[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 317
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 317


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Egy facebook üzenet margójára
Anna1955

Az, hogy "mindenki vegye ki a pénzét a bankokból" a legveszélyesebb felhívás, amit valaha is olvastam!
Remélem senki nem gondolja komolyan,...



Az, hogy "mindenki vegye ki a pénzét a bankokból" a legveszélyesebb felhívás, amit valaha is olvastam!
Remélem senki nem gondolja komolyan, hogy ez bármire is megoldást jelenthet.
A következményt még megjósolni is lehetetlen lenne, és az egész országot visszafordíthatatlan csődbe juttatná!
A vállalkozások nem jutnának hozzá a forgóhiteleikhez, és ez, a ma még ha nehezen is, de munkahelyeket biztosító cégeket vinné csődbe.
További százezrek jutnának utcára, elveszítve megélhetésüket!!

Az országot kirabló, korrupt vezetők felelősségének megállapítása lenne az első lépés, amely a rendhez vezető út kezdetét jelenthetné.
Sajnos, ez nem történt meg akkor sem, amikor az olajszőkítésből felhalmozott vagyonok születtek, és sajnos most sincs rá sok esély, amikor a pénz egyszerű befektetése több hasznot "termel", mint a valós munka, a munkahely teremtés.

A nagyon kedvező hitelek pár évvel ezelőtt, valóban nem véletlenül kerültek az országba.
Azoknak a befolyásos embereknek, akik elnyerték a nagyobb tendereket (nem véletlenül természetesen), szükségük volt piacra, hogy a fillérekért privatizált területeket, vállalatokat hasznosíthassák.
A privatizált "gazdaság" düböröghessen, a nép fogyasszon!!, a nagy haszon lecsapódhasson a zsebükbe!
Ez meg is történt, és elképesztő vagyonok halmozódtak fel, rövid idő alatt, egy szűk réteg kezébe.

A nép nem volt balga, amikor egy lakásra hitelt vett fel, hiszen csak azt tette ami természetes, élt a kedvező lehetőséggel, és hitt az ország választott vezetőinek.
Hitte, hogy pár éven belül, itt is EUR lesz a fizető eszköz, hiszen megszavazta az UNIO-ba lépést.
DE A VEZETŐK HAZUDTAK!
Felelniük kellene a tetteikért, ami az országot ide juttatta!

Azt kellene észrevenni, hogy a parlamentben a döntéseket, a törvényeket, a listákról bejutott, örökre bebetonozott emberek hozták, hozzák!
Természetesen saját érdekeltségeiknek legmegfelelőbben.

Mi lehet a kiút ebből a helyzetből?
A pénzből-pénzcsinálás megszüntetése!
Ha nem lehetne egy sima bankbetét kecsegtetőbb hozamú, mint a termelés, a munkahelyteremtés!
Ha a kamatokból, árfolyam spekulációkból szerzett jövedelmeket alaposan megadóztatnák, akkor azt inkább megérné munkahelyeket teremtve kamatoztatni, nyereséget termelve. A termeléssel beindulna a gazdaság fejlődése, hiszen valós értéket teremtenénk.
Nem a fogyasztás visszaszorítása a kivezető út, hanem pont a növelése!
Természetesen nem hitelekből finanszírozva, hanem a munkáért megérdemelt jövedelmekből, melyeknek el kellene érniük a nyugati szintet, mint ahogy az árak is elérték azt!

Mik lehetnének a lépések?

- A korrupció nagyon súlyos büntetése, teljes vagyonelkobzással, a világ minden tájára kimentett pénzek visszaszerzésével!

- Az összes privatizáció felülvizsgálata, és az értékkülönbözetek behajtása!

- A felhalmozott vagyonok eredetének elszámoltatása minden esetben!
(21 év alatt, becsületesen, nagyon kevés ember válhatott többszörös milliárdossá, és akinek sikerült, annak nem lesz gond, hogy ezt bizonyítsa, és tisztelet kell, hogy övezze. Az Ő érdekük is ez, mert nem lesznek összemosva a köztörvényes bűnözőkkel)

- Azt, aki munkahelyet teremt, és MAGYAR! adókedvezményekkel, és ugyanolyan előnyökkel kell támogatni, mint a nyugatról idetévedt hiénákat.

- Az országban megtermelt nyereséget, adókkal védve, nem szabad engedni kivinni az országból. Tehát ha itt használja fel a vállalkozó, nagyon kedvező adózás, ha kiviszi, többszörös adóval kellene terhelni.
Ezzel új munkahelyteremtésre ösztönöznénk a nagy cégeket, akik ma zsarolják, és kizsákmányolják az ország lakosságát.

- Aki a földjét megműveli, nyereséggel tehesse, és ne attól legyen jövedelme, hogy nem műveli meg!

Persze sorolhatnám még, mert számos olyan, halasztást nem tűrő intézkedés kellene, ami megállítaná a zuhanást, és ezt a vezetőink is tudják, csak még nem éri meg nekik, hogy meghozzák.

Az összefogás ahhoz kellene, hogy megértsék végre és átérezzék!
Nem mi vagyunk értük, hanem ŐK AZÉRT LEHETNEK, MERT MI VAGYUNK!

A pénznek pedig, a BANKBAN A HELYE!!
Ideje: November 27, szombat, 07:05:03 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Egy facebook üzenet margójára" | Belépés/Regisztráció | 22 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: November 27, szombat, 07:14:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egyet értek veled, Drága Anna! Kiszámíthatatlan következményei lennének, ha mindenki kivenné a pénzét.
S a többi gondolatod is nagyon helytálló!
Ölellek: Liza



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- Samway Ideje: November 27, szombat, 07:42:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Annám szívemből szóltál...csak ez nem lesz soha lehetséges...mert... a 21 év alatt összeharácsolt vagyonokat birtoklók a nagy színjátékban egymásnak falaznak...itt színre-szagra-pártállásra való tekintet nélkül kellene elszámoltatni és akkor nem kellene külföldi kölcsönt sem felvenni...stb...és addig míg olyan törvények születhetnek,amelyek a hatalom birtokosainak javát szolgálja addig a bankban sem lesz biztonságban a pénz,mert bármikor azt is befagyaszthatják,mint a rokkantnyugdíjat, mert összemossák azt is sok szélhámossal...sok-sok sebből vérzik az ország...regényt lehetne írni....



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- Artur-Brun (csigabiga0915@freemail.hu) Ideje: November 27, szombat, 20:50:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna! Világos és egyszerű döntésekre van szükség. Olyanokra, amiket felsoroltál. Bizony, ilyen egyszerű volna a rend megteremtése. Persze, nem biztosít rövid távú meggazdagodást. Ettől nem olyan vonzó az elit számára. Nekünk, a népnek viszont erre van szükségünk. Hosszabb távú, biztos háttérre, megélhetésre. A "nyugdíjmentő" csomag is megérne egy külön cikket. Szerintem, éppen a most meghozott törvény miatt nagyon sok benne a jogi paradoxon. Ütközik néhány pár évvel hozott nyugdíjtörvénnyel, ami elfelejtettek módosítani. Most éppen azokat gyűjtöm össze, mert nem adom fel. Nem adom oda a megtakarításaimat. Meg fogom védeni magam. Én szerződtem annak idején, nem az állam. És egy pénzintézettel, nem az állammal. Mit kotyog bele harmadik fél a dologba? Így is szabályozta eddig is. Éppen ettől vált paradoxonná a helyzet. Elnézést, hogy hozzászólás címén szószátyárrá váltam. Elvégre, a Te írásod alatt vagyok most. Minden elismerésem a cikkedé. Átgondolt, okos okfejtés. Nem fröcsögve, hanem alternatívákat sorakoztatva érvelsz nézeted, véleményed mellett. Bárcsak képviselő volnál!:-)



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- Artur-Brun (csigabiga0915@freemail.hu) Ideje: November 27, szombat, 20:55:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Látom, miközben írtam a hozzászólásomat, szóba került a nyugdíjpénztári kérdés. 17 évig fizettem én az államiba is. Tíz éve tag vagyok. Értem én, hogy lekvárban van az ország, de a módszer, ahogyan a "segítségemet" kérik, az bosszantó. Nem volna gond, ha...és írhatnám, de lehet, inkább egy külön cikkbe kellene, viszont nem vagyok eléggé tájékozott. Elfogult lennék a tagságom miatt is. Úgy pedig nem lehet semleges cikket írni.:-)



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- Si Ideje: November 28, vasárnap, 04:13:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Annám, egyetértek azzal amit írtál. Sajnos a célok gyakorlati megvalósítása szerintem szinte lehetetlen. Minden jó elképzelés érdekeket sért. Az ügyek elévülnek, az árkok mélyülnek. Elkeserítő.



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- Boki (pipics@freemail.hu) Ideje: November 28, vasárnap, 15:40:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gyerekek!
Milyen összetételű parlament fogja meghozni azokat a törvényeket, amelyek ahhoz lennének szükségesek, hogy az Anna által leírt viszonyok megvalósuljanak? Melyik parlament vezető frakcióját utasítják majd a vezetőik, hogy dugják hurokba fejüket? Melyik parlament mely vezetői fogják saját családjuk és rokonságuk, ismerőseik jövőbeni jólétét kockáztatni, megszüntetni? Kik lennének azok, akik kiállnának a nyilvánosság elé és mondanák, csalással, korrupcióval magamat és családomat előnyhöz juttattam, ezért most olyan törvényeket hozok, amely miatt elvesztem összes, csalárdul szerzett vagyonomat? Szép, szép, csak vágyálom.
Anna kezdő gondolata, amelyben mindenkit óv a bankkal kapcsolatosan felmerült tevékenységtől, logikus és az érvek teljesen megalapozottak. Sem a bankoknak, sem az államnak nincs saját pénze, azt a termelő, szolgáltató szférában teremtik elő, illetve biztosítják. Azt a pénzt tudják csak a vállalkozóknak adni.. A kamatokkal saját fenntartásukat, működésüket biztosítják,(ők sem dolgozhatnak ingyen) a haszon(a nyereség ) pedig adóalapot tartalmaz, amit az államnak befizetnek, amiből a nem termelő ágazatok – oktatás, művelődés, rendfenntartás, egyéb közfeladatok – költségeit kell fedezni



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- winner Ideje: November 29, hétfő, 18:48:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bevallom nagyon bankellenes vagyok. Ehhez még párosul egynéhány hasonló szervezet, mint pl. a biztosító, bár manapság minden bank, biztosító is és fordítva. Minden zsák megtalálja a maga foltját.
De miért is bennem ez az ellenszenv a bankok iránt, hiszen nekem is vagy háromnál van számlám.
Nos, a bankoknak (és persze a biztosítóknak is) addig vagy fontos, amíg fizetsz, amíg odahordod a pénzedet, és amíg busás hasznot hozol nekik. Abban a pillanatban, amikor ez az állapot megszűnik, nemkívánatos személy leszel. Továbbá a bankok azok a szervezetek, akik mindig mindent a másik féllel akarnak megfizettetni. Legfőképpen a saját hibáikat. A bankok által előidézett világgazdasági válság mindenkit megrengetett, csak épp a bankokat nem, mi több nyertek az „üzleten”.
Ez a „szép új világ” úgy van kialakítva, hogy bank nélkül egy lépést nem tudsz tenni. Nem mondom, meg van ennek a jó oldala is, hiszen nagyon kényelmes dolog bárhol a világon bemenni egy üzletbe és kártyával fizetni, vagy odalépni az automatához és máris a kezedben a kívánt összeg. És ezért nem is kérnek sokat. Legalább is látszólag, mert a sok kicsi sokra megy alapon itt 50Ft ott 100Ft vagy 3%, 4,5%, stb. Miért pont ennyi? Ki tudja. Ki van kalkulálva, mondják. A lényeg, hogy a hó végén szép kis summa gyűlik össze, mert ezen kívül van a számlavezetési díj, a forgalmi díj, a számlazárási díj, kitudja milyen díj.
A legnagyobb baj, hogy a bankok által termelt pénzek mögött nincs tényleges termelés, ill. bocsánat, nagyon is van csak éppen nem a bankok termelték meg, hanem az ügyfelek.
Ma, ha akarnák sem tudnék meglenni bank nélkül, Ők zsebelik be a fizetéseket, kezelik, elintéznek mindent, főleg a maguk hasznát. Nem azt mondom, hogy visszasírom a hó elejei sorban állást a postán a csekkek tömkelegével. De ha azt veszem, hogy a felnőtt lakosság legális bevételi forrásának 98%-a hozzájuk folyik be, azt kezelik busás haszon fejében ezenkívül, mindenért külön költséget számolnak fel, és hogy a pénzünket használják

A hozzászólás folytatása...



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: November 29, hétfő, 20:30:26
(Adatok | Üzenet küldése)
Mennyi fontos dologra világítottál rá, és csak ebből a megközelítésből...Talán lehet némi elmozdulás pozitív irányban. Már megkezdték néhány kapzsi felülvizsgálatát. Hátha fölül tudnak emelkedni a korrupció hálóján.



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: December 01, szerda, 10:13:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én (és még sokan mások) szívesen kivenném a pénzem a bankból. Dehát sajna, ami mínusz előjellel kezdődik... Ami meg a tisztelt vezetőinket illeti, egyik kutya, másik még kutyább. Épp a napokban agyalkodtam azon, hogy lassan tél lesz, és se a tavaszi árvízkárosultak nincsenek rendben, a vörösiszap sulytotta emberek is... Állambácsi szépen begyüjtötte az adományokat, és csücsül is rajta, hogy nehogy MÁS elcsenje. Vár még, hátha egy-egy gazdag vállalkozó még épít házakat, és cégek adnak ingyért építőanyagot, és akkor mindjárt több lesz a sok is! Ami meg a JUNIJÓÓÓt illeti... Kiviszik az országból az általunk megtermelt értékeket, de még így is gáz van náluk is, de azért ránk csodálkoznak, hogy ugyan mi meg mi a jó francot csinálunk, hogy állandóan csak kölcsönből tartjuk fel.. Oppp! Majdnem azt írtam, hogy magunkat, pedighát messze nem! Csak némelyeket. Valaki azt mondta, hogy nem birka a magyar, csak türelmes. Én meg azt mondom, hogy rosszabb, mint ama gyapjas. Mert az akkor megy, ha hajtják ,míg mi meg önként s dalolva, néha meég meg is kérdezve, hogy jó irányba megyünk a vágóhídra, és jó sebességgel?? Mert tudunk gyorsabban is!!!



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: December 05, vasárnap, 19:02:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna! Tökéletes helyzetkép az országról és a közállapotokról, azonban úgy érzem Te is álmodozó lettél. Én is az vagyok régóta, de be kell látnom, hogy - az idén még rosszul élünk és jövőre már nem - jellegű ígéretekből már rengeteget hallottam. Gyermekkoromban kezdődött és azóta is ezzel az ígérettel próbálnak etetni a politika szereplői. Közben már a gerincemig sikerült húzni a derékszíjat az izmusok szereplőinek. A bankok és a pénz? Kinek van és milyen pénze ott? Szerintem én nyugodtan fenyegethetnék bárkit, az én betétem kivételétől semmi nem omlana össze, viszont bátran fordulhatnak hozzám, tudok adni befizetetlen csekkeket. Most viszont lassan letelik az autóhitelem és már kaptam is ajánlatot, szívesen adnának nekem milliós hitelt is, milyen érdekes? van miből adni, pedig szegényeket a válság teljesen padlóra vitte. Elgondolkodtató dolgok ezek, ha beteszed a pénzt, kapsz 10% kamatot, ha felveszed fizetsz rá akár 40% kamatot.
A megoldás? én sem tudom, csak nekem ehhez nincs bársonyszékem és fizetésem.:-)))))
A remény még ott csillog a szemekben, csak nem szabad gyűlöletté válnia, mert azért a víz az úr! Gratulálok írásodhoz!



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: December 06, hétfő, 07:52:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna, ha egyszer úgy döntesz, hogy pályát váltasz és politikai ambícióidnak utat engedsz, tudd, egy szavazód már lenne.
Bár e témában meglehetősen szkeptikus vagyok - mindig csak azt látom, ott is húsdaráló rendszer működik -, ha másért nem, gyermekeim jövőjéért szeretném hinni, hogy egy fecske is csinálhat nyarat.
Talán még ebben a hideg télben is, mikor aLéb versét olvasva szívesebben bújnék süntüskéim mögé...



Re: Egy facebook üzenet margójára (Pontok: 1)
- szucsistvan Ideje: December 11, szombat, 08:10:18
(Adatok | Üzenet küldése)
Azt hiszem nagyon pontosan írtad le, amit az egész országnak kellene mondania. Sajnos a tehetetlen birkanéptől ez nem várható. Akár a tőkés kor kezdetén, az eredeti tőkefelhalmozás idejét éljük, pontosan azokkal a jellemzőkkel.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds