti a lehetőség törvényének szellemében, jó tettekkel megnövelhetjük életünkben az olyan élethelyzetek számát, ahol döntési szabadságunk van. A „rossz karmákkal” egyre jobban beszűkítjük lehetőségeinket, mert mindig az ártó tetteink következményeivel kell birkóznunk.
Mit tennél másként ennek a törvénynek tudatában?
5. Az egyensúly törvénye
Ez a törvény a folyamatos változás törvénye. A világban minden folyamat egyensúlyban van, de ez egy dinamikus egyensúly. A jin és jang jele fejezi ki szemléletesen ezt a törvényt. Ha süt a nap, kell jönnie az éjszakának is. Ha belélegeztünk, szükségszerű a kilégzés is. Ha felfutott az életünk egy csúcspontig, törvényszerű a visszaesés is. Mint a szinusz-görbe.
Vagyis ha görcsösen ragaszkodunk valami elképzelt biztos, stabil élethez, akkor becsapjuk magunkat. Ilyen nincs. Amikor nem tudunk elengedni elhidegült baráti vagy szerelmi kapcsolatokat, vagy a szerepüket betöltött vagyontárgyakat, emlékeket, esetleg idejétmúlt szakmát, vállalkozást az életünkből, akkor akadályozzuk ennek a törvénynek a működését. Sőt késleltetjük a felfelé ívelő időszak beköszöntét életünkbe.
Ahogyan élvezettel fekszünk fel a meleg napsütésben a hullámzó tengeren egy matracra és átadjuk magunkat a ringatózásnak, ugyanígy mernünk kell belesimulni az egyensúly törvényének ciklikus hullámzásába. Rá fogunk jönni, hogy az első pillantásra „lefelé” tartó életciklusaink is rengeteg élményt, tapasztalást tartogatnak számunkra.


A szeretet törvénye
Az 5 törvénynek van egy nagy közös eredője: a szeretet törvénye. Amikor valaki eléri, hogy rezgései megegyeznek az univerzális teremtő energia rezgéseivel, akkor a szeretet állapotában van folyamatosan. Nem is tud másként élni, csak az energia-törvények szerint. Hogy egy ilyen személy mire képes és hogyan él?
Én egy emberről hallottam eddig, aki elérte ezt az áldásos állapotot, ő maga így fejezte ki: „Én az atyában vagyok, s az atya bennem van.” Jézus volt az. Minden tanítása a fenti törvényekről szólt.

Az ősi népek mindennapjainak része volt ez a tudás, amiről mi ma kételkedve olvasunk.
„Nem a gyűlölet, sőt nem is az erő, hanem a mindenre kiterjedő szeretet képes csak vonzani az univerzum
energiáját.”(Tűzhordozók)
Ideje: Szeptember 06, hétfő, 22:28:20 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Dolgozat

"Félelemeloszlató" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Félelemeloszlató (Pontok: 1)
- zsoloo Ideje: Szeptember 10, péntek, 15:44:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ügyesen próbálod becsúsztatni magad az állandó köztudatba, és tanításaidat a keresztény szentségek mellé, mintha e tanítások a bölcsesség egyazon kútfőjéből fakadnának.
Az igazság az, hogy Freya, akinek nevében próbálod osztani az észt, egy skandináv mitológiai személy. Lássuk, mit ír róla az újság: A szerelem és a szépség mágiában jártas istennője, aki macskák vonta kocsiján közlekedik. Könnyen osztogatja kegyeit: Loki [Odinnak, a skandináv mitológia főistenének, többek között a háború és a harcosok istenének fogadott testvére, a ravaszság, ármány gonosz istene] szerint híres nyakékéért, a Bríszingamenért négy törpével töltött el egy-egy éjszakát.
Hogy azonosítsunk téged, hogy nem valaki más nevében értekezel itt, a kezdőlapodról az idézet:
„Üdvözöllek! Freya vagyok. Hallgasd énekem. A távoli idők homályából szólok hozzád.”
..Írásaim azért születnek Freya neve alatt, mert az ő szerepével tudok azonosulni.”

Pfúj! A fentieket tekintve, köszönöm, eddig elég is volna. Miért is fordítanánk több figyelmet bölcs tanácsaidra?
Egyébként elég lett volna az oldalad linkjét ideírni, hogy fölöslegesen ne foglalja itt a helyet a becopyzott szöveg

És valóban, a homály a mai napig sem oszlott el aktuális szövegedet tekintve. Pár kiragadott idézetre reagálok:

„A Vízöntő kor felgyorsult rezgései miatt tetteink következménye egyre hamarabb jelentkezik már ebben az életünkben.”
Hogyan? Ez miféle ok-okozat? Megváltoztak a fizikai törvények? A kor rezgései felgyorsultak? Miféle értelmetlen katyvasz ez itt? Valójában tetteink következménye, úgy gondolom, bármikor ugyanolyan sebességgel érzékelhető- csak próbálj beleállni egy jobb egyenesbe!

A Biblia összeállítói gondosan ügyeltek rá, hogy az evangéliumokból kihagyják a reinkarnációra utaló részeket. Nem voltak kellőképpen figyelmesek!
Tehát Istennek elkerülte a figyelmét az, ami a tiédet nem. Bátor kijelentés! Ha elfogadjuk, hogy a Szent Biblia Isten tökéletes akaratát tükrözi,

A hozzászólás folytatása...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds