[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 198
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 200

Jelen:
Tagi infók PiaNista Küldhetsz neki privát üzenetet PiaNista PiaNista
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Republic koncert a Népligetben
Attila61

Amennyiben sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket ajánlom a következő koncertet , ami a fővárosi József Attila Lakótelepi Vigasságokon kerül megrendezésre pénteken este hét órakor, a belépés ingyenes.


Vasárnap este hét órakor a Népligetbe indultam Republic koncertre.
A színpadon remek fényjáték mellett Cipő a tőle megszokott profizmussal vezényelte az alkalmi daljátékot.
Az együttes szívet melengető népzenei betétjeivel és fület simogató dallamos számaival régóta a kedvenceim közé tartozik.
Hazai együttes lévén az sem utolsó szempont, hogy tiszták a hangok és érthető a szöveg, ami manapság „sajnos” nagy értéknek számít. Zenéjük műfajba sorolását pont a sokszínűség nehezíti meg, lehet: rock, hard rock, etno-rock, post-punk, instrumentális rock, pop rock jeleit illetve értékeit felfedezni és egy két számot még a disco világába is becsempésztek.
1990. február 23.-án alakultak, a hal is ezt szimbolizálja.Könnyen értelmezhető, szókimondó és hihetetlen dallamos zenéjükkel váltak népszerűvé. Az együttes nem sokkal megalakulása után megnyerte a balatonlellei rockfesztivált (amit a 67-es főút köt össze Kaposvárral).1991-ben a zenekar úgy döntött, hogy új kiadó után néz. Szerződésük azonban még egy albumra szólt a Hungarotonnál, így nem volt kiút. Mivel új dalaikat már az új kiadójuknál szerették volna megjelentetni, megszületett az a legendás ötlet, hogy egy teljes lemezanyagnyi dobszólóval, melyet Nagy László Attila készített, állítsanak be a Hungarotonhoz. Ez lett az “Üss a kazettára” című Republic nagylemez.1991-ben elnyerték a Magyar Rádió Emerton-díját, majd 1993-ban a Republic a MAHASZ "Arany Zsiráf" díját. Cipő 1995-ben szólólemezzel jelentkezett, ugyanebben az évben Kaposvárott tartottak koncertet, amelyről CD és videó készült. 1995-ben ismét "Arany Zsiráf" díjat nyertek "Az év rocklemeze" kategóriában.




Jelenlegi tagok:
Nagy László Attila – dob
Patai Tamás – gitár
Tóth Zoltán – gitár, zongora, ének
Boros Csaba – basszusgitár, ének
Bodi László, "Cipő" – ének, zongora




Korábbi tagok:
Rece Apó-Bali Imre - gitár - 1990-1991
Szilágyi "Bigyó" László - dob - 1990
Állandó közreműködők:
"A 8. Republic" Szabó “ Bundás” András - Kossuth-díjas hegedűművész
"Debrecen Hőse" Halász Gábor - akusztikus gitár
Zenekari személyzet:
Habarits „Éljen” Béla - zenekari főmunkatárs
„Brúnó” Máthé László - exclusive service road
Abella Miklós - menedzser




Szép kis tömeg verődött össze úgy a három éves gyermektől a hatvanas korosztályig. A becslések szerinti 10000 fő, kórust alakítva énekelte a beköszönőt az Illéstől a Miért hagytuk, hogy így legyen című dalt.Ekkor még úgy gondoltam a bejövetel után a hallgatóság kedve alábbhagy ami a dalolást illeti, tévedtem. A közönség az egész koncertet végig énekelte és táncolta, így hihetetlen hangulatot teremtve. Ég és Föld között felcsendült: a szegedi csikós, a két szegény legény, repült a bálna és szállt a kismadár, a vállalat pedig nem engedte a lelkünket. A színpadon remek fényjáték mellett Cipő a tőle megszokott profizmussal vezényelte az alkalmi daljátékot.
Amennyiben sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket ajánlom a következő koncertet , ami a fővárosi József Attila Lakótelepi Vigasságokon kerül megrendezésre pénteken este hét órakor, a belépés ingyenes.

Ideje: Szeptember 08, szerda, 15:20:34 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Kultura

"Republic koncert a Népligetben" | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Republic koncert a Népligetben (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Szeptember 08, szerda, 15:54:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én is szeretem a Republicot. Köszi a beszámolót. Józsi



Re: Republic koncert a Népligetben (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Szeptember 08, szerda, 16:09:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönet a remek beszámolóért! Épp valamelyik nap hallgattam egy régi Republik albumot.



Re: Republic koncert a Népligetben (Pontok: 1)
- norbert Ideje: Szeptember 09, csütörtök, 15:42:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A gimi balatonszepezdi táborában hallgattuk az első albumot, asszem az Indul a mandula volt az. Egy agyonmásolt, rendkívül dizájnos, sertrex kazetta volt a hanghordozó...Istenem...:-))
Neked könnyű lehet, A maci a krémes, Igazi szerelem, A madárjós vakáción...:-) De szép idők voltak! Jó volt olvasni ezt a kis írást.:-)



Re: Republic koncert a Népligetben (Pontok: 1)
- Artur-Brun (csigabiga0915@freemail.hu) Ideje: Szeptember 10, péntek, 20:53:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szinte az összes dalukat kívülről ismerem, szeretem, éneklem, ha lehet. Köszi a beszámolót, és az infókat. :-)



Re: Republic koncert a Népligetben (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Szeptember 12, vasárnap, 22:41:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Attila! C ikked igazán átfogó, sok információt tartalmaz. Szeretem a Republicot, több koncertjükön is voltam, és élveztem... Megúnhatatlan "örök" zenét játszanak! Köszönjük!



Re: Republic koncert a Népligetben (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Szeptember 13, hétfő, 10:49:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Attila! Felkeltetted az érdeklődésemet. Mindjárt meg is hallgatok néhány számukat. Köszi!!! :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds