[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 296
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 296


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Találkozó a Fellegvárban
Mickey48

A nagyterembe lépvén kézfogások, őszinte ölelések sokasága köszöntött. Rég nem látott karok és szívek örvendtek érkezésemnek


Odafent a Fellegvárban
halványak a színek,
odafent a Fellegvárban
csendesek a szívek
Halkuló az illat,
megtörik a fény.
Odafent a Fellegvárban
várnak már -
ne félj...
***
Ahogyan megláttam az épületet, különös érzés fogott el. Ez egy Fellegvár? Romos külső falak, omladozó vakolat, valahogyan nem illettek bele eddigi elképzeléseimbe. Azt rögtön láttam, hogy jó helyen járok, mert néhány ismerős autó parkolt a ház előtt. Ettől kissé megnyugodtam, nagy baj már nem lehet. Az ajtón belépve azonban meglepő kép fogadott. Különös tisztaság, meghitt fények, csodálatos harmónia. A Fellegvár-érzésem viszont sehogyan sem rendeződött bennem, mindaddig, amíg Andika – az Ő szokottan érthető stílusában fel nem világosított: azért nem érzem, mert ez egy pince! Hát így már minden a helyére került. A helyiségek kifogástalan tisztasága, ízlésesen kivitelezett berendezése újabb érdekes gondolatokat hozott: Egyszerű volt ez az egész, a külső állapotokból kiindulva semmi más nem kellett az egészhez, mint néhány embernek megszakadni a munkában és bankszámlákon jóval túl költekezni. Azt hiszem, nem sokat tévedtem.
***
Közei helyeken,
dombokon, hegyeken,
kibelezett kőbányák
üregében...
***
A nagyterembe lépvén kézfogások, őszinte ölelések sokasága köszöntött. Rég nem látott karok és szívek örvendtek érkezésemnek. Na és a hidegtálak! Különös, étvágygerjesztő szépségük senkit nem hagyott érintetlenül. Barátaimnak, akik néha semmit nem esznek ilyen délutánokon, most háromnál kevesebbszer egyiküknek sem sikerült megúsznia a fogyasztást. Hiába – ami szép az jó is! Az is volt. Természetesen – lévén új irodalmi otthonunk megnyitója – a délutánt pezsgőbontásokkal köszöntöttük.
Az irodalmi előadásokat nevető, könnyes szívek tapsa fogadta, attól függően, éppen ki volt az előadó. Tudjátok – sokan hiányoztatok, legközelebbre elvárunk benneteket.
Úgy gondolom, szinte az összes előadott művet irodalmi portálunkon olvashatjátok.
***
Vándor!
Ha nincs is neved,
de van tiszta szíved,
elvárunk téged is
valamikorra.
***
2012.05.19.
Ideje: Május 19, szombat, 23:27:59 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Találkozó a Fellegvárban " | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Találkozó a Fellegvárban (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Május 20, vasárnap, 10:43:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Rendkívüli hangulatú megidézése egy délutánnak. Köszönet érte!



Re: Találkozó a Fellegvárban (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Május 21, hétfő, 10:42:57
(Adatok | Üzenet küldése)
Teljesen felcsigáztad az érdeklődésem. Most nem tudtam ott lenni(szigorlat, államvizsga - készülök ezerrel) de legközelebb már én is szeretnék veletek lenni. Kellemes, hangulatos beszámolód örömmel olvastam.
Éva



Re: Találkozó a Fellegvárban (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Május 21, hétfő, 21:20:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egyedien szép és színvonalas beszámolót írtál Miki!
Gratulálok hozzá!
Szeretettel Magdi



Re: Találkozó a Fellegvárban (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Május 22, kedd, 15:07:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, hogy ilyen kedvesen írtál a helyről, mely valóban nagyon nagy munka eredménye. Bizony még sok csinosítani való van, de lassan az is meg fog történni. Sajnos az épület külsőjén csak kicsit tudunk javítani, de remélem a következő talira, már az is szebb lesz. Ölellek szeretettel: Anna :)))



Re: Találkozó a Fellegvárban (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Május 24, csütörtök, 18:19:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Miki, megvan a hangulata helynek, írásnak egyaránt :-))). Jó érzés fogott el, ahogyan olvastalak...

aléb



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds