[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 211
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 212

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Így készülhetett az első Fullhíradó
Anne20

avagy
Akasztjuk a hóhérokat.

Zsuzsi szerepében: Anne20, Laci szerepében: Csabát láthattuk.


Zsuzsi: Halló! Szia Laci! Zsuzsi vagyok!

Laci: Zsuzsika?? Szia! Történt valami? Szökőévenként szoktál hívni.

Zsuzsi: Most pont szökőév van. De nem ezért hívtalak. Kellene már a segítséged. Este légyszives, gyere fel az msn-re, mert nyakunkon van a következő fullextra tali, és még nem fejeztük be a Rezső és Julcsát. Most már jó lenne, ha te is írnál bele valamit…

Laci: Éééén??! Hát miért nem jó úgy, ahogy eddig? Te írsz kb. 100 oldalt, átküldöd msn-en és mire én kiszedem belőle a fölösleget, még mindig marad legalább negyedórás előadásra valónk.

Zsuzsi: Azért olyan sok, mert neked mindent 16-18-as betűnagysággal kell kinyomtatni. De most nagyon kéne, hogy te is megmozdulj. Teljesen elakadtam…

Laci: Miért? Nem ír semmit az újság?

Zsuzsi: De biztos ír, csak nincs időm olvasni sem... Szóval segítesz?

Laci: Háááát jó.

Zsuzsi: Komolyan beszélek. Itt a tali, aztán majd jön a könyvhét is, meg az alkotótábor és én itt állok ötletek nélkül.

Laci: Jól mondod: Te állsz ötletek nélkül…

Zsuzsi: Na, te tudsz valami jót? Mert akkor meg vagyunk mentve!

Laci: Nem tudok még semmit. Csak én nem esem pánikba.

Zsuzsi: Jaj, Laci! Ne csigázz már!

Laci: Jó. Majd este msn-en megtudod. Addig gyakorlásképpen esetleg írogathatnál egy újabb fejezetet a Nagy Írónő életéből…


Este:
Zsuzsi: Szia! Zsuzsi vagyok!

Laci: Hű de rohan az idő! Már megint eltelt négy év?!

Zsuzsi: Most ne humorizálj, Lacikám! Katasztrófa van! Azért hívlak, mert nem működik az msn-em!

Laci: Miért nem csodálkozom ezen?

Zsuzsi: Akkor mi legyen? Telefonon nem lehet darabot írni!!

Laci: Interneted van?

Zsuzsi: Az van.

Laci: Skype?

Zsuzsi: Oké! Mindjárt bejelentkezem!....
leteszik a telefont.
Na, itt vagyok, fülhallgató a fülemen, tudom gépelni, amit mondasz.

Laci: Mi vagy te, a titkárnőm?

Zsuzsi: Nem, de azonnal neki kell állnunk a színdarabunknak. Csináljuk azt, hogy én felolvasom, ami kész, és aztán hozzáírunk valamit.

Laci: Na, szólj, ha kezdhetjük. Legalább életünkben először el is próbáljuk, amit előadunk.

Zsuzsi: Amíg keresgélek a gépen, nyugodtan szóval tarthatsz… Hogy haladsz az új könyveddel?

Laci: Nagyon jól! Már majdnem elkezdtem. Ma akartam kitalálni a szereplőket…

Zsuzsi: Hát az nehéz lesz. Se Rezső, se Julcsa, se Fullos nevek nem lehetnek benne. Apropó, nevek. Figyelted, milyen érdekes nicknevek vannak a Fullon? Virágnevek, állatnevek, meg ilyesmik. Ezzel lehetne valamit kezdeni. Gyűjtsük őket csokorba, és írjunk tudósítást egy botanikus kert megnyitójáról.

Laci: Hmmmm... Más ötlet?

Zsuzsi: Akad… Pont a neveken gondolkodva elferdítettem néhány közmondást.

Laci: Halljuk.

Zsuzsi: Hát például: Samy Józsi egy tálból Eprecskézik. Vagy: Nem mind Arany, ami Fényesi. De van még egy: Minden Bélának megvan a maga Hepp-je.

Laci: Hmmm…

Zsuzsi: Ez a hümmögés. Ezt most úgy veszem, hogy nem jó…

Laci: Kevés.

Zsuzsi: Semmi nem jó. Te Laci, sehol nem találom az előzményeket, amivel már kész vagyunk!
Lacitól nagy türelmetlen sóhaj.
Laci: Tényleg? Pedig át sem küldted… Nálam biztos nincs, mert azt írtad küldöd, ha már kész.

Zsuzsi: Ezt nem hiszem el! Most mit csináljak? Nem is jut eszembe semmi abból, amit már leírtam…

Laci: Nyugodj meg! Később majd meglesz, ne pánikolj!

Zsuzsi: Ne nyugtatgassál!

Laci: Oké. Hogy is jövök én ahhoz, hogy a Nagy Írónőt megnyugtassam, hogy megvan minden sor, amit leírt? Ezen kívül figyelmébe ajánljam a számítógép „mentés” nevű funkcióját.

Zsuzsi: Ezt meg sem hallottam…

Laci: Most akkor csak ötleteljünk, és majd később hozzáírod. Mivel nem tudunk msn-en üzengetni, esetleg felolvashatnál valami hírt, amit átírunk.

Zsuzsi: Á, nem találtam semmi egetrengetőt. A hülye negyvenhétezres téma már lerágott csont lesz, mire a tali eljön.

Laci: Esetleg az uniós tyúkketrecek bevezetése? Ahhoz mit szólsz? Mondjuk Julcsa felolvassa a nagy hírt, hogy más ketrecbe kell zárni a tyúkokat, Rezső pedig halkan megjegyezné, hogy Julcsát kéne már tyúkketrecbe zárni...

Zsuzsi: Ez a nagy ötleted???

Laci: Nekem legalább van ötletem! Te meg csak zizegsz, meg engem sürgetsz!

Zsuzsi: Te pedig csak sértegetsz!

Laci: Nem baj, ne nyafogj, Julcsa…

Zsuzsi: Á, már megint Julcsa. Néha nem szeretem a buta szőke, örökké kioktatott libát játszani.

Laci: De olyan jól áll neked…

Zsuzsi: Köszi szépen! Azt hittem, a barátom vagy!

Laci: Azért kritizállak. Ha a férjed lennék…

Zsuzsi: Ki ne mondd!

Laci: Miért ne? Ha a férjed lennék, szórakozottan lapozgatnám az újságot, mint Rezső, te pedig untatnál a csacsogásoddal, mint Julcsa. Hát nem lenne idilli?

Zsuzsi: Nem. Rém unalmas lenne.

Laci: Vagy néznénk a híradót... Ez a másik ötletem egyébként.

Zsuzsi: Micsoda?

Laci: Híradózhatnánk a fullról.

Zsuzsi: De hát a híradóban csupa katasztrófák vannak! Most mi is rémisztgetjük majd a talizókat?

Laci: Hát a politikával is tele van már a hócipőjük, mégis politizálunk! Én már tudok is pár szörnyű hírt... Például Andinak letörik a műkörme sebességváltás közben... Ezért le kell cserélnie az autóját automata váltósra.
Vagy hatóságilag bezárják a fullextra szépségszalont, mert az oldalra tévesen került fel egy szolgáltatás egy betűelírás miatt.

Zsuzsi: A sírbontásra gondolsz? Ez jó hír.

Laci: Vagy Annának elsőre beindul az autója... Az ajtók szabályosan nyílnak és záródnak, és még a világítás is működik. De csak akkor, ha belül van a slusszkulcs…
Vagy a-leb-nek nem érkezik meg az ihlet, és csak március 9-én ír nőnapi verset... És ezzel felkerül a full top verslista élére.

Zsuzsi: Én is mondok pár ilyen szalagcímet. Piro-t nyugdíjazzák, ezért bánatában vállalja, hogy a város összes parkjában locsolni fog, csak ne vegyék ki a kezéből a tömlőt. Csak hogy én is a számra vegyek néhány fullost.

Laci: Hű, Zsuzsika, ha Piro tömlőjét a szádra veszed, abból nagy baj lesz.

Zsuzsi: Igazad van, Laci, nem jönnék jól ki belőle. Nehogy beleírjuk!

Laci: Késő…

Zsuzsi: Laci, megfojtalak, ha benne lesz a híradóban!

Laci: A te ötleted volt.

Zsuzsi: Írjuk át úgy, hogy Piro-t tiszteletbeli lánglovaggá ütik, és meg se említsük a tömlőjét, oké??

Laci: Hmmm… Ez így már nem lesz olyan érdekes.

Zsuzsi: Nem baj. És ehhez mit szólsz? Kismezei lemarad az évi motorostalálkozóról. És a kék szalagot is otthonfelejti.

Laci: Várj, a kék szalag a vitorlásoknál van, nem a motorosoknál, Julcsa!

Zsuzsi: Jó, akkor ezt kihagyjuk. Viszont valamitől komolyan kezdek tartani, Laci. Hát szerintem kihúzzuk a gyufát a fullosoknál, és meglátod, eljön a napja, hogy majd minket is kiparodizálnak. Gondolom a_leb-nak, Annának meg Andinak már eléggé a bögyében lehetünk...

Laci: Szerintem nincs mitől félnünk. Nézd, mindkettőnket ismernek. Nem merik megtenni.

Zsuzsi: És miért nem?

Laci: Gondold át. Tudsz még egy olyan párost, mint mi? Ha nincs Rezső és Julcsa vagy naiva és winner, hát milyen találkozó lenne az?

Zsuzsi: El sem tudom képzelni.

Laci: Reméljük, ők sem. Úgyhogy ne hagyjuk cserben a full-t.

Zsuzsi: Oké, akkor legyen a híradó.

Laci: Egyébként most, hogy megnyugodtál, és lett pár ötleted, azért megkérdezem: TE leírtál bármit is ezekből?
Zsuzsi hallgat.
Laci: Aha, szóval nem. Semmi baj, nagyon jól elbeszélgettünk.

Zsuzsi: De most ez is elveszett?!! Kezdhetjük elölről?!!

Laci: Nem, nem, Zsuzsika. Én már előre megírtam, és el is mentettem egy egész híradót.

Zsuzsi: Neked kész van az egész? És ezt csak most mondod?? És az én Rezső és Julcsámmal mi lesz?

Laci: Azt te erőltetted! Most, hogy elveszett, végre legalább egyszer én is szóhoz jutok!

Ideje: Május 13, vasárnap, 10:06:25 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Így készülhetett az első Fullhíradó" | Belépés/Regisztráció | 13 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Így készülhetett az első Fullhíradó (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Május 13, vasárnap, 12:23:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anne, ezt nagyon eltaláltad!:)) Te leselkedsz utánunk?:)) Vagy ennyire ismersz, ismertek már bennünket?:)) Döbbenetes, mennyire magunkra ismertem, bár igenis hagyom a Lacit szóhoz jutni!:DDD Nagyon jól mulattam, és végtelenül sajnálom, hogy nem hallhattam élőben. Én, aki szökőévente hagyok ki egy-egy talit, hisz szinte mindig ott vagyok, pont akkor nem tudtam menni, mikor minket is kifiguráznak! Nagyon jól megírtad, és ha ott lettem volna, elkerekedett szemmel és persze vihogva hallgattam volna végig, ez tuti:))) Ölellek!:))) Zsuzsi



Re: Így készülhetett az első Fullhíradó (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Május 13, vasárnap, 15:26:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tökéletes és fergeteges előadás volt...Gratula mindkettőtöknek :))



Re: Így készülhetett az első Fullhíradó (Pontok: 1)
- Eprecske Ideje: Május 13, vasárnap, 17:21:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
fergeteges volt :)) hatalmas taps még egyszer :))



Re: Így készülhetett az első Fullhíradó (Pontok: 1)
- winner Ideje: Május 13, vasárnap, 18:34:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Azt mondják, hogy a népszerűség egyik fokmérője, ha az embert kiparodizálják. Ha ez igaz akkor…
Mindenesetre végig nevettem a paródiát. Köszönöm Anne, hogy megírtad, és persze, hogy Csabával előadtátok. Na az sem volt semmi.



Re: Így készülhetett az első Fullhíradó (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 13, vasárnap, 19:15:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Fantasztikusak voltatok. A könnyem csorgott. Csabának külön taps, és köszönet, hogy vállalta.:)))))



Re: Így készülhetett az első Fullhíradó (Pontok: 1)
- hzsike Ideje: Május 13, vasárnap, 20:37:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anne! Szédületesen jót írtál, nagyokat nevettem olvasás közben és mit mondjak? Jól esett! Köszi Neked. Gratulálok jóhumorú soraidhoz. Szeretettel:Zsike



Re: Így készülhetett az első Fullhíradó (Pontok: 1)
- zanzaa (angyal.zanzaa@gmail.com) Ideje: Május 14, hétfő, 22:03:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kár, hogy nem tudtuk meghallgatni, de még olvasva is igen élvezetes :) Tetszik, nagyon aranyos :))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds