[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 319
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 320

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Matyibá levelei... Dr. Pédus Olga licönce
Samway

Mögkaptam a levelöd tesvér, de séhogyan sé értöm pedig azt mondta valamiko a tanítóm, hogy Matyi belüled még akármi is löhet, eszöd, mint a pelyva annyi,- pelyva mög égy szál sé...


Maszong József Matyibá…

Címzöttek : V.N. Homokháthy Terus
Durúzsháza, I. Lipót u. 3/A.

Ruaaha-ban a Maasai törzs.

Drága tesvéröm Terus!


Mögkaptam a levelöd tesvér, de séhogyan sé értöm pedig azt mondta valamiko a tanítóm, hogy Matyi belüled még akármi is löhet, eszöd, mint a pelyva annyi,- pelyva mög égy szál sé.

Elöször is! Ezök az afrikánusok mind dadognak vagy zötyögve mönt a szekér.
Mostan ez abbul érdekös, mer van Dugványon égy nagyon jó lopoplédus aki jól tuggya gyógyítani ezt a kórságot.
Nem tévesztendő össze az eltulajdonítással mer azt a körzeti möghízott gyógyítsa és nem síppal-dobbal-nádihegedűvel, hanem simán dobverővel.

Dr. Pédus Olga egy saját licencöt tanált ki erre a dologra, az ugynevezött „ két-téglás” módszert. Hamán a tevékné bevált akko az afrikai dadogókná is.
Röviden ösmertetöm veled amit az orvosi közönybűl kiolvastam.
Aszongya, ha a lopopédiás egyén rábeszélésre sé hajlandó röndösen beszélni akkó használjuk a „ két-tégla” módszert.
Ha két külön neműrül van szó akkó szömbe állijjuk égymással üket. Azé köll szömbe állítani, mer a logopédiája az ellentétös vonzás hullámhosszára áll, orvosilag aszt jelönti „ állusz fallusz.lat.med.” és a kifejlött logopédiát könyebb fölismerni.
Aztán ammögé lopakszunk a téglával akinek van logópédája és beszéltetjük.
Amiko nem is gondolja,hogy most aztán gyógyulni fog akko összeütjük a téglákat, gondosan ügyelni köll arra,hogy az ujjunk né lögyön közte, mer az kurvára fájni tud.
Ezök után ha bármelyik téglát lát elmögy a kedve az urizálástul oszt nem dadog, de lopkodni sé fog.
Dr. Pédus Olgának ölég bütykös ujjai vannak, mer ám áldozattal jár a tudomány, oszt mire mögkapta érte a Nobelt égy pár izületje rámönt. Úgy tudom azuta égyütt praktizálnak. A teljös neve is így van Dr. Pédus Nobel Olga dadogástudományok (kan) didása.
Majd mögemlítelek neki oszt löhet,hogy írni fog néköd. Szerintem ösmeri ezt a Ruhátlaniát, mer aszt beszélik Dugványon, hogy vót néki égy ilyen szoláriumszökevénye, de az is möglehet, hogy az írigyei terjösztik rúla eszt, mer csak igazábúl Délnyírségi törzsbeli volt.
No mindégy az a lényög benne, hogy eszt az illetőt kikezelte a logopédiábúl az mög cserébe a logoját adta a Nobelhon, így mindketten jó jártak. Igaz Olgika kétszörösen,mer a logó mellé még kapott valamit amitűl sűrűnvakarodzusza lött, de mára mán elmúlt aszongyák.

A másik dolog mög igazán izgat engöm. Aszt írod, hogy ez a Masi-masi törzs Ruhában van, a másik szavadban mög puczérok. No akkó van rajtuk valami vagy nincs.
Remélöm ilyen Borcsafélékre nem vonatkozik a puczérság, mer akko a földrészt is elkerülik a turhisták. Vannak nálunk is ilyen egyedök, de csak gyerökkorban mögengedött közterületön az égyszálmadzag ruha, a fölnöttek mán olyan avangardigányban vannak öltöződve.
Nohát csak tátom a szám még majd beleszáll valamelyik zöldlégy, mer abbul most van ölég. Borcsa a csócsáló visszakövetelése uta valamit kidobott a kerítés mellé bosszúbul oszt lepik a legyek. Arrul ablakot sé birunk nyitni aszt mondta Joli ha nem lépök föl férfiasan akkó nem lösz sémmi addig otthon. Nahiszen én Vendöl feleségitül különbet kapok csak át köl csalnom az urát a pincébe. Borcsával mög lépjön más férfiassággal föl.

Visszatérve ezökre a puczér Maasikra. Lelki szömeim előtt látom üket amint szaladoznak felétök oszt kinek fölü kinek alu leng futtában a micsodája.
Arrul a nyakláncrúl mög tögyél lé, hogy Jolinak adod, aszt inkább énneköm van jogom visölni, mivel a tesvéröd vagyok oszt engöm illet először. Másodjára mög harmadjára néköm dugványon nagyon sok restanciám van bizottságilag, mert ha valahunk kétségök támadnak valamiben azonnal az van, hogy fussatok csak Matyibáhon majd ű röndbetöszi a dogokat.
Nem beszélve arrul amit még té sé tudsz, mer afrikába kujtorogsz ahun kivan mindönkinek az afrikja.
Apropó afrik..nem is tudtad a nagy hírt...Dugványházán mögnyitották az ország első Diványgyárát. Oszt az a tisztösség érte a családom, hogy engöm kértek föl a szalag evágására, mer nem volt itthon a polgármestör.
Délnyírségben volt a testvérvárosunk Mögduklakháza ceremonisztikus béiktatásán ahun élnek az asszonykájának a most mán szabad gazdálkodó familiája.
A garabolyt mög mögkapja Joli a páleszrul gondoskodni tudok magamnak.

Visszatérve a Diványgyárra, nemcsak szalagvágásrul esött szó, hanem azokat is ki köll oktatni akik majd a szalagrul lékerülő daraboknak a rugodzását probálik ki. Ezé a faluban de még a környékön is kerestek olyanokat akik erre alkalmasak és elhívatottságot éröznek iránta. Mán nem a diványba szerelmetösek, hanem amit a horkoláson kívül löhet rajta csinyálni.
Micsudi fölhozatal vót itt, te jó ég. Egész Luklakig híre mönt a lehetöségnek oszt gyüttek a jányok mög a legínyök a toborzóra. Munka is lösz mög élvözet is, ez jó munkahely.
Bercit néhogy elküld ide ű húzogassa a demizsont vagy a korcsmáros lányát. Igöncsak mög lehetött szorulva Slikk Teca, ahogy visszaemlékszök rája miko süldő jány vót az apja nem engedte a bálba, mer mindig a szomszéddal akart táncizni oszt a fogást sé jó helyön tanált rajta, mármint az embörök szerint, Tecának úgy teccött a dolog ahogy sikerült.
Oszt jó bögyös lött a lelköm.
Bercire nemcsak ráfogták, mer részögségibe az sé tudja mit csinál. Azt valaki csübehúzta, mer miko itt vótatok a szüretibálon akko is ráunt a keresésire oszt kiengödte a nadrágszáron. Szerintem ez a Teca mán olyan állapotban löhetött aszt köllött neki valaki aki bészegi a fülit a porontynak.

Remélöm csináltá a városi palotákrul is képeket, nemcsak ezekrül csüngősökrül. Mer ha barnajányt akarok látni csak lé köll mönnöm a patakra nyáron oszt ott aztán van belölük mindön típusú.

Üdvözlöm Lókötőt is mög eszt a féleszű Bercit.

Tégöd kedvös hugicám külön üdvözöllek, oszt mos mán jó lönne ha möglátogatnál Dugványházán.

Kelt, mint a kalács Dugványházán, Vitéz Nagy Homokháthy Mátyás portáján…

Az Úr 2011.éviben 11. havában
Ideje: November 07, hétfő, 20:54:50 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Matyibá levelei... Dr. Pédus Olga licönce" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Matyibá levelei... Dr. Pédus Olga licönce (Pontok: 1)
- Teru Ideje: November 07, hétfő, 23:06:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Majd möglátogatlak hamarosan kedves bátyám, mert röngetög piszkosságot hallottam arrul a környékről oszt a Te nevöd is egencsak mög van emlögetve. Azt monjdák ez a Pédus Olga nem is doktor hanem ögy állami spicli osz csak bötötték oda közitök hogy árúkodjon, jaj, nagyon vigyázz ám mit mondasz mer még dutyaiba kerűszt oszt slussz a cimörnek! Azt böszlki, hogy a pógármester pártot váltott osz most téged tösznek mög pógármastörnek, de csak azé, hogy kipumpátták belőled ki kivel néz szömbe. No, ezt mondták.
Szerető húgod Terus, de ezt ne mond sönkinek, most inognyitóba járok biztonságbul.



Re: Matyibá levelei... Dr. Pédus Olga licönce (Pontok: 1)
- zanzaa (angyal.zanzaa@gmail.com) Ideje: Január 25, szerda, 17:50:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Húúúú :))) Rég olvastam Matyibá leveleit, és ezt elég nehéz is volt, de jó, hogy nem hagytam ki :)) Szeretem ezeket a leveleket :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds