[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 142
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 142


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
2011. ahogy én láttam...
Anna1955

Nagyon nehéz lenne megfogalmazni, vajon mi is a célja az alkotó kedvnek, és mi késztet embereket arra, hogy írjanak, rajzoljanak, fessenek...stb. " ..


Ma reggel mikor felébredtem, arra gondoltam, hogy összeszedek néhány gondolatot, vajon mivel telt az elmúlt év, mit tudunk felmutatni.
Talán a legfontosabb egy művészeti és irodalmi portál életében, hogy nagyon sok kiválóan magas színvonalú mű született, hogy sok barátság, ismeretség jött létre, hogy a mindennapok monoton stresszéből, kikapcsolódást jelentett a portálon eltöltött idő.
Fejlődtünk is!
Az egyes alkotók munkásságában is érezhető ez a töretlen emelkedés, és a portál életében megvalósult eseményeken végig tekintve is határozottan érezhető a fejlődés.
Sok új taggal bővültünk, akiket itt is szeretnék ismét köszönteni, és remélem, ők is megtalálták köztünk azt a helyet, ahol hosszútávon is közösségünk aktív tagjaivá válnak.

Az események, melyekre nagyon jó lesz visszaemlékezni, fáradtságos munkával születtek, és soha nem jöttek volna létre nélkületek, az alkotók töretlen kitartása nélkül, és a nagyon sok időt és fáradtságot nem kímélő munkát végző azon tagjaink nélkül, akik mindenben a segítségemre siettek.

Elsőként említeném azt, hogy immár hagyománnyá érett a Könyvhéten történő megjelenésünk.
Ennek kivitelezését az újévben, át kell gondolnunk. A könyvek ára sajnos abban a közegben nem versenyképes, és én úgy gondolom, hogy talán nem is a haszonszerzés célja lebeg a szemünk előtt, amikor arról döntünk, hogy ott legyünk.
A ma emberének, sajnos ezer gondja mellett a legkevesebb az a pénze, amit kultúrára költhet, tehát ha azt szeretnénk, hogy megismerjenek minket, áldoznunk kell, és a könyveket olyan árengedménnyel ajánlani, amely megállítja az olvasót.
Amit én vállalni tudok ebben a feladatban, az a reklám, a felhajtás, a helyszíni megjelenés minőségének feltűnő, megállásra késztető volta.

Nagy sikernek könyvelem el, az ugyancsak hagyományos alkotótábort, melyet 2011-ben Letenyén tartottunk. Büszkék lehetünk erre is, hiszen a szórakozáson, az egymás megismerésén kívül, számos érdekes programon találkozhattunk a közönséggel, próbálgathattuk előadói képességeinket, bevonva a helyi embereket a tevékenységünkbe. Eredménnyel hirdettük az Irodalom, a Magyar nyelv fontosságát, a kultúra szeretetére is felhívva a figyelmet.

Az internetes portálok közül talán egyedülálló az a törekvés, és ennek időről-időre történő megvalósítása, hogy rendszeresen, ha lehet havonta, találkozunk egymással személyesen is.
Eddig sok nehézségbe, és nem kevés anyagi áldozatba került a helyszín biztosítása.
Jó hír, hogy ez 2012-re véglegesen megoldódni látszik, egy állandó helyen, egy Fullextra bázissal, ahol a rendszeres találkozók mellett, előadásokat, könyvbemutatókat, tanfolyamokat, kiállításokat is szervezhetünk, bevonva és aktívabb részvételre ösztönözve képzőművész alkotóinkat is.

Év végén sikerült ismét megjelentetnünk a hagyománnyá vált Fulltükör antológiánkat (immár az 5-et), amely talán egyedülálló módon, nem az alkotók saját műveik ajánlásával születnek, hanem az olvasó ajánlásával.
Ez az antológia évről-évre színvonalasabb, tartalmasabb, megjelenésében is méltó hozzátok.
A minden hónapban megrendezett versenyeink győztes művei, automatikusan megjelentetésre kerülnek ebben az antológiában.
Külön köszönöm a szerkesztőknek, hogy nagyon nagy munkával összeállították, külön köszönöm Gothard Ernőnek (Ernestnek) a borító tervezését, és kiemelten külön köszönöm a legnagyobb részt vállaló Máté Lászlónak (winner), hogy a sok művet, óriási munkával igazi könyvvé szerkesztette.

Itt szeretnék szólni az elért eredmények áttekintésének sorában, az egyre nagyobb számban megjelenő Fullextra alkotók könyveiről is, melyek igazán nagyon nagy munka eredményeit tükrözik.
Gratulálok hozzájuk, és szerzőiknek kívánom, hogy töretlen alkotókedvvel járják a megkezdett utat.
Az elmúlt évben is folytattam azt a gyakorlatot, melyben segítségemmel megjelentettem, egy kiváló alkotó, Fullextra tag, első könyvét.
2011-ben Nagy Norbert: Hamuból, lánggal, égbe című verses kötetére esett a választás, melyet szeretettel ajánlok figyelmetekbe.
Az ifjú szerző, nagy tehetséggel és széles látókörrel, egyéni kifejezési móddal büszkélkedhet.
Gratulálok neki, és sok sikert kívánok a tovább haladáshoz.

Nagyon nehéz lenne megfogalmazni, vajon mi is a célja az alkotó kedvnek, és mi késztet embereket arra, hogy írjanak, rajzoljanak, fessenek...stb.
Úgy érzem, hogy egyre többen érezzük szükségét annak, hogy belső világunkat, a gondolatainkat valamilyen alkotásba öntött formában a nyilvánosság elé tárjuk, legyen az irodalom, vagy bármilyen képzőművészeti forma.
Adni és kapni szeretnénk, látszani, láttatni, és látni!
Elsivárosodott, rohanó élet jut a ma élő emberek tömegének, küzdelem a mindennapokért.
A közösség erejét az összetartozás ápolása, egyfajta áldozatvállalás adja. A befektetett energia, olyan talajra hull, mely hatalmas eredményekre lehet képes! Éljetek vele!
Figyeljünk egymásra, tiszteljük meg egymást azzal, hogy szakítunk időt azokra, akik időt és figyelmet fordítanak ránk is.
Olvassátok egymást, és áldozzatok a megjelenő könyvekre, alkotásokra.

A portál internetes felületének átprogramozása, sajnos időigényesebbé vált, mint felmérhettük előre. Összetettsége, sok modulja, jelenleg egy nagyon elavult rendszerrel működik, ennek bővítését - melyre kísérletet tettünk, elég sok idő felemésztésével - el kellett vetnünk, és belátnunk, hogy csak a teljes átírás hoz eredményt. A jelenlegi művek integrálása, migrálása, nem kis feladat. A folyamat zajlik.
Elsőként a beküldő felületek fognak megújulni, melyek már a tesztelési szakban vannak, és remélem hamarosan lehetővé teszik majd, hogy egyszerűen, minden kód és egyéb nehézkes manőver alkalmazása nélkül, mint egy word dokumentumot tudjátok a műveiteket bármikor beküldeni, illusztrációkkal ellátni, szerkeszteni.
Kiegészül a portál egy új lehetőséggel, amely közvetlen beszélgetéseket (chat) tesz lehetővé a jelenlévők között.
Minden modul használata egységessé válik, minden modulban lehet majd hozzászólást és arra választ is írni.
A Fórumok, három vagy négy blokkban fognak a főoldalon megjelenni, (versenyek, játékok, klubélet és egyebek) biztosítva ezzel, hogy a lényeges információk mindig szem előtt, könnyen megtalálhatók és elérhetők legyenek.

Utoljára hagytam egy kis statisztikai áttekintést.

Portálunkon az oldal indítása óta 2003. Október 19. óta 52 543 452 oldal megtekintés történt.
A leglátogatottabb hónap, 2010. december: 1 032 455 megtekintéssel.
A leglátogatottabb nap, 2011. augusztus 7. : 106 117 megtekintéssel.
A leglátogatottabb óra, 2008. szeptember 9. 00:00 - 00:59. : 9849 megtekintéssel.
2011-ben 7 456 023 megtekintéssel tartottuk, sőt kicsit emeltük is a látogatottsági statisztikát.

Az elmúlt év összefoglalását szeretném azzal befejezni, hogy megköszönöm a portált vezető adminisztrátoroknak a nagyon sok időt, és energiát felemésztő munkájukat, remélve, hogy továbbra is számíthatok rájuk, mert nélkülük nem menne.
Szeretném megköszönni mindenkinek a munkáját, aki alkotásaival színesebbé, és érdekessé, tette portálunkat, hogy olvasóink szívesen töltsék nálunk az idejüket.
Utoljára, de nem utolsó sorban szeretném megköszönni az érdeklődést minden kedves olvasónknak, és kívánom, hogy 2012-ben is, megelégedésükre kapcsolódjanak ki, a nálunk tett látogatásaik alkalmával.

Kedves Fullextrások, kívánok mindenkinek nagyon boldog és nagyon sikeres, sok csodálatos alkotást termő boldog jövőt.

Lőrinczi L. Anna
site admin



Ideje: Január 01, vasárnap, 10:05:38 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"2011. ahogy én láttam..." | Belépés/Regisztráció | 49 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Január 01, vasárnap, 11:00:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Annyival szeretnék hozzászólni elismerő és kedves szavaidhoz, hogy legnagyobb részben az áldozatos munkádnak köszönhető a portál egyben tartása és folyamatos fejlődése. Külön öröm számomra, hogy tagja lehetek ennek a csodálatos közösségnek. Mindenkinek egy nagy-nagy samys ölelés..

További hasznos és szép munkát alkotókedvet kívánok.

Maszong József Samway-samy



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Január 01, vasárnap, 12:20:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna!

Érdeklődésel olvastam évvégi beszámolódat, és nagy örömömre szolgált.
Minden kedves Fullexra alkotónak kívánok én is boldog, jó érzéssel vállalt tevékenységet, olvasóinknak pedig kellemes nálunk töltött perceket, melyeket drága, elfoglalt, amúgy is rohanó idejükből a Fullextrán hagynak.
Szeretettel - Miki



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- Summer Ideje: Január 01, vasárnap, 13:44:02
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Anna!

Tényleg elég megfogalmazni, hogy mi készteti az embert a művészetre, hogy a művészet által nyilvánuljon meg, azt hiszem talán önmagunk keresése, megtalálása. Legyen az festészet, szobrászat, vagy éppen irodalom.
Örülök, hogy rábukkantam erre a portálra, erre a közösségre. Más irodalmi portálokkal is van tapasztalatom, de egyik sem volt eddig olyan, mint a FullExtra. Itt amellett, hogy értékek is vannak, olyannak érzem a közösséget, mintha egy nagy család lenne. Ez pedig Neked köszönhető, azt hiszem sokan példát vehetnének Rólad, ahogy összetartod a közösséget és arról, ahogy gondosan, figyelemmel kíséred végig a portált. Minden elismerésem.
Sikeres és boldog Új Évet kívánok Neked és Mindenkinek!

Zsu



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Január 01, vasárnap, 15:12:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna!
Köszönjük neked, hogy ezt a portált évek óta összetartod a szereteteddel és az emberségeddel.

Köszönjük, hogy olyan kedves család tagjai lehetünk, ami számunkra példátlan értékrenddel bír az egymáshoz fűződő
baráti kapcsolatok és az irodalom által.
Egyszerűen köszönjük, hogy vagy nekünk:)
Sok-sok együtt töltött boldog évet éljünk még mindannyian:)
Szeretettel ölellek
Lena



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Január 01, vasárnap, 19:45:13
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A köszönet és hála Téged illet Anna! Attila



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- blue Ideje: Január 02, hétfő, 07:27:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Boldog Új Évet! :)



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Január 02, hétfő, 09:51:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
További sikereket, kedves Anna magánéletedben jó egészséget, boldogságot kívánok!

Péter



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- szilfer Ideje: Január 02, hétfő, 16:07:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna, jóleső érzéssel olvastam évi összefoglalódat, és külön örömmel tölt el, hogy ennek az értékeket felmutató lelkes közösségnek magam is tagja lehetek. Felemelő érzés egymástól bátorítást kapni, és olykor egy-egy baráti ölelésnek, kézfogásnak örülni, jókat beszélgetni. Sok szép versélménnyel, művészeti alkotások varázslatával lettünk gazdagabbak, a kötődő, szövődő barátságokról nem is beszélve. Ezúttal szeretném megköszönni fáradhatatlan szervezőmunkádat, és szerkesztőtársaid önzetlen segítségét is. Számomra ezen az irodalmi oldalon alkotni nemcsak kellemes és hasznos kikapcsolódás, hanem életforma is. Kívánok Neked és minden kedves tagtársamnak nagyon boldog Újévet, örömökkel, és újabb sikerekkel. Szeretettel, Feri



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Január 02, hétfő, 17:20:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Annám, örülök, hogy megírtad ezt a kis összefoglalót! Ahogy olvastam, felelevenedtek a képek, a találkozók, a Könyvhét, az Alkotótábor feledhetetlen pillanatai. Úgy érzem, valóban eredményes volt az elmúlt év, örülök az új ismeretségeknek, a tagok sikereinek, az egyre színvonalasabb írásoknak! Tudom, mennyire szívügyed a Full, nélküled, a Te lelkesedésed, eltökéltséged nélkül, nem működnének így a dolgok, melyeket valóban más portálokon nem tapasztalhatók, Várom a megújuló Fullt várom az új találkozásokat, a Könyvhetet, alkotótábort az idei évben is!:) Segítségemre, támogatásomra eztán is számíthatsz, hisz tudod, mennyire szeretlek benneteket!:) Békés, sikerekben gazdag, sok értékes művet produkáló évet kívánok, minden Fullos barátomnak, és neked Annám, köszönettel, egészséget és kitartást, türelmet, és minden jót ebben az új évben! Ölellek szeretettel: Zsuzsi



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- winner Ideje: Január 02, hétfő, 20:00:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna!

Jó volt olvasni a beszámolódat, jó volt felidézni mennyi minden történt a portál életében az elmúlt évben. Azok az események melynek részese lehettem. A könyvhét forgataga, mely valóban a könyv ünnepe volt. A letenyei alkotó tábor mely annyi élménnyel gazdagított mindnyájunkat.
A Fulltükörben történi kiemelésem meglepett de megmondom őszintén jól esett. Felidézte bennem a szerkesztés sokszor éjszakába nyúló fárasztó munkáit. Bevallom sokszor átkoztam a pillanatot amikor belefogtam ebbe a munkába. Amikor azonban a kezembe vettem a könyvet, amikor láthattam a kíváncsian lapozgató mosolygós arcokat, akkor ez mint semmisé vált. Vagy amikor egyik-másik tag odajött a decemberi találkozón és megköszönte a munkát, ugyanezt éreztem. Ha előre tekintek, azt látom, hogy ez az év sok változást hozhat a portál életében. Reményeink szerint hamarosan a megújult portál nyújtotta többletet lehetőségekkel ismerkedhet a tagság. Vagy ami talán ennél is nagyom eredmény. Egy állandó klub, egy állandó otthon. Remélem, hogy egy megbolydult világban, mind több nehézséget jelentő hétköznapok elfeledésére lehet a nyugalom szigete.
Kívánok neked és minden Fullextra tagnak nagyon boldog új esztendőt, erőt és egészséget.

Szeretettel: Laci



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- aphrodite Ideje: Január 03, kedd, 07:41:30
(Adatok | Üzenet küldése)
Boldog új évet, kedves Anna, Neked és minden fórumtársnak.
Aranyos szavaid és mindennemű tetted után a dicséret elsődlegesen Téged illet.
A mai világban igaz érték az, ha valaki olyan lelkiismerettel és odaadással szeretne, tud és tesz is másokért, mások érdekében, ahogyan azt Te műveled. Ez egy csoda és Te is egy hatalmas csoda vagy. :-)

Mély tisztelettel:

Szilvi



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- pirospipacs Ideje: Január 03, kedd, 14:04:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Azt hiszem az oldal gazdagsága, nem csak a művekben rejlik, drága Anna. Az ember-meleg légkör az, ami átjárja. Manapság a legnagyobb kincs az, ha valahol úgy érzed magad, mintha otthon lennél. Én is megjártam egyéb oldalakat, volt ahol sokkal több olvasóm volt, mégis... Ennyire emberközelinek egyiket sem éreztem, s ezt Nektek, Neked köszönhetem. Köszönöm is, végtelen tisztelettel és szeretettel, Mindannyiótoknak! Én, itthon vagyok az oldalon, de csak, Veletek együtt! pipacs :)



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Január 03, kedd, 16:42:57
(Adatok | Üzenet küldése)
Drága Anna! Ebből is lászik, hogy a szíved csücske ez az oldal. Minden tőled telhetőt megteszel azért, hogy mi, alkotók itt jól érezzük magunkat: :))) Köszönöm, hogy ennek én is részese lehetek. Most igaz kisebb intenzitással vagyok jelen, de annál nagyobb szeretettel nyitok be ebbe a csodás kis alkotói közzösséghez. Remélem, hogy az új "helyünkön":)))) még többet fogunk találkozni, beszélgetni egymással...:))) Kívánom, hogy legyen Boldog, Békés az Újéved, hogy még több örömben legyen részed!



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Január 03, kedd, 21:10:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna!
Nagyon nagy élmény volt a cikkedet olvasni, mert jó szembesülni azzal, hogy a mi kis otthonunknak ilyen komoly eredményei vannak. Ezek az eredmények bizony erőt, áldozatokat nem kímélő munkád eredményei, süt a nap, mi sütkérezünk :-). Őszintén örülök, hogy ennek a közösségnek a tagja lehetek, és azt érzem, hogy mi, akik hiszünk egymásban, jól érzehetjük magunkat itt, a FULLEXTRÁN. Köszönettel tartozom Neked, és köszönettel tartozom minden itt alkotó és olvasó tagtársunknak (no a moderátoroknak nem kicsit) hogy barátaimnak tudhatlak benneteket. Öröm volt a cikked olvasni, Anna, öröm itt lenni a portálon, köszönöm még egyszer :-).

aLéb



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Január 04, szerda, 08:31:49
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna! Köszönöm, hogy a Fullcsalád tagja lehetek. Hálás vagyok annak aki ide elhívott. Köszönöm, azt a sok kedvességet, és törődést, amit tőletek kaptam. Mindenkinek örömökben, szeretettben, boldogságban, és anyagiakban gazdag új évet kívánok. Szerető öleléssel agnes



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- aphrodite Ideje: Január 04, szerda, 09:55:01
(Adatok | Üzenet küldése)
Anna!
Még annyit szeretnék mondani, hogy annyira aranyos és kedves az új fényképed. Egyszerűen tündéri. :-)

Szeretettel:
Szilvi



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- kismezei (komar68@citromail.hu) Ideje: Január 04, szerda, 21:05:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna!
Először is, én is kívánok minden egyes fullextra-tagnak, kitüntetetten Neked is nagyon boldog, sikeres új évet.
Csak ismételni tudom az előttem szólókat: nagyon jól érzem magam ebben a közösségben, és tudom, hogy ennek összetartása, az, hogy ennyire jó az oldal, a légkör, elsősorban a te érdemed.
Tudom, hogy joggal folyamodhatnék a "leglustább alkotó" címért, de hidd el, az a - sokszor kevés - idő, amíg köztetek vagyok, igazi feltöltődés a lelkemnek. Nem ígérem, hogy ebben az évben aktívabb leszek (bár szívesen ígérném), de ez az oldal akkor is olyan nekem, mint világcsavargónak a biztos rév. Számomra a Fullextra a virtuális otthon, amelyben ti vagytok igaz barátként a családtagjaim.



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- Si Ideje: Január 05, csütörtök, 23:21:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyszerű munkát végzel és ez nem szubjektív vélemény, mert az eredmények is igazolják. Csak azt sajnálom, hogy én lassan kikopok innen és alig tudok valamit segíteni.



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- skorpio Ideje: Január 06, péntek, 12:14:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna

Jól tudod, hogy szinte alapitása óta tagja vagyok ennek az értékes közösségnek. Igen kimondhatom nyugodtan, hogy a Te áldozatkész ugyanakkor szakértő munkád nélkül már széthullott volna ez a portál. Valóban színvonalas és egyedülálló amit itt az alkotók és az olvasók-nézők adnak egymásnak és kapnak egymástól. Sikerült és remélem a jövőben is sikerül majd a feszültségeket sok sok szeretettel, megértéssel oldani, elsimítani és mindenkire szinte családtagként tekinteni és számítani. Van és volt bennem időnként kis lelkiismeretfurdalás, hogy időnként "eltűntem" rövidebb-hosszabb időre, de láthatod, hogy a közösség szeretete mindíg visszahozott.
Köszönet ezért az áldozatos munkáért és sok erőt és kitartást kivánva maradok e család szerető tagja továbbra is.
Minden kedves full-tagnak sikerekben és alkotásban gazdag boldog új évet kívánok.

Kováts Péter_skorpio



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Január 06, péntek, 17:59:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna! Hihetetlen sebességgel száguld az idő és mi létezünk. Ezt a fennmaradást elsősorban Neked és segítőidnek köszönhetjük. Nemcsak azért szólok, mert teljesen ingyen publikálhatunk ezen az oldalon, hanem azért is, mert sokszor, nem mint a honlap tulajdonosa, hanem, mint egy jó családfő gondoskodsz rólunk, több esetben segítettél már az én lelki békém "helyreállításában" is. Erőt, kreativitást, egészséget kívánok a további munkádhoz - és persze boldog új esztendőt is, szeretettel, Eroica



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- vorosliliom Ideje: Január 07, szombat, 12:46:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna, emlékszem a legelső alkalomra, amikor betévedtem ide, olyannak éreztem magam, akár egy tengerparton játszadozó gyerek, aki játék közben imitt-amott egy, a szokottnál szebb, színesebb kagylót, vagy tengercsillagot talál, és amikor alaposabban kezdtem szétnézni, feltűnt, hogy előttem még felfedezetlenül terül szét egy hatalmas, kincsekkel tarkított óceán. Páratlan gyönyörűsége itt marasztalt...később azonban rájöttem, hogy ez a szépség semmi ahhoz az érzéshez képest, amely akkor járt át, amikor személyesen is megismerhettelek Benneteket, Téged. Természetesen tudom, hogy mennyi munka és irodalom iránti szeretet, alázat szükséges ahhoz, hogy ilyen sokrétegű lelkekből, egyetlen szép csokrot készíts. Köszönöm mindenki nevében a fáradhatatlan munkát, a lelki és nem utolsó sorban az anyagi támogatást, amit sokaknak biztosítottál.Köszönöm ezt a csodaszép "otthont"! :)

Szeretettel: Dana



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: Január 07, szombat, 19:45:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna , öröm volt olvasni a beszámolód.
Szilveszterkor itt voltam fent a fullon és még milyen sokan , együtt köszöntöttük az új évet.
Azt kívánom, legyen mindig így , Köszönünk neked mindent :)
Ölellek :) Mártus



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- thomba (tbanyay9@hotmail.com) Ideje: Január 07, szombat, 22:50:05
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Anna!
Én is további sikerekben gazdag és boldog új évet kívánok. Ami pedig a köszönetet illeti, az neked jár, hiszen a Fullextra akár látványosnak is nevezhető sikere elsősorban a te érdemed, elsősorban a te áldozatos munkád eredménye. Írom ezt anélkül, hogy a többiek munkáját le vagy alábecsülném, hiszen közösségi portálról van szó.
Még egyszer tehát: erőt, egészséget kívánok neked a jó munka folytatásához.



Re: 2011. ahogy én láttam... (Pontok: 1)
- hori Ideje: Január 13, péntek, 23:52:29
(Adatok | Üzenet küldése)
Talán - sőt biztos - nem publikálok sokat a Fullon (bár mostanság máshol sem), de azért köztetek vagyok, havonta két-három napot mindenképp, amíg a verseiteket, prózáitokat olvasom a versenyben, most már nem is tudom, hányadik éve. Amit ehhez hozzátennék, az, hogy a vers- és prózaírás az élet beteljesüléséért vívott küzdelemben egy nagy kaland, amit, ha az ember komolyan vesz - és nemcsak időtöltésnek szánja -, nem elégedhet meg látszatsikerekkel, szaporodó hsz-ekkel, az önépítés mindennapi folyamatába bele kell építenie mindazt, ami ezirányú fejlődését szolgálja. Én továbbra is jó alkotókedvet kívánok nektek, kitartást, hogy soha ne haljon ki belőletek a költő és az író! Annának és a többi szerkesztőnek ezen kívül türelmet, rengeteg szabadidőt, hogy el tudják végezni azt a hatalmas munkát, ami a portál működtetéséhez kell.
Hogy egy kicsit nosztalgiázzak... A Fullextrához rengeteg emlékem fűződik, számtalan érdekes emberrel ismerkedtem meg 2004. novembere óta, nem csak itt a felületen, hanem személyesen is. Talán nem tudjátok, de olyan szilveszterem is volt, hogy a monitor előtt ültem, és feltettem egy rövidke gondolatomat a blogba. És ezen a napon, amikor azt hinné az ember, hogy mindenki készülődik valahová, majd beleveti magát a mulatságba, volt, aki elolvasott. És úgy hiszem, ez nagyon jó dolog. Nekem akkor nagyon jólesett, jókor jött. Azt hiszem, a közösségnek ez a lényege, és a Fullextra ezekben a dolgokban mindig erős volt.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds